Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 206RC-rady, porady


Dádulín

Recommended Posts

Zdravím chlapáci, nedávno jsem si koupil pežotíka 206ku v RCčku a chci se zeptat na nějaké věci ohledně tohoto vozu. Mám v plánu z něj udělat trošičku zábavnější autíčko, než je. Auto se i jeví strašně hravý, ano, co si budeme povídat, není určitě nejrychlejší, ale je strašně zábavný, což z něj dělá, a teďka to myslím vážně, jednoho z nejzábavnějších hothatchů!! Ano!, za tím si stojím! Auto vlastním pouze dva měsíce a tolik zábavy jsem si s žádným neužil, zkrátka, má své kouzlo! Jen jsem to koupil s docela mi nevyhovujícími pneu, sice PIrelli, ale naprosto nefunkční, takže budu měnit. No a otázka pro vás tedy, nějaké mínusy těchto aut, podvozek vím, jak na tom je, ale motoricky, jak na tom je, dále, nějaké úpravy, ať už po motorické, ale i po podvozkové(brzdy, tlumiče, pružiny,) dále třeba i výfuk, jaký atd.. Předem moc díky za veškeré info!! PS:Psal jsem na forum Tuning, ale tam jsem dostal radu, ať napíšu sem. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, nezlob se, že ti neporadím, něco málo o pežotech sice vím, ale nic o úpravách, tuningu atd. :(

ale využiju toho, že jsi charakterizoval 206ku RC jako ,,strašně zábavný a hravý, dokonce nejzábavnější hothatch'' :), vždycky když to čtu v časopisu, nebo nějakém testu atd., nechápu, o co vlasně jde..., měl jsem v životě už pár aut, ale nevšiml jsem si, že by některé bylo hravé, nebo zábavné, tak se ptám: můžeš mi to objasnit?  díky :papa

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v pořádku, nic se neděje :D Celkově to chování auta je hravý, hlavně v těch zatáčkách, může za to zřejmě zadní náprava, protože s tímhle autem mám někdy pocit, že je to snad zadokolka :D Jedeš do zatáčky, ale i přímo v zatáčce, ubereš lehoulince plyn, malinko víc zatočíš volantem, než je zatáčka, vypneš systém ESP, no a v tu chvíli zábava začíná :D Začíná Tě předbíhat zadek, no prostě úžasný! V žádným jiným malým autě jsem až takhle hodně tohle chování nezažil, opravdu ne. Jedině snad, co je tomu podobný, tak Saxo VTS 16V, kamarád ho má a nemá vzadu sedačky, nic, takže proto se mu to taky takhle chová, ale pořád ne, jako to RCčko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozzy, zkus si někdy někde sjet s motokárou. Ideálně s tou silnější, objem 400ccm. Ty slabší jsou 260, ev 280ccm-i to by stačilo. Až si trošku na tu káru zvykneš, naučíš se s tím zatáčet, brzdit atd, tak určitě začneš zkoušet dělat blbinky. Do zatáček najíždět s rozhozeným zadkem, v zatáčce schválně přidat plyn o dost dřív než by se slušelo na čistý průjezd, pak ten zadek krásně ustřelí a je jen na tobě jak to srovnáš nebo udržíš ve smyku. Taky to má naprosto jasnou a silnou odezvu od předních kol, přesně ucítíš, co se s tím předkem děje, jestli ještě půjde zatočit víc nebo už to jde zlehka a nemá to na zatočení vliv.....blbě se to popisuje, je třeba to zkusit. Je to dost zábavy.

No a pak tyhle vlastnosti začneš hledat u obyč aut. S malou předokolkou zkus v ostře  projížděné zatáčce prudce ubrat plyn a pak to tím plynem korigovat, v zadokolce toho plynu naopak najednou přidej víc, přemýšlej jestli ti v zatáčce volant říká co se děje a jestli to ještě půjde přitáhnout víc, atd. atd.

No a pak uvidíš, že v některých autech to jde samo a naopak v některých přeposilovaných moderních paskvilech to nejde vůbec. A to je rozdíl mezi zábavným a nudným autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem divnej, ale AUTO je pro me plechovej kabat kterej me dopravi z mista A do mista B. MAchyrky co se predvadej nekde na okresce s ustrelenym zadkem pres celou silnici kde nevidej do vinglu pred sebou opravdu nemusim!:fnuk

Kdyz si chci zablbnout, jeste ve svych 70+ si pujcim MOTORKU a jedu na OKRUH, treba Slovakiaring, kde NIKOHO NEOHROZUJU!:papa

Takze asi tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, David 106s16 napsal:

Ozzy, zkus si někdy někde sjet s motokárou. Ideálně s tou silnější, objem 400ccm. Ty slabší jsou 260, ev 280ccm-i to by stačilo. Až si trošku na tu káru zvykneš, naučíš se s tím zatáčet, brzdit atd, tak určitě začneš zkoušet dělat blbinky. Do zatáček najíždět s rozhozeným zadkem, v zatáčce schválně přidat plyn o dost dřív než by se slušelo na čistý průjezd, pak ten zadek krásně ustřelí a je jen na tobě jak to srovnáš nebo udržíš ve smyku. Taky to má naprosto jasnou a silnou odezvu od předních kol, přesně ucítíš, co se s tím předkem děje, jestli ještě půjde zatočit víc nebo už to jde zlehka a nemá to na zatočení vliv.....blbě se to popisuje, je třeba to zkusit. Je to dost zábavy.

No a pak tyhle vlastnosti začneš hledat u obyč aut. S malou předokolkou zkus v ostře  projížděné zatáčce prudce ubrat plyn a pak to tím plynem korigovat, v zadokolce toho plynu naopak najednou přidej víc, přemýšlej jestli ti v zatáčce volant říká co se děje a jestli to ještě půjde přitáhnout víc, atd. atd.

No a pak uvidíš, že v některých autech to jde samo a naopak v některých přeposilovaných moderních paskvilech to nejde vůbec. A to je rozdíl mezi zábavným a nudným autem.

tyhle kravinky jsme před 40. lety (jo, je to tak--letí to) dělali na zamrzlých kalištích s tatrama 148, ale jen do té doby, něž se kámoš převrátil,  bohužel z  ledu vyčníval kámen, zadní kola se o něj ve smyku šprajcla a tatra šla na bok...,byla z toho dost velká ostuda po ostravě, kámoš musel na nemocenskou atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně takovým způsobem jsem kdysi zrušil čtyřdvéřového tudora, moje první auto. Drandil jsem po polňačkách, bokem co to šlo, no a padlo zadní kolo na kámen, 2 kotrmelce přes boudu, otevřely se při tom dveře, hever z kufru mě majznul přes záda....auto šlo do stodoly, ale i tak se po pár letech prodalo za mnohem více než mě stálo.

Takže tohle je zábava za volantem a s některýma autama to prostě jde jednoduše.

Pesastor:na motorce na okruhu mám najeto opravdu hodně a někdy je to dost o držku, pokud teda není ježdění rozděleno do skupin podle časů na kolo. Byl jsem i svědkem smrťáku na volných jízdách na Brně, klukovi se pokazila motorka, zůstal ve stopě  i když už mu to nejelo a zezadu ho smetl kluk, co jel normálně. Bylo to v kopci před posledním esíčkam na cílovku, večer tam svítí slunce přímo do ksichtu, takže byl oslněný a vůbec ho neviděl. Taky se od toho neštěstí jezdí na podzim volné jízdy jenom do sedmi.

Takže *** na okruhu je stejně nebezpečný jako *** na cestě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdar, mám také RC a je to opravdu "malá střela". Přidávám pár obrázků, jak vypadá částečně rozebraná klapka sání. Nevýhoda je, že nemá vyměnitelný senzor naklápění klapky. Když budou odporové dráhy potenciometru vyběhané, tak musíte koupit novou a ta stojí cca 8000kč. Já jsem isopropylem dráhy aspon očistil.

IMG_20181002_164714.jpg

IMG_20181002_161534.jpg

IMG_20181002_162443.jpg

IMG_20181002_162635.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...