Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zlomená trubka výfuku u tlumiče


paulasik

Recommended Posts

Dobrý den, jsem nehorázný laik co se týče aut, a proto píšu zde.

Nedávno když jsem nastartoval, auto začalo vydávat podivný zvuk, připomínalo mi to trochu traktor. :D Když jsem se pak podíval pod auto, 

viděl jsem zlomenou část trubky, která spojuje výfuk s tlumičem. Jsem z toho celkem hotový a absolutně nevím co s tím.

Hodně lidí mi poradilo svařit to, ale to si nemyslím že je dobrý nápad (viz foto), plánuju spíš dokoupit náhradní díl, ale buď trubku, nebo tlumič? :myslim

FJIMG_20180726_135747.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, paulasik napsal:

viděl jsem zlomenou část trubky, která spojuje výfuk s tlumičem. Jsem z toho celkem hotový a absolutně nevím co s tím.

pokud je to opravdu tak, jak píšeš, auto prodej jak je a řidičák hoď do mísy a spláchni :myslim ,absolutně nevědět co dělat s takovou prkotinou :mrk, to jako fakt myslíš vážně? co budeš dělat až chytneš defekt? oběsíš se na nejbližším stromě?

třeba autoservis tě nenapadl? opravdu ne? protože si prostě nehorázného laika neumím představit, jak mění výfuk :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty ozzy já třeba viděl dobrodruha doktora od nás z nemocnice co se mi ptal  že mu pod auto spadl zapalovač a viděl tam nějakou zrezlou trubku a co prej je to zač..:-¨)))))))))) nejdřív jsem si myslel že si dělá srandu ale pak mi došlo že ví jen že to jede na naftu....tvl.málem jsem se položil.že toto je vůbec možné....tak asi tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozzy69: proč jsi takový zlý... A zrovna na nováčka (1 příspěvek) - to ti dělá radost? Ošklivými slovy to laika nenaučíš.

Pokud umíš poradit, tak poraď. Hodnocení osoby si odpusť.

Paulasik: dá se to svařit, znovu a znovu. Ale po půl roce to upadne, buďto ve stejném místě, anebo zase jinde. Doporučuju nový tlumič, a možná i další trubky.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři