Juro525 Odesláno 3. září 2018 Sdílet Odesláno 3. září 2018 Dobrý deň, nedávno som kúpil Peugeot 508 GT 2.2 hdi po pár dňoch sa na ňom prejavila závada, zasvietila diagnostika motora, auto pri nej pracuje normálne, ale občas zasvieti aj service a potom auto ako keby skocilo do núdzového režimu ale nie je to permanentne ako kontrolka diagnostiky a aj tá sa občas vypne . Dnes bolo auto v Peugeote a tam mi povedali že všetky chyby ukazujú na turbo, auto ma najazdené 131 000km, skontrolovali ho a všetko vyzeralo ok... Technik mi povedal že pokiaľ auto dlho stalo v bazáre môže to byť zanesene a trebalo by to poriadne vyjazdit a vypáliť.. Ale neviem, neviete niekto čo s tým? Prikladám aj protokoly zo servisu Ďakujem za Vašu pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 3. září 2018 Sdílet Odesláno 3. září 2018 Jsou tam divné hodnoty otáček, atmosferického tlaku, vstřikované dávky apod. TommyC4 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 4. září 2018 Sdílet Odesláno 4. září 2018 Si z Cadce, do MT mas kusok, prid a pozrieme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin__ Odesláno 7. září 2018 Sdílet Odesláno 7. září 2018 (upraveno) Nedávno jsem měnil také turbo, naprosto stejné projevy. U aut z r. 2011 se prý zlomí ovládání naklápění lopatek uvnitř skříně turba. Takže elektrický motůrek se hýbe normálně, ale vlastně nereguluje. I tady na fóru jsem četl, že někdo turbo měnil u našeho motoru. Projevy také stejné. Na německých fórech, kde je těch aut víc, se to řeší častěji. Koupil jsem turbo z C5 z r. 2013 za 9 000 Kč, prý mělo najeto málo, každopádně vypadalo dobře a bylo bez vůle. Výměna mi trvala celý den, profesionál by to asi zvládl rychleji, ale dělali jsme to doma. Musí se toho rozdělat hodně, především musí ven poloosa a naklopí se motor, vyndavat celý motor se naštěstí nemusí. Kdybys to řešil, pošlu nějaký návod. Od té doby jede zase jako dřív :-) Jezdil jsem s tím poměrně dlouho, než jsem sehnal turbo a než jsem pochopil, že je to skutečně turbem. Měnil jsme například čidlo tlaku v sání atd. Taky mi někdo radil, že je to jen tím elektrickým motůrkem, ale ten je OK, nemá se tam co pokazit (dvě ozubená kolečka z plastu po 200 000 vypadají jako nová). Takže moje rada zní: dlouho s tím nelaboruj a jakmile se ti to potvrdí, tak vyměnit... Nové originál turbo stojí něco kolem 20 000. Ještě pozor - každý motůrek je kalibrovaný na dané turbo - nejde jen vyměnit motůrek a nebo turbo - taky ti budou lidi určitě tvrdit, že to jde, ale není to správný postup. Upraveno 7. září 2018 uživatelem Martin__ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.