Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 GT problém s turbom?


Juro525

Recommended Posts

Dobrý deň, nedávno som kúpil Peugeot 508 GT 2.2 hdi po pár dňoch sa na ňom prejavila závada, zasvietila diagnostika motora, auto pri nej pracuje normálne, ale občas zasvieti aj service a potom auto ako keby skocilo do núdzového režimu ale nie je to permanentne ako kontrolka diagnostiky a aj tá sa občas vypne . Dnes bolo auto v Peugeote a tam mi povedali že všetky chyby ukazujú na turbo, auto ma najazdené 131 000km, skontrolovali ho a všetko vyzeralo ok... Technik mi povedal že pokiaľ auto dlho stalo v bazáre môže to byť zanesene a trebalo by to poriadne vyjazdit a vypáliť.. Ale neviem, neviete niekto čo s tým? Prikladám aj protokoly zo servisu 

 

Ďakujem za Vašu pomoc 

received_244924522838344.jpeg

received_236240537055057.jpeg

received_843456895859629.jpeg

received_290526488393700.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měnil také turbo, naprosto stejné projevy. U aut z r. 2011 se prý zlomí ovládání naklápění lopatek uvnitř skříně turba. Takže elektrický motůrek se hýbe normálně, ale vlastně nereguluje. I tady na fóru jsem četl, že někdo turbo měnil u našeho motoru. Projevy také stejné. Na německých fórech, kde je těch aut víc, se to řeší častěji.

Koupil jsem turbo z C5 z r. 2013 za 9 000 Kč, prý mělo najeto málo, každopádně vypadalo dobře a bylo bez vůle. Výměna mi trvala celý den, profesionál by to asi zvládl rychleji, ale dělali jsme to doma.  Musí se toho rozdělat hodně, především musí ven poloosa a naklopí se motor, vyndavat celý motor se naštěstí nemusí. Kdybys to řešil, pošlu nějaký návod. Od té doby jede zase jako dřív :-)

Jezdil jsem s tím poměrně dlouho, než jsem sehnal turbo a než jsem pochopil, že je to skutečně turbem. Měnil jsme například čidlo tlaku v sání atd. Taky mi někdo radil, že je to jen tím elektrickým motůrkem, ale ten je OK, nemá se tam co pokazit (dvě ozubená kolečka z plastu po 200 000 vypadají jako nová). Takže moje rada  zní: dlouho s tím nelaboruj a jakmile se ti to potvrdí, tak vyměnit... Nové originál turbo stojí něco kolem 20 000. Ještě pozor - každý motůrek je kalibrovaný na dané turbo - nejde jen vyměnit motůrek a nebo turbo - taky ti budou lidi  určitě tvrdit, že to jde, ale není to správný postup.

Upraveno uživatelem Martin__
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...