PaKr Odesláno 29. srpen 2018 Sdílet Odesláno 29. srpen 2018 Zdravím, na švagrově autě 307, 2.0 hdi 100kW vin VF33ERHRH84479067 jsme našli v BSM volný konektor se dvěma dráty. Nevíte někdo od čeho by mohl být, respektive jestli se dá použít jako zdroj pro DRL? Nebo poraďte, kde připojit zdroj DRL. Díky Na otázku proč DRL odpovím hned. Švagr byl vyhozen z STK za slabě svítící světla, takže po nákupu nových(magneti-marelli) padla volba na DRL kombinované s mlhovkama (něco jako měl @Gabriel 307) Je to ten s modrým těsněním mezi BSM a řídící jednotkou (1.fotka) vede do něj oranžový a světle modrý drát (2. fotka). dráty se přidávají do svazku do BSM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 (upraveno) jako zdroj bych použil konektor z prvního obrázku je tam +12V po klíčku. . . aspoň u 1.6 16V . . . konektor se dá hezky rozebrat,vyndat jednotlivé piny a udělat to normálně . . . jestli na to nezapomenu,tak sem hodím foto-tuším je to ten šedej(modrej) drát. . . jestli je to kombinace s mlhovkama,tak na mlhovky možná bude potřeba odpor Upraveno 31. srpen 2018 uživatelem Gabriel 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 31. srpen 2018 Sdílet Odesláno 31. srpen 2018 @PaKr tady je to slíbené foto odkud jsem ja bral +12V po klíčku - modrý drát . . . ten konektor se dá hezky rozebrat . .. . žádná prasečina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 9. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2018 @Gabriel 307 díky za odpověď a za tip, nicméně asi nemám tak šikovné ruce, takže konektor se mi nepodařilo rozdělat. Nakonec jsme se připíchli k pojistce ventilátoru topení. Na pojistce je napětí po startu. (F 11 vedle toho konektoru). Vypínání DRL jsme dali na konektoru L světla - pin 2 - fialový drát, číslo nevím, ale je pro parkovačky. Odpor asi bude potřeba, protože hlásí chybu mlhovek(nebo se na něj možná vys.....kašlem) A ještě postřeh a zkušenost pro ostatní: Napětí parkovaček hledejte když je jedno světlo připojené. Jinak je napětí asi v půlce konektoru a nedohledáte se. Nevím proč,ale je to tak. Každopádně všechno svítí jak má, tak uvidíme, co řekne technik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.