Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2 rychlost topení či chlazení


sirius398

Recommended Posts

Z chytré knihy, viz obr. Tzn. odpojit tyč volantu, vyjmout motor a vzniklým otvorem demontovat odpory. Možná to jde i jinak, já jen uvádím informace z knihy.

Zřejmě to bude vypálený konektor. Je fakt, že tam tečou proudy a odpory se zahřívají, takže při opravě vezmi do úvahy. Asi bych to proklemoval, pomocí zamačkávacích svorek, a případně pro jistotu prolil cínem.

Faston samice, jak se jednou vyhřeje, ztratí pružnost a musíš ji nahradit. Samce stačí vyčistit.

Peugeot307 - jak na to.jpg

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najprv si preštuduj informácie ktoré už tu sú na fóre. Najjednoduchší prístup je tuším od spolujazdca, akurát treba prepnúť kúrenie do polohy vnútorný obeh, vtedy sa otvorí klapka, ktorá je priamo pod odporom. Postup, a dosť podrobný, tu na fóre určite je, treba ho len pohľadať.

Mal by si tiež vždy popísať problém čo najpresnejšie, nepíšeš napríklad či máš manuálnu alebo automatickú klímu, automat to má riešené úplne inak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 9. 2018 at 22:11, P607Olda napsal:

Pokud máš tušení, kde to je popsané, tak mu to najdi.

Píše jasně 4 rychlosti, takže klima manuální.

Tušenie by bolo, akurát toho času na hľadanie nie je dosť, minulý rok som to tiež riešil takže viem na isto, že to tu na fóre je, a myslím si, že to čaká každého majiteľa 307čky. Sirius veľmi ti prajem aby si s tým už mal pokoj ale podľa mňa si iba trocha pohol kontaktom a chvíľu to asi pôjde, ale ak je to tak ako je to bežné, totiž že ten kontakt je prepálený tak sa to bude zhoršovať a znova to bude hnevať, až kým sa to neopraví poriadne, tj. výmena odporov, často je potrebné vymeniť aj ten konektor na tie odpory. Až budem mať viac času tak sa v tom ešte trocha pohrabem, no je tu zase jedno zbytočné vlákno navyše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, to se brzy vrátí. Jak jsem psal, jakmile se faston vyžhaví, ztratí pružnost a už nebude fungovat.

307rg: Pokud máš tolik času na obsáhlé příspěvky (11 řádků v tomto vlákně), tak najdi, kde je odpověď a dej sem odkaz. Myslím to vážně, už jsi něco hledal na tomto fóru pomocí té lupy? Fakt dodrž slovo a ten odkaz sem dej (když tvrdíš, že vlákno je zbytečné).

Buďto je snadné to najít, (tak proč jsi to neudělal?), nebo je to těžké (i pro tazatele).

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem s tím srozuměn že to budu muset časem vyměnit, ale myslim si že to bude spíš ten konektor. Nejprve musím vymyslet jak se k němu dostat. A pro 307og: jestli víš o tom odkazu děj mi prosím vědět kde ho najdu nebo ho dej sem a věřím že je to zase další zbytečné vlákno, ae já jsem hledal podle té lupy a nic mi to smysluplného nenapsalo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tej múdrej knižke Jak na to to jednoducho prevzali asi z anglického originálu a v podstate je to postup vhodný skôr pre pravostrané riadenie. Ono to tam tuším aj je napísané, ale koho to napadne, že sa to dá aj oveľa jednoduchšie, ako to výstižne popisuje jarokare https://www.peugeot-club.com/topic/97726-ventilator-topeni/?page=2

Ak chcem vybrať ventilátor (kvôli odporom nie je treba) tak ten je na strane šoféra, úplne vpredu hore až pod čelným sklom, hrozný prístup a navyše prekáža ešte aj tyč volantu, je to sice porod ale dostal som ho von aj bez demontáže tyče volantu. Cez ten otvor po ventilátore by sa mali dať vybrať aj tie odpory, no sú dosť ďaleko a prekáža tam dosť vecí okrem toho aj tá tyč volantu, podľa mňa ten postup v knihe je vhodný skôr pre pravostranné riadenie, tam je totiž kastlik na ľavej strane o po jeho demontáži už tam asi nič nebráni prístupu k ventilátoru. Pre naše európske autá s ľavostraným riadením je najjednoduchší prístup k odporom postup uvedený na začiatku.

Ďalší link, kde sa píše o odporoch, len doplním, že už je na nete dostupný aj správny konektor (musí mať 3x široký pin a 2x úzky pin, ináč nebude pasovať odpor) ale treba dávať pozor lebo niektorí predajcovia stále ešte majú v ponuke aj konektory s rovnakými pinmi s popisom že sú pre peugeot 307, lenže tie sú nanič. https://www.peugeot-club.com/topic/108827-peugeot-307-_-odpor-vnitrniho-ventilatoru/?tab=comments#comment-1803448

Do tretice, tu je na obrázku zo serviceboxu pekne vidno celú zostavu kúrenia, aj ten nešťastný odpor https://www.peugeot-club.com/topic/107221-ovladani-rychlosti-ventilace/?tab=comments#comment-1777648

Niečo som aj pofotil tak až bude trocha viac času tak to sem doplním.

Upraveno uživatelem 307rg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...