Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

V čem se liší verze 206 a 206 xs


nyran006

Recommended Posts

Dobrý den, poškodil jsem pravý přední blatník a potřebuji ho vyměnit. Nechce se mi auto dávat do servisu, starší blatník bych asi dokázal levněji vyměnit sám. Mám ale verzi 206 1.6 hdi sw xs  a nemohu nikde sehnat informaci, jestli se nějak liší přední blatníky a v čem. Děkuji za odpověď na tuto možná naivní otázku. Rád bych ale sehnal bazarový blatník už v barvě auta, ale informaci o tom, jestli by pasoval i na verzi xs nikdo neuvádí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám XS a myslím, že se po vzhledové stránce liší jen předním a zadním nárazníkem. Žena si ji jela umýt a bouchla pravý blatník, dal jsem to kamarádovy a on objednal blatník, nastříkal ho a vyměnil. Myslím že když blatník objednával neměl ani tucha o tom, že existuje nějaká verze XS. Přesto to perfektně sedí. Tím pádem si myslím že mezi blatníky nebude žádný rozdíl co se týče 206 nebo 206 XS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR blatníky jsou jiné. Sportovní verze ( XS, GTI, CC ) mají, jak to správně popsat, trochu větší rádius vyboulení nad kolem. nejlépe to poznáš když se postavíš vedla obyčejné 206. Až uvidíš rozdíl pak to na každém demontovaném blatníku poznáš zda je obyčejný nebo na sportovní model. Případně to neřeš, obě strany vozu najednou nejsou vidět   :D

je to odpověď na dost starou otázku tak snad ti bude ještě co platná

Upraveno uživatelem JVT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Peugeot 206 XS si získá každého, kdo miluje dynamiku,aniž by se vzdával pohodlí. Temperament vozidla je ještě zdůrazněn předními a zadními sportovními nárazníky v barvě karoserie,chromovanou koncovkou výfuku a předními mlhovými světlomety.V interiéru pak sportovními předními sedadly (kožené čalounění na přání) a koženým volantem.Sportovní přístrojová deska má ukazatel hladiny a teploty oleje. Na výběr máte dva benzínové motory 1.4 75 k a 1.6 16V 110 k . 206 XS je k dispozici pouze v třídveřovém provedení karoserie.

tolik katalog peugeot 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nárazníky jsou záměnné ze všech verzí, akorád z počátku mělo xs,gt,gti,rc jinou vizáž nárazníků (gt má nárazníky navíc i vyboulené) a předních blatníků (které jsou širší), + zadní křídlo atp. Po FL v roce 2003 se tento design sjednotil i s ostatnima verzema vicemene.

Po strance funykcni jsou tam i dalsi odlisnosti, zadni kotoucova brzda misto bubnu, torzní stabilizátor i vzadu veden osou ramen, změny v tuhosti/vysce podvozku, budiky s teplotou oleje, "lepsi" sedacky ve smyslu bocniho vedeni atp. To vse samozrejme zalezelo na pouzitych motorech. Takze i 2.0hdi měl vzadu kotoucove brzdy a nemusel mit zadny pridomek xs, rc atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...