BezoM Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 Ahojte, prosim vas urcite uz mate skusenosti s vysokym tlakom v chladiacom systeme ... Spravanie je nasledovne: Po doliati vody mi tlak stupne,ze vodu pomaly tlaci vonka cez nadrzku ... v pripade,ze uz v nadrzke nie je voda tak je len velky tlak ... doslova pocujem ako tlaci vzduch von cez viko Hadice som kontroloval a tie su stlacitelne ... voda v oleji alebo opacne sa nenachadza (takze problem s hlavou by som zrejme vylucil) ... presiel som 400 Km a auto sa neprehrialo ani olej nezmizol ... Posledny priznak, troska mi zmutilo chladiacu kvapalinu ako keby sa do nej dostal bordel. Netusite co by to mohlo byt ? Mame podozrenie na tesnenie EGR chladica. Kazdopadne dneska to skusim este znova odvzdusnit. Vdaka za kazdu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 Nemáš to zavzdusnene / termostat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 někdo tu nedávno popisoval podobný problém a chyba byla ve výměníku olej-voda, ten je přímo pod olejovým filtrem a když je v něm dírka, dostává se olej do vody (olej má vyšší provozní tlak než voda), cena za výměnu v autorizáku myslím kolem 8500 Kč, jestli dobře pamatuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 22. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Termostat otvori auto kuri bez problemov ... skusil som to este vcera znova odvzdusnit, islo dost vela vzduchu von, len nechapem preco lebo po preplachu sme to nechali skoro hodinu nech sa odvzdusni - v piatok bude testovacia jazda domov na SK tak sa uvidi ... Ozzy, ale tym padom by som stracal olej nie a dost rychlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. srpen 2018 Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 ano, olej se musí ztrácet, ale právě že velmi pomalu--akorát tak, že zasviní chladící kapalinu, protože ta dírka ve výměníku bývá velmi malá..., ale taky to nemusí být tím výměníkem... zatím bych to jen sledoval a kontroloval častěji vodu a olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 22. srpen 2018 Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Nemáš špinavú chladiacu? Mohol by to robit aj vodný chladič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 22. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Chladiaca je prave trocha spinava ... Tommy, myslis rovnaky vodny chladic ako Ozzy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 22. srpen 2018 Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Môže. Odvzdusnili ste aj kúrenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 22. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Ked myslis odvzdusnovakom co sa odkruca tak ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. srpen 2018 Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 Před hodinou, BezoM napsal: Chladiaca je prave trocha spinava ... Tommy, myslis rovnaky vodny chladic ako Ozzy ? já nepíšu o vodním chladiči výměník tepla je něco jiného--předávají si v něm teplo voda a olej a je umístněný pod olejovým filtrem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 27. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2018 Ja som ta pochopil ozzy odpojenie chladenia EGR nepomohlo ... takze sa bude asi vyberat hlava a posle sa na pretlakovanie ... co mi je divne,ze v aute aj po dojazde a par hodinach je stale velky tlak v nadrzke ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. srpen 2018 Sdílet Odesláno 27. srpen 2018 zkus ještě vyměnit víčko expanzky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 4. září 2018 Sdílet Odesláno 4. září 2018 mame rozlusknutie problemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 4. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2018 Auto ma nechalo na dialnici momentalne uz je vonka hlava a tesnenie plnilo ucel na 80% takze kvoli tomu ten tlak a spina v nadrzke dam vediet ked sa to vsetko znova posklada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 4. září 2018 Sdílet Odesláno 4. září 2018 Držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 30. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2018 Takze tesnenie na hlave vymenene, hlava sme dali aj trocha prebrusit. Vymenili sme v podstate vsteky tesnenie pri skladani motora. Auto sa sprava lepsie, uz nedymi ked nastartujem, tlak v nadrzke sa po odstaveni auta vrati do normalu ziadne pretlakovanie, ale voda sa stale pomaly straca. Skusim znova odpojit chladenie Egr ... myslite ze by chladic pod olejovym filtrom mohol robit tieto problemy ? Olej vo vode ani naopak nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.