Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční budíky peugeot 406


Klarakocourkova

Recommended Posts

Ahoj všem příznivcům peugeotů :) vlastním Peugeot 406 1,8 , 81kw r.v. 2000 . Omlouvám se předem za můj popis, ale jako žena tyhle věci prostě nemám v krvi . Na mém autě přestaly fungovat budíky, akorát když auto odemknu dálkáčem, rozsvítí se ihned palubovka a bliká kontrolka STOP , nefunguje tacháč , palivoměr a ani teploměr . Koupila jsem tedy nové totožné budíky , ale je to beze změny  navíc s novými budíky přestala fungovat kontrolka světel , dala jsem proto staré zpět. Kamarád mi vyměnil komfortku , ale auto ani nenastartovalo, dal zpět původní a auto startuje bez problému .  Co by ale teda mohlo dělat to, že budíky nefungují ???  je možné , že by to byla jednotka motoru ?? pokud ano, co vše je potřeba vyměnit zároveň s ní .  dala jsem teď do auta nemalou investici, novy altík, chladič, rozvody, lišta, blatníky , lanovod , pružiny, kotouče :D tak bych ty budíky ráda dala do kupy. Nebo pokud víte o někom schopném  na Vysočině, tak budu ráda . děkuji a přeji šťastné najeté kilometry :) 

Upraveno uživatelem Klarakocourkova
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj a vítej v klubu :)

nejprve ti poradím, abys neopravovala poruchy elektroniky auta systémem výměny dílu za druhý, jak vidíš, zpravidla to nikam nevede, nejprve zkus najít ve svém okolí někoho z klubu s origo Peugeot diagnostikou a domluv se s ním na odhalení příčiny, oprava nebude drahá, protože věci na 406 se dnes prodávají za hubičku (nemyslím doslovně) :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Vysočinu jezdí zdejší borec Ferry,který má diagnostiku na Peugeot a zároveň má stejné auto jako ty, které má zmakle do posledního šroubků protože ji má xx let a najezdil s ním přes 500000km,kontaktuj ho poradi....

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si vubec netroufnu tipnout, co to muze byt, nejspis nejaka spatna kostra nebo jednotka BSI, BSM apod., ale v jednotce BSI je taky obsazen kod imobilizeru a je sparovana s jednotkou motoru, takze jednoduse se neda menit kus za kus (jak uz bylo ostatne s neuspechem zkouseno) a musi se vymazat a preprogramovat, s tim nemam zadnou zkusenost, ani vybaveni k tomu (neni pravda, ze mam stejne auto, mam stary model z roku 95 s jednoduchou elektrikou, ne facelift po 2000, tam je, co se tyka elektriky, vse jinak a to uz v maliku nemam. Na vysocine se vyskytuju uz jen sporadicky a malokdy tam stiham resit svoje vlastni veci, takze ani diag neslibim, ono taky Vysocina je dost sirokej pojem, takze omlouvam se, ale ja bohuzel nepomuzu

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Klarakocourkova napsal:

A taky nefungoval tachac a tak? 

Budíky neukazovali nic. Tachometr ukazoval 999999, kontrolky svítili tuším všechny, rádio nehrálo, jen svítil displej. Docela zpočátku šok. Motor, ale normálně běžel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...