Leo Odesláno 18. září 2018 Sdílet Odesláno 18. září 2018 Před měsícem jsem si všiml, že mám nějak mokré víčko u nádržky k posilovači řízení. Tak jsem to utřel, ale dnes jsem si všiml. že je na něm opět kapalina z nádržky (je jen ve vnitřní části, přes víčko nepřetéká - viz. foto). Hladinu kapaliny mám u spodní rysky už několik let. Nějak si neumím představit, jak se kapalina dostala navrch víčka, snad jen kdyby vařila. Značí to nějaký blížící se problém? Řízení jde zatím normálně. Děkuji za Vaše zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. září 2018 Sdílet Odesláno 18. září 2018 není tam kapalina moc dlouho? taky absorbuje vzdušnou vlhkost a pak začne pěnit..., po pěti letech by se měla vyměnit, ale málokdo to dělá pění taky, když je jí málo, zkus deci--dvě dolít, možná to přestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 18. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2018 Kapalina tam bude od začátku, takže 11 let (200000 km). "Pěnění", to bude to správné klíčové slovo pro pojmenování problému (už jsem si pročetl pár vláken na toto téma, díky za navedení). Podívám se, jak složité by bylo vypuštění oleje pod vozem a při nejhorším ho odsaji a naliji nový + odvzdušnění otáčením volantu s koly ve vzduchu. Nejspíš mám elektrický posilovač a Total píše náplně Fluide LDS a Fluide DA. Nevíte, která z nich je tam z výroby, abych to zbytečně nemíchal s něčím jiným (Peugeot 807 2.0HDI 100kW r.v.2007 motor RHR)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.