m.martinn Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 prosil bych o radu,jak mam napnout rozvod,řemen,jak poznam,že je dobře našponovanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 TO ZÁLEŽÍ CO MÁŠ ZA TYP MOTORU NĚKTERÝ MAJÍ NAPÍNACÍ PRUŽINU NA KLADCE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 aby nebyl moc napnuty ani moc volny:super [upravil dne 9.2.06 bubakkaja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Když se takhle ptáš, tak to hlavně neřeš a sežeň si radši slušný servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Původně zaslal: m.martinn prosil bych o radu,jak mam napnout rozvod,řemen,jak poznam,že je dobře našponovanej Jo má pravdu ten Rebik... co to proboho řešíš ? Nebo myslíš jinej řemen ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Doufám že jsi vyměnil i kladky.Mají stejnou životnost jako řemen.Větčinou sice vydrží déle ale měň je při výměně řemene.Pokud použiješ originální kompletní sadu můžeš to tam nechat 120.000km.Pokud nemáš samonapínací kladku je na to měřák napnutí řemene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Původně zaslal: piškotek Doufám že jsi vyměnil i kladky.Mají stejnou životnost jako řemen.Větčinou sice vydrží déle ale měň je při výměně řemene.Pokud použiješ originální kompletní sadu můžeš to tam nechat 120.000km.Pokud nemáš samonapínací kladku je na to měřák napnutí řemene. to je velice odvazne tvrzeni... nevim o tom, ze by PG predepisoval vic nez 90tkm pro nejake auto, a zrovna rozvody bych menil driv... btw napsat neco takoveho bez toho, abys vedel co ma presne za auto je blbost,u me verze je velice dobre menit rozvody po 60tkm... no a pokud nevis, jak se pozna napnuty rozvodak, nelituj 1000,- za praci a sver to servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Původně zaslal: Vvitty Původně zaslal: piškotek Doufám že jsi vyměnil i kladky.Mají stejnou životnost jako řemen.Větčinou sice vydrží déle ale měň je při výměně řemene.Pokud použiješ originální kompletní sadu můžeš to tam nechat 120.000km.Pokud nemáš samonapínací kladku je na to měřák napnutí řemene. to je velice odvazne tvrzeni... nevim o tom, ze by PG predepisoval vic nez 90tkm pro nejake auto, a zrovna rozvody bych menil driv... btw napsat neco takoveho bez toho, abys vedel co ma presne za auto je blbost,u me verze je velice dobre menit rozvody po 60tkm... no a pokud nevis, jak se pozna napnuty rozvodak, nelituj 1000,- za praci a sver to servisu Třeba HDi má podle typu 120-tuším 300 tkm na rozvody. Ale klasika je těch 60. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 jj. měřák nebo servis. pukud nemáš u sebe nikoho kdo s tim má zkušenost, nedělej to. jinak se to dělá tak na tlouš?ku řemene. ale ...no podle citu asi slyšet nechceš. servis bude nejlepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: Vvitty Původně zaslal: piškotek Doufám že jsi vyměnil i kladky.Mají stejnou životnost jako řemen.Větčinou sice vydrží déle ale měň je při výměně řemene.Pokud použiješ originální kompletní sadu můžeš to tam nechat 120.000km.Pokud nemáš samonapínací kladku je na to měřák napnutí řemene. to je velice odvazne tvrzeni... nevim o tom, ze by PG predepisoval vic nez 90tkm pro nejake auto, a zrovna rozvody bych menil driv... btw napsat neco takoveho bez toho, abys vedel co ma presne za auto je blbost,u me verze je velice dobre menit rozvody po 60tkm... no a pokud nevis, jak se pozna napnuty rozvodak, nelituj 1000,- za praci a sver to servisu Třeba HDi má podle typu 120-tuším 300 tkm na rozvody. Ale klasika je těch 60. vida, ja ty naftovy kamna moc neznam, to me docela prekvapuje. Nicmene bylo dost odvazne vzit max. cislo a doporucovat to ostatnim, panove by mohli pekne nadavat az jim v polich praskne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Že se v tom hrabeš,být tebou radši to nechám na servisu,už jen kvůli záruce.Špatná nebo neodborná výměna rozvoďáku=világrovaný motor a to je daleko větší škoda než úspora za servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 pche. nevim jestli sem to sem už nepsal. ale když sem najížděl po koupy 21-ky na rampu že udělám rozvody tak se mi kousla kladka a prd hlava v prdeli. po koupi jedný hlavy a repasy strarý hlavy sem zjistil že i motor v prdeli takže sem musel koupit novej motor sory. zase:xvul ale aspoň vidíš že s tim neni sranda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Odesláno 9. únor 2006 Sdílet Odesláno 9. únor 2006 Tak to jo:: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. únor 2006 Sdílet Odesláno 10. únor 2006 Původně zaslal: Vvitty ... nevim o tom, ze by PG predepisoval vic nez 90tkm pro nejake auto, a zrovna rozvody bych menil driv... Už i staré XUD diesely měly předepsaný interval 120tis km, HDI mívaj i více. Nicméně to je maximum, podle charakteru provozu někdy není od věci ten interval případně zkrátit. Ale předpis už před 15 lety byl skutečně 120tis km. Jinak pokud jde o to, jak jej napnout, tak třeba ta XUD řada má napínák automatickej - kladka je na pružině, tak si to napnutí určí \"sama\", a stačí to jen zajistit. U motorů, které tohle nemaj, bych se do toho nehrabal a vzal to do servisu, kde maj měřák napnutí - páč když se to napne málo, snadno to přeskočí, a když se napne moc, rapidně se zkracuje životnost řemene i kladek. Takže když se ptáte na cokoliv z této oblasti, uvádějte typ motoru, obecně to říct nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.