mfiolek Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Zdravim vsetkych, Mam Peugeot 508 RXH 2014 (167 000km), vyskytol sa nasledujuci problem. uvod: Prisiel som domov, vypol motor ako vzdy a o par hodin chcem odist, motor nejde. priebeh: Sadnem do auta, noha na brzdu, automat na N, stlacim start a nic, svetla za zapnu, navigacia sa zapne (zresetovany cas na 00:00), motor ani nepipne.. headup displej sa vysunie do polovice a vrati sa naspat. Auto sme skusali nahodit aj cez startovacie kable, neuspesne. Nestretol sa niekto s podobnym problemom? Je to asi v elektrike, vsak? (Diag bude az v utorok, dovtedy sa aspon skusim popytat tu) :) Dakujem a prajem pekny den/vikend. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Zkoušel si klíč strčit do přihrádky kde se stěluje headup displej a pak nastartovat tlačítkem Start. Samozřejmně nejdřív odpoj na nějakou dobu baterii(pokud by jsi měl nahrádní tak připoj náhradní baterii) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 17. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Vyskúšané, žiadna zmena, auto sa javí ako naštartované, ale motor nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Změř napětí na aku při startování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Podle popisu se chová jak hybrid . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Baterka je v háji. Úplně klasické chování, když to má za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 17. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Napätie zmerané, stálych 12V aj počas štartovania.. skúšal som aj pomocný štartovací zdroj, motor ani nepipol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 "Aj počas startovania" ... Takže to startuje? Nebo nestartuje? Jestli to nezačne točit, tak je baterie v háji. I když naměříš 12V. Dej tam jinou v dobrém stavu a věřím, že to bude OK. Něco jsem si s baterkou v 508 užil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. srpen 2018 Sdílet Odesláno 17. srpen 2018 Také bych tipnul baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 18. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Myslel som to "počas stlačenia tlačidla štart" ani nezačne točiť, absolútne. Keď som skúšal ten štartovací zdroj, tiež to nezačalo točiť, ajtak môže byť baterka zlá, keď toto nefungovalo tiež? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 18. srpen 2018 Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Na služebním Dusteru nám taky odešla baterka. Přes startovací kabely to nešlo nastartovat, až se dala nová baterka, tak to hned naskočilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 18. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Vyskúšana nová baterka, nič sa nezmenilo.. originál baterka čo bola v aute 11,82V. Nová baterka 12,80V, po napojení do auta 12,56V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 18. srpen 2018 Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 A dodržel si postup výměny dle manuálu? 508 je hrozně rozmazlený auto. Výměna baterky je docela věda. Čekat, než odpojíš starou, pak zapojit novou, čekat než začneš startovat Otázka je, jak to je ještě řešený u Hybrida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 18. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2018 Priznám sa že nejaký čas alebo niečo som nedodržal tu už asi pomôže len diagnostika no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funthomas Odesláno 19. srpen 2018 Sdílet Odesláno 19. srpen 2018 tak konkretne u 508 RXH som ZACAL s diagnostikou, az nasledne menil baterky a pod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 19. srpen 2018 Sdílet Odesláno 19. srpen 2018 Nepovídej. A když je pátek a DIAG máš k dispozici až v úterý? Tak proč jen čekat a přemýšlet o tom a tu baterku alespoň nezkusit? @mfiolek Zvláštní je, že auto nehlásí žádnou chybu. Pořád si myslím, že to bude něco od baterky - viz vynulování času a divně se chovající head-up. Jsou zapojený všechny kabely? Dotažená kostra apod.? Ovladač režimu máš nastavený jak, na "AUTO"? Zkus ho přepnout na jiný režim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfiolek Odesláno 20. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2018 (upraveno) Zaujímavé je, že keď som včera skúšal len tak zo srandy znova naštartovať, palubný vypísal "engine failure, needs repair" alebo niečo v tom zmysle.. všetko je zapojené ako má byť, mal som cez víkend troch mechanikov pri aute, ani jeden neobjavil Ameriku uvidim čo zahlási DIAG a dám vedieť, keby náhodou mal niekto podobný problém v budúcnosti.. a áno, režim som mal "auto, 4wd, 2wd a aj sport". Upraveno 20. srpen 2018 uživatelem mfiolek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 Takže je to hybrid? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 21. srpen 2018 Sdílet Odesláno 21. srpen 2018 Skontroloval by som káble od baterky, pokial sa hodiny vyresetovali a štartér ani nepípne, tak by som tipoval veľký prechodový odpor niektorého kábla. Skontrolovať určite bod ukostrenia, či to tam nieje nejako povolené a potom neviem ako na hybride ale na klasickej 508 je nad baterkou ešte taký rozvod kabeláže, toto všetko treba najskôr prejsť. Ešte ma napadol taký test, vravíš že počas pokusu o štartovanie napätie batérie nejako neklesne. Treba zmerať aj napätie niekde v aute, môžeš začať od autozásuvky 12V, aké bude napätie tam, ak počas štartu spadne dole tak to je prechodový odpor niekde v kabeláži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 22. srpen 2018 Sdílet Odesláno 22. srpen 2018 před 14 hodinami, Agrafik napsal: Takže je to hybrid? Vzhledem k informaci v prvním příspěvku, že "automat nastaven na N" jsem předpokládal, že se jedná o hybridní verzi RXH, kde je robotizovaná převodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.