Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 z městyse DC


*nohafuc*

Recommended Posts

Chybí mi tady jedna zasadní informace, kterej servis to byl??

Každopádně ted by to měli dát do pořádku a potom  i kdyby se na hlavu stavěli jezdil bych prostě jinam a už jim nevěřil ani pozdrav

Poškrabanej filtr od utahování :D No to je vymluva hodná tak do ZŠ. Jasně všichni vědí jak se filtr utahuje, a ničím jiným než rukou to není

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je pěkné a teď na koho se sakra spolehnout. Já ty Pardubice nezavrhuji ale mám špatné zkušenosti ani ne co se servisu týče ale spíš důvěry. 

Co jsem měl minulý vůz 5008 tak jsem ho zakoupil v bazaru na druhé straně republiky a hned po zakoupení jel do servisu aby mi vůz prokleply a prověřili veškeré údaje, vše proběhlo v pořádku, nic nezjistili a tak jsem odjel. Po dvou letech jsem v jiné prodejně Peugeot chtěl dát vůz na protiúčet a když přišel pán s údaji co zjistil tak jsem tomu nevěřil. Auto prý bourané na levou stranu stočeno min. 70t.km atd 

V tu chvíli důvěra pryč a kam dát vůz je otázka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by mě štrejchlo, u Kopeckého ve Vysokém Mýtě jsem měl auto jednou a to na výměnu chladiče klimatizace na své 5008. A to z důvodu ročního pojištění vozidla na skryté vady. 

Jestli argumentují, že se olejový filtr poškrábal při utahování, tak bych rád věděl, jak to utahují. :roll A ten kabinovej filtr je vrchol.

Vidím to tak, že si řekli, hele je na vozejku, ten se na olej.filtr nedostane, vyměníme jen kabiňák. Navíc ujel za rok 6tis.km, tak proč bychom mu měnili olej. Vždyť to je zbytečný. Uděláme ho příště. 

A teď mi někdo řekněte, že to tak nebylo. :myslim:bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Běžná praxe....tam kde nemůžu být u výměny oleje nejezdím...i v autorizaku se může být u výměny oleje,pokud mají svědomí čistý a výměnu dělají jak mají....na filtru je lepší udělat hvězdičku nebo křížek to pak nemůžou rozporovat,že je poškrábany.....nebo jezdit do servisu který může dělat servisní úkony u vozu Peugeot a který s tím nebude mít problém...😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tááákže,kde začít.

Asi tím,že výše popisovaný problém s garančkou je vyřešen.

Včera k večeru mi volal vedoucí servisu,že reaguje na můj e-mail.Prej jestli neruší a jestli mám čas a bla bla bla,a strašne se omlouval za vzniklou situaci.Nakonec uznal,že pochybily a domluvily jsme se na zopakování servisní prohlídky.Tentokrát už s mojí účastí přímo u vozu.

Takže dnes ráno jsem frčel do servisu,servisák uznal chybu a omluvil se.Proběhla výměna oleje,olejového filtru,i kabinového filtru.Servisák z toho byl dost špatnej a furt se omlouval.

Nejsem žádnej notorickej prudič,jen chci mít věci co zaplatím v cajku,a tak jsme si o tom podebatovaly.Sice by se to stávat nemělo což taky uznal,ale člověk je tvor omylný a když se to nakupí tak se prostě stane chyba.Vysvětlil mi to tak,že prostě nevěděl kam dřív skočit a ještě mu hodili na krk novýho mladýho mechoše.No a jak tak odbíhal koukat aby mladej něco nepo.ral,tak to nakonec po.ral sám,že zapoměl vyměnit filtr.Nakonec z vedoucího vylezlo,že udělal inventůru a ten filtr ze skladu vydanej nebyl,jak mi tvrdil přijímací technik.Potom mi ještě jako kompenzaci za zbytečnou cestu natankovali a já začínám mít konečně normální tlak.

Ve finále musím říct,že mi toho servisáka bylo skoro až líto,ale to je hold život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pohádka to podle mě určitě byla.Píšu jen jak se to snažili všechno okecat,ale spíš mi to přišlo jestli to mechanik nedostal rozkazem a teď to na oko hráli,že udělal chybu.Kabiňák určitě měněnej byl ale prostě ho tam takhle narval.Teď už mi to je jedno,když ho přede mnou znova vyměnil,ale myslím že ten zmačkanej dostane někdo další.A to tvrzení vedoucího a přijímacího technika,že olej bude vždycky černej,taky o něčem vypovídá.Dnes mám najeto od výměny cca 70 km a olej (nebo spíš ta voda co se tam leje) je tak čistej,že není na měrce skoro vidět.Navíc nejsem automechanik,ale myslím,že nejdřív se oddělává filtr a až pak se vypouští olej.Takhle to udělal i teď přede mnou,takže předtím nemohl zapomenout vyměnit jen filtr.Tím pádem je jasný,že olej taky nebyl měněnej.A navíc olejovej filtr je popsanej uplně jinak než originál,takže vůbec nechápu,proč se takhle ztrapňovali.

Teď mám jistotu,že je všechno vyměněný,ale moji důvěru si tenhle servis rozhodně zpátky nezískal.Jen nevím,kam pojedu příští rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jako to je fakt příběh tuto, no co k tomu říct/napsat. Nechtěl bych aby to vyznělo že kopu za všechny mechaniky nebo za servisy jen protože se servisováním taky zabývám. Osobně jsem taky raději když mi nikdo nečučí pod ruce ale u výměny oleje zákazníky dokážu vydejchat pokud nemají milion zbytečných otázek. Ale u jiných prací jsem raději když mi nikdo pod ruce nekouká. Samozřejmě se dá domluvit na pravidlech která když zákazník dodrží tak může být přítomen. Pravdou je že u opravy nebo výměny většinou chtějí být alespoň u mě lidi z okruhu přátel nebo známých takže to pro mě není takový problém protože na potkání se jindy většinou stěží hledáme společný termín takže to bývá takové zabytí dvou much jednou ranou.  Ale dokážu pochopit proč velké servisy takové věci mají neradi. A chápu i to že se zaklínají bezpečností. Zkuste se do jejich kůže vžít Vy taky asi nejste nadšení pokud by Vám někdo cizí ve Vaší práci koukal pod ruce. 

To co se stalo Tobě bych opravdu viděl tak jak to psal Radim mysleli si že zkrátka nemáš prostředky na to aby jsi si zkontroloval jestli výměna proběhla tak jak měla.  Pro příště filtr neškrábej ale popiš ho lihovkou nebo na něj kápni nějakou barvu aby jsi se nesetkal s tím že budou tvrdit že se poškrábal při montáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radim.1008  Zas tak štědrý nebyli,ale v podstatě mám zaplacený obě cesty + něco navíc.Pustil tam za pětikilo.

@Vena garážmistr  Plně chápu,že není moc příjemný,když mi někdo čučí pod ruce a chápu i tu bezpečnost,ale v dnešní době podvodů je to spíš výhoda.Nepotřebuju bejt přímo u auta,ale rád bych viděl,co se s ním děje.Jak píše Davidak79,stačí prosklená stěna,nebo stát někde v koutě.A když už budu v tom servisu podruhé,potřetí a budu v něj mít důvěru,tak to klidně oželím,a nebudu mít potřebu něco kontrolovat.Např. brácha když jede s autem do autorizáku,tak má možnost bejt u auta,potom s mechanikem absolvuje zkušební jízdu a nakonec,i když všechno viděl,tak nu mechanik ukáže vyměněný díly a stav oleje na měrce.A ještě mu auto umejou.U Peugeotu příjdeš,odevzdáš klíčky,za dvě hoďky se vrátíš,dostaneš klíčky a pak se jako já nestačíš divit.

 

před 18 hodinami, Radek Hurvajz napsal:

Co ten kabinovej filtr, koukam byl znovu vyměněnej, ale vyjadřil se k tomu našišato nacpanýmu?

Tak tohle bylo asi to nejsrandovnější (nebo spíš nejsmutnější). Sám vedoucí autorizovaného servisu to odůvodnil tak,že "Víte on je tam dost špatnej přístup."

Takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Předně gratuluji k úspěšné reklamaci garanční prohlídky.

Celkově je to jeden veliký hnus!

Jelikož jsme měli doposud staré káry, tak si věci dělám sám, ale 2008 je v záruce, servis Peugeot za rohem, tak tam jezdíme. Ale díky získané nedůvěře díky automechanikům z 20 letou praxí, kteří při výměněn rozvodů naúčtují vodní pumpu a pak zjistíte, že je tam stále ta stará, jsem také jako řada z vás učinil jistá opatření.

Značka na olejovém filtru, ale musí být lehce identifikovatelná. Někdy tam udělám hvězdičku, jindy písmenko. Kontrola barvy oleje před prohlídkou a po prohlídce, kapková zkouška a v době mobilních telefonů není problém zaznamenat fotodokumentací.

Jak člověk pročítá fóra napříč značkama aut, tak je takový přístup v autorizovaných servisech bohužel zjevně národní sport. Další disciplínou je "vyndám 10 šroubků, vracím max 3"

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastoupil k nám do práce man co jeho strýc je Dojáček, pražští asi budou znát auto Dojáček, takže ten se s tím přímo pochlubil, že tohle praktikují, max dají filtr a něco málo odpustí a dolejí a víš co mám za měsíc bokem. Tak mu říkám, tak to můžeš být rád, že jsi ještě zdraví. Měl jsem si to nahrát a Dojackovi přehrát, párkrát jsem s ním u nákladového nádraží jednal ohledně výkupu náhradních dílů pro Avie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný je že jak je psáno tady i jinde tak je to všechno o důvěře mezi zákazníkem a servisem(mechanikem), já osobně bych k někomu kdo by se mě takhle pokusil odrbat podruhé nejel max. na reklamaci té odrbávky. Nikdo se nemůže divit že mají značkové servisy takovou pověst když o ní sami takto bojují. A ano začínám věřit tomu že v tom je systém a že vedení těch servisů musí vědět že se takhle zákazníci odrbávají a pokud se zákazník ozve tak holt si někdo z mechošů před ním nasype popel na hlavu a pro zákazníka se z toho udělá selhání jedince. Když to člověk vezme všechno tak nějak dohromady tak velkou většinu zákazníků tvoří firemní flotily kde nikdo stav před a po servisu nezkoumá neboť servis je součástí nějakého smluvního vztahu a servis odpovídá za pojízdnost celé flotily a pokud dojde k selhání jednoho vozu tak je to nějaká povolená ztráta.  To že je teď doba kdy si dost lidí může dovolit koupit nové auto pro svoji soukromou potřebu a pak servis řeší garanční prohlídky tak to si myslím že je v rozsahu práce těch servisů stejně minimum no a když garančku napočítají přes pět litrů ve skutečnosti na tu zakázku použijí věci v řádu stokorun no tak to se taky vyplatí to pak napravit v rámci reklamace když se někdo ozve. Bohužel je to smutný ale je to tak.  Takže se ani nedivím že při pověsti značkových servisů se spousta lidí zajímá o možnost dělat si základní údržbu svépomocí nebo v rámci nějakého garážního servisu jako mám já protože u mě to není tak svázané předpisy a ač nenadšen tak jsem schopen zákazníka u výměny oleje a filtrů  " vydýchat " a když podvakrát vidí že odrbávka se nekonala tak potom už ani netrvá na své přítomnosti, samozřejmostí je že všechny komponenty vymontované se dávají na jedno místo aby si to pokud má zájem mohl prohlídnout nebo i odnést sebou po opravě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento príbeh je ako zo zlého sna. Tiež ma čaká servisná prehliadka po roku, takže si farbu oleja pred výmenou nafotím a asi si dám aj tú námahu vliezť pod auto a označiť a nafotiť olejový filter, lebo toto je už priveľa. Tie cen čo za servis pýtajú sú extrémne prestrelené a že si dovolia urobiť niečo takéto, to je extrémna drzosť a servis by si to mal riadne vyžrať. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak to je opravdu hrůza, jako stát se to mně tak by to někdo ze servisu špatně rozdýchával .. není to věc za pár korun a i u toho mého staršího auta bych šílel natož u nového .... Ještě malá otázka  bylo tu psáno něco o servisu v Pardubicích, to je ten kousek od Albertu (intersparu) ? a co konkrétně ? sice nejsem místní ale  v Pardubicích jsem často a člověk nikdy neví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...