Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoky tlak v nadrzke


BezoM

Recommended Posts

Ahojte, prosim vas urcite uz mate skusenosti s vysokym tlakom v chladiacom systeme ...

Spravanie je nasledovne:

Po doliati vody mi tlak stupne,ze vodu pomaly tlaci vonka cez nadrzku ... v pripade,ze uz v nadrzke nie je voda tak je len velky tlak ... doslova pocujem ako tlaci vzduch von cez viko

Hadice som kontroloval a tie su stlacitelne ... voda v oleji alebo opacne sa nenachadza (takze problem s hlavou by som zrejme vylucil) ... presiel som 400 Km a auto sa neprehrialo ani olej nezmizol ...

Posledny priznak, troska mi zmutilo chladiacu kvapalinu ako keby sa do nej dostal bordel. Netusite co by to mohlo byt ? Mame podozrenie na tesnenie EGR chladica.

Kazdopadne dneska to skusim este znova odvzdusnit.

Vdaka za kazdu radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdo tu nedávno popisoval podobný problém a chyba byla ve výměníku olej-voda, ten je přímo pod olejovým filtrem a když je v něm dírka, dostává se olej do vody (olej má vyšší provozní tlak než voda), cena za výměnu v autorizáku myslím kolem 8500 Kč, jestli dobře pamatuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Termostat otvori auto kuri bez problemov ... skusil som to este vcera znova odvzdusnit, islo dost vela vzduchu von, len nechapem preco lebo po preplachu sme to nechali skoro hodinu nech sa odvzdusni - v piatok bude testovacia jazda domov na SK tak sa uvidi ...

Ozzy, ale tym padom by som stracal olej nie a dost rychlo ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, olej se musí ztrácet, ale právě že velmi pomalu--akorát tak, že zasviní chladící kapalinu, protože ta dírka ve výměníku bývá velmi malá..., ale taky to nemusí být tím výměníkem...

zatím bych to jen sledoval a kontroloval častěji vodu a olej :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, BezoM napsal:

Chladiaca je prave trocha spinava ... Tommy, myslis rovnaky vodny chladic ako Ozzy ? 

já nepíšu o vodním chladiči :bojim

výměník tepla je něco jiného--předávají si v něm teplo voda a olej a je umístněný pod olejovým filtrem motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Takze tesnenie na hlave vymenene, hlava sme dali aj trocha prebrusit. Vymenili sme v podstate vsteky tesnenie pri skladani motora. Auto sa sprava lepsie, uz nedymi ked nastartujem, tlak v nadrzke sa po odstaveni auta vrati do normalu ziadne pretlakovanie, ale voda sa stale pomaly straca. Skusim znova odpojit chladenie Egr ... myslite ze by chladic pod olejovym filtrom mohol robit tieto problemy ? Olej vo vode ani naopak nemam :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...