Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Životnost P807 2.0 HDi


raa

Recommended Posts

V 14. 8. 2018 at 18:50, raa napsal:

Díky za odpovědi, se všemi s vámi souhlasím, ale jsou to jen takové obecné hospodské řeči 😉 Hledal jsem odpověď typu “znám spoustu P807 nad 300tkm a jsou v pohodě” nebo “od 250tkm se v tom sype jedna věc za druhou, už to nemá smysl provozovat”

Nejde jen o motor, ale i o další komponenty, které jsou v 807 unikátní, anebo mohou mít jinou životnost než v jiných modelech.

 

U mě určitě sype😂😭250-300tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 8. 2018 at 21:43, Vena garážmistr napsal:

no a když bych ti tady vyjmenoval kolik znám 807 který mají natočeno přes 300 tak se od tebe dočkám podobné odpovědi. ...

...připočti si moji vránu Vašku

 

145883985_249175050148274_3375130586828979574_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Včera rozvody. Při 352 000 km. Takže další zhruba v půl milionu. Zajímá mě jestli to to auto dá, takže to s ním zkusím . Stejně nevím co dál jako nástupce . Podle toho jak jezdím by to mohlo být tak za 4 roky zhruba. To znamená dvakrát na emise a STK . Asi nebudete věřit , ale je tam vše původní ( turbo, vstřiky , spojka , FAP ... ) , i když s FAPem už mám pomalu počítat . Je tam repas altíku a repasovaný servo. Auto jezdí z 95 % dálnice a třicetosmička z Vysočiny na sever. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím,

protože se mi rozrůstá rodina, sháním se po bazarovém rodinném autě a nejvíce se nám líbí Právě peugeot 807/Citroen C8, ale v podstatě i Fiat Ulysse a Lancia Phedra. Resp, koukám specificky po takovém 7-místném MPV, kterých se dneska už moc ani nedělá...

Velmi mě zaujala diskuze okolo toho, jak dlouho to auto vydrží - neznám moc jiné auto, které by se mi tolik líbilo, takže i kdybych na to měl/či chtěl koupit novější jako např VW Sharan II gen, tak by se mi stejně popravdě líbil C8/807 více. VW Sharan I se mi z nich líbí nejméně.
Má představa je totiž do auta investovat max okolo 100 tis. kč a vyhradit na počátek cca 50 tis. na servis, jelikož odrazování a různých řečí o tom, jak jsou citroeny/peugeoty nespolehlivé bylo taky hodně.
Byly mi doporučovány Opely Zafiry, VW Touran - ten specificky ve verzi 2.0 TDi 103kW, že prý tomu rozumí více mechaniků a více si s tím poradí a prý dosupnější i díly - jenže tato auta jsou pro nás pořád malá a my chceme v druhé řadě sedaček skutečně 3 plnohodnotné s ISOFIXy a v zádu 6. a 7. místo taky plnohodnotné.
Mé otázky, pokud by se našel někdo kdo se rád podělí o zkušenosti jsou:

1) náhradní díly - jak je to s dostupností? Je důvod se toho obávat ve srovnání např s VW Sharan/Touran?
2) Má prostřední sedačka v druhé řadě ISOFIX? Mají to i 6. a 7. sedačky?
3) jaký motor je do tohoto auta asi nejlepší? Vyčetl jsem že buď 2.0 HDi 100 kW nebo 2.2 HDi 94kW
4) jsou motory JTD v Lancia Phedra a Fiat Ulysse II stejné jako v C8 a 807? Je tedy důvod např upřednostnit C8/807 oproti Italským sourozencům?

5) jak časté jsou problémy s elektronikou? Co vám např. odchází, odešlo, jak drahé/náročné je to spravit?
6) je dostatek kvalifikovaných servisů pro toto auto? Jak je to s dostupností různých částí motoru pro případný servis? Např. u VW Touran jsem slyšel negativa, že kvůli např nejen EGR ventilu atd. se musí vytahovat celý motor, nedá se k dílům dostat atp. - tedy že problém není nedostupnot dílů, ale nedostupnost práce jejich výměny?

7) Nemáte zkušenosti s pořizováním 3 místné lavice do 3. řady sedaček - tedy zřejmě lavice z 8mi místné verze peugeotu 807 - dá se sehnat? Dá se dozadu nacvaknout? Jak vůbec je velký kufr při obsazení všech 7 míst?

😎 a teď konečně k té životnosti - mám vůbec šanci, aby mi takové auto sloužilo déle než 2-3 roky, když koupím ojetinu, co bude mít např 250 000 km? Píšete tu, že máte kousky, co mají najeto už i přes 300 000 - z koupi takových kusů bych měl už obavu, resp. nechtěl bych kupovat auto
"na dojetí".

Předem díky každému, kdo se podělí o zkušenosti a doporučení...

Upraveno uživatelem sam_217
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) když to vezmeš globálně tak dostupnost ND je dnes horší díky nabouraným logistickovýrobním procesům napříč značkama ale když vezmu dobu před covidem tak bych neřekl že by dostupnost byla nějak dramaticky jiná než na jiné běžné značky.

2) sedačky mají isofix všechny protože ve druhé a třetí řadě jsou záměnné. Jen prostřední z druhé řady by se měla do třetí řady dávat jen na jedno místo pokud ji chceš použít se vestavěným pásem pokud použiješ pás ze sloupku auta tak je to jedno ale to najdeš v návodu. 

3) oba mají své příznivce a odpůrce každý má svá specifika.

4) no to nevím jestli jsou jiné nebo totožné až tak jsem to nezkoumal.

5) asi jako každej Francouz je na elektriku a elektroniku trochu specifičtější a občas si to žije svým životem

6) no servis je taky řekněme specifičtější a není moc mechaniků který by si servis těch aut užívali nebo se na něj přímo těšili ale jsou mechoši který s tím umí poradit.

7) no lavice do třetí řady těch moc nebylo osobně vím asi o jednom autě kde je  co se týče velikosti kufru když tam nahrneš všechny sedačky tak toho místa v kufru moc nezbývá

životnost hele záleží jak se o auto staral předchozí majitel nebo majitelé. Pokud auto dostalo jen tu základní péči tak bude potřebovat třeba do začátku trochu více péče ale asi bych se toho úplně nebál já jsem svoji kupoval asi ve 140 000 teď mám něco k 210 000 a za celou dobu spojka, rozvody a brzdy což jsou ale věci které musíš dělat na každém autě a věř tomu že u mě auto nemá lehkou službu běžně tahá okolo tuny materiálu na nebržděném vleku nebo přes dvě tuny na bržděném v dobách kdy jsem jezdil doprovody nadměrky tak to taky bývalo pořád krokem a pak najednou kalup a podobně jako jo asi tak 3 měsíce zpátky pozoruju že tam asi tak polovina poníků chcípla ale už to mám zdiagnostikované a dokonce ten díl mám koupený jen musím najít čas a náladu abych to vyměnil ale pořád tu mám zákaznická auta nebo řeším něco jiného. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco málo taky napíšu. Většinu už odpověděl Vašek, tak jen stručně, abych to neopakoval. S dostupností ND jsem nemel žádnej problém , ale potřeboval jsem vlastně jen takový věci jako kotouče + destičky , ramena , manžety na poloose , ložiska v kolech ... věci běžně dostupný . Jen když mě "odešel" elektrickej posilovač tak byl problém sehnat ten správnej repasovanej - se správnýma konektorama, ale byla to otázka dvou, třech dnů.

Kupoval jsem ho v 2017 ( r.v. je 2011 ) a mělo nalítáno už dost přes 200 000 km. Pět let jezdilo ve firmě v Rakousku , pak ho měl rok v Českých Budějovicích nějakej syřan ( nebo sýriec ) , a já ho bral od něj. Takže ho mám 4 roky a má teď na tacho 354 900 km. Mám k tomu komplet historii a s tím autem se nic velkýho nedělalo . Je tam původní spojka , turbo , FAP , vstřiky . Já tam jen měnil to elektrický servo za repasovaný a dělal se repas altíku. Jinak běžný věci - ramena , ložiska v kolech , desky a kotouče . A teď rozvody.

Samozřejmostí je olej po cca 12 000 km ( max. 15 000 km ) , včetně všech filtrů . Naftu to nedostalo nikdy jinou než Benzina nebo EuroOil. Při každým tankování dávám VIF.

A hlavně s tím jezdím jezdím jen dálky - z Vysočiny na sever Čech po 38 , nebo teď co je bez omezení D1 tak po ní . Auto neberu vůbec na couračky po městě .

Motor bych volil 2.0 HDi. Měl jsem ho předtím i v C5 (i když jen 80 kW ) a tam to bylo to stejný . I tam má už devětkrát kolem zeměkoule .

Už delší dobu chci Hondu CR-V , ale pořád to odkládám , protože mám hodně dobrýho mechanika co dělá koncern PSA , moje 807 nezlobí , drží hubu a jezdí , a hlavně chci vědět jestli to dá 500 000.

Jak napsal nademnou Vašek životnost hele záleží jak se o auto staral předchozí majitel nebo majitelé

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem já asi před čtyřmi (pěti) roky koukal po MPV, byla nejdříve v merku i 807a - mnoho lidí mi psalo, že 2,2 HDI 94 kW určitě ne a 2,0 100 kW zase byla dost drahá a v nabídce jich nebylo moc. 

Pak jsem se zajímal o Grand Espace a tam kupodivu taky prý 2,2 nafta problém, 3,0 ještě horší + typicky francouzské záhady s elektrikou..... 

Nakonec jsem skončil u Forda. Mám 3,5 roku Galaxy a zatím mě potrápil jen problém s klimou, který spočíval ve shnilém drátku. Jinak mi vyhovuje, že na vytvoření rovné plochy na spaní nemusím demontovat sedačky, ale jen je sklopím do roviny - většina MPV nutí sedačky demontovat a někam uložit, na což jsem líný a vlastně ani nemám vhodný prostor. 

Za mě tedy dopobručím Galaxy nebo S Max po roce 2006. Vím, na jakém jsem fóru, ale prostě to tak mám. Obranou mi budiž, že motor je stejně PSA 🤔

 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě si 807mu a její klony za cca 100 tisíc může koupit ten, co autům rozumí a má prostory pro servis , tohle platí pro každé auto, které jezdilo v zimě v létě ,má cca 15 let a více a objelo zeměkouli nepočítaně, něco jiného je mít takové auto doma na dojetí..., ale jít jako laik do takového auta v dnešní době, kdy je práce v servisech drahá, znamená počítat s tím, že budu hodně servisovat a investovat , ale možná to vidím moc černě z pozice staršího člověka 🤠, i když zkušeností mám hafo..., já si chtěl jednu dobu 807mu koupit za 350 tisíc, poslední rok výroby 2014 se 150 tisíci KM, byl jsem ji i projet, ale nakonec jsem si to rozmyslel, bo sice měla 2.0 HDi, ale tu dvouvačku, což je málo rozšířený motor, takže díly drahé anebo nedostupné na vrakovišti...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozzy - hrozně moc záleží na, jak se k autu chovali předchozí majitelé + jak moc důkladně auto proleze nezaujatý mechanik. 

Pokud se auto zalíbí zákazníkovi a ten auto potřebuje, tak čím dýl auto hledá, tím víc problémů je ochoten "nevidět /neslyšet) - mechanik, co ví, že aut je tři řitě a že doporučením krámu si zadělá na potenciální problém prostě nemá růžové brýle a dokáže s výběrem výrazně pomoct. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za vaše připomínky - prošel jsem ještě toto vlákno motor a zavady 807? - https://www.peugeot-club.com/topic/96607-motor-a-zavady-807/?page=6
Možná by se i můj dotaz pomalu více hodil tam, ale jelikož se to tu už rozjelo...
Tak nějak jsem taky pochopil, že od 2.2 HDi leckdo odrazuje, ale někde na tipcars v recenzi bylo zas doporučení 2.2 HDi pro svou odolnost/lepší vstřiky. Obecně jsem ale nabral odsud dojmu, že čím mladší ročník, tím lepší
a volit tedy raději verzi 2.0 HDi 100 kW. Zaujala mě také verze 88 kW, kde není FAP filtr?

Jinak nabral jsem dojmu, že tomu tak je i u elektroniky ( šoupačky, elektrika zrcátek, stahování oken, ovládací páčky na stěrače, klima... )? Podobného jsem totiž četl u Renault Espace IV, kde se to auto obecně hanobilo pro ještě větší nespohelhlivost, než tady ta 4ka z PSA,
na druhou stranu pozdější ročníky výroby už prý byly odladěné, renault prý opravil co se dalo a už to není takové. Akorát ten Espace IV se mi prostě moc nelíbí... Ford Galaxy vypadá zajímavěji a zajímavá je tedy i informace, že motor je taky PSA...

Pořád mi není moc jasné, jestli se bát variant o Fiatu a Lancie - podle wikipedie si dělali vlastní motory, tedy že ty JTD mají možná stejný návrh, jako HDi v 807/C8, ale vyráběli si to sami z jiných materiálů? Nenašel jsem moc zkušeností s těmito motory, popravdě jsem ale nenašel ani žádnou stížnost,
až na příspěvek z tohoto vlákna od @kavolže je to teda úplný vrak...

Jinak verzi s 3 místnou lavicí v zadu se asi vyhnu - maximálně mě zajímalo jen pro jistotu, jestli i na te 3 místné lavici budou ISOFIXy, případně se totiž taková lavice dá asi dokoupit někde po bazarech...
 

Mě se tohle auto prostě líbí, rád bych, aby s nájezdem třeba 10 000 Km ročně vydrželo alespoň 5 let, ne-li více a počítám s tím, že jelikož se to auto nedělá a nejmaldší ročníky jsou z 2014 ale jsou celkem drahé a moc se sehnat nedají, že bude investice do servisu.
Jaké ročníky byste doporučili? Nějak jsem z toho všeho pobral, že vyhnout se kouskům z počátku výroby (asi 2002-2004) kvůli problémům, ale co např. rok 2005-2006? Nebo brát raději až 2009+ ?
Co vůbec emisní norma, nevyplatí se jít do novějších kvůli tomu EURO 5? Auto bych do města určitě bral rád a asi tomu tak zpočátku i bude, tak aby s tím ve městě nezakázali jezdit jen proto, že jsem vzal ročník, co ještě nemá EURO 5.

Ad @MP- tvůj příspěvek jsem ve zmíněném vlákně četl - myslím že jsi psal tehdy, že po roce a půl máš najeto 40 000 km a uto mělo 280 000? Tedy jsi kupoval auto s 240 000 na tachometru?
Pokukuji totiž po https://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c8/18856634 kvůli výbavě, původ údajně v ČR, mohlo by mít pravdivých 250 000 km takže i docela příznivá cena, ale asi tam bude nějaký problém, mají tam to auto už rok... + je to ročník 2005.

 

A ještě jedna bláznivá otázka - kvůli designu koukám hlavně na verze co mají to střešní "křídlo-nosič" - jednak proto, že to dobře vypadá a proto, že bych to asi použil eventuelně na "box", když by se vyjímečně použilo všech 7 míst.
Po bazarech jsou ale často i verze bez křídla - nedá se to křídlo tam nějak dokoupit a domontovat?

Upraveno uživatelem sam_217
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nosič je odnímatelný,takže se dá přendat.Pokud to auto bylo vyrobené bez nosiče,má místo lyžin na upevnění jen ozdobné lišty,ale pod nima je příprava na montáž lyžin.Pokud je seženeš(starší z vraku už dnes není problém),tak je to otázka max hodinky to vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda pánové... trochu zavádějící informace z vás padají... 

- Motory jsou VŽDY PSA, auta se vyráběla na stejné lince. Bez ohledu na značení jsou stejné. Fiat a Lancia ukončili produkci dříve, nejdéle se dělala P807 až do 2014. Ale je to jen o stažení modelové řady z linky. 

- prostřední sedačka 2. řady s pásem NEMÁ ISOFIX a tím pádem na tomto místě ISOFIX není možný. Co se týče jejího umístění do třetí řady, manuál v tom tuším  říká jen toli, že ji lze převážet na jedné straně (teď nevím na které) SKLOPENOU, tedy bez pasažéra v případě, že je třeba ji z druhé řady vyndat kvůli převozu dlouhého předmětu. Jsou tu tuším zkušenosti, že do třetí řady zacvaknout jde, ale pak jde hodně blbě vyndat. 

- Do třetí řady se dají dát stejné sedačky jako v druhé řadě na kraji, ISOFIX tedy mají, ale manuál umístění některých dětských sedaček do třetí řady nedovoluje, doporučuji nastudovat. 

- Třímístná lavice do třetí řady NEMÁ ISOFIXy. Vzhledem k podběhům v kufru je i celkově o něco užší než tři sesle v druhý řadě a případné umístění tří sedaček zde rozhodně nebude moc pohodlné. Shodou okolností ji mám. Je těžká, jako fakt hodně těžká, navíc je velká a do auta se dává poměrně blbě. Podle manuálu se tam má dát šoupačkama, asi nejsnazší by bylo prostřední řadu vyndat, vrazit tam lavici a pak ty tři sedačky zase vrátit. Jde to ale i zezadu, když se prostřední řada sklopí. Ale je to pakárna. Lavice je celkem vzácná, na vrakáčích moc nejsou a prodávaly se za dost nesmyslný ceny. Já na ni narazil úplně náhodou a vrakáčník ji dal hodně levně, tak jsem ji vzal, i když mám i samostatný sedačky do třetí řady. Ve třetí řadě se dá rozumně sedět jen když je posunutá dozadu a prostřední dopředu. Já si se svojí postavou v tomhle autě třikrát za sebe pohodlně nesednu (ale mám 195 cm), překvapivě v novým Berlingu XL se 7 místama jsem si sedl za volant, do druhý řady i do třetí řady a bez pohybu sedaček pořád dobrý. Nastupování do třetí řady přes sklopenou sedačku v druhý řadě je celkem pohodlný. Vyzkoušeno, měl jsem tu lavici letos na dovolený a na místě jsme jezdili v 8 (z toho ale 5 dětí). Při osazení 3. řady je za sedačkama minimum místa, na podlahu se vejde standardní přenoska na zeleninu 60x40cm ale do výšky se prostor zužuje. Za horní hranou sedadla je tak 15, možná 20 cm. Nějaký fotky lavice tady https://filolanovedrahy.rajce.idnes.cz/P807_-_trojlavice/ místo za je v příapdě dvou sedaček stejný, ale je mezi nima ulička, dá se pak nastupovat kufrem (když jsou třeba v 2. řadě tři dětský sedačky). 

- Ten integrovaný nosič je fine, mám v kufru pořád kurty, tak kdykoliv to člověk roztáhne a může odvézt něco delšího na střeše. Pokud ho auto ale nemělo z výroby, tak tuším nemá ani kolejničky a pak se musí na vrakáči koupit i ty a přestavět to trochu zásadněji (nezkoušel jsem, obě moje 807 nosič mají)

- Galaxy / S-max a PSA motor. To je poněkud zavádějící. Jednak záleží na tom, který motor a pak pravda je, že některé motory jsou produktem společného vývoje s PSA ale stejný je tuším jen mechanický základ. Ty motory obecně nejsou záměnné. 

K doporučení nebo nedoporučení obecně. 

To je těžký. Ty auta se přestaly vyrábět před 7 lety. Takže i ty nejnovější mají nejspíš dost nalítáno a je tedy přinejmenším třeba dost koukat na stav. Ty starší budou mít nájezdy obrovský, stav nic moc, opotřebení značný. U mnoha nebude funkční DPF, budou ohnilý, bude z toho téct olej, netěsnit řízení a pokročilá koroze podvozku taky nebude nic moc. Třeba moje strará neměla shnilý prahy, ale nápravnice pod motorem teda byla orezlá jak blázen. Teklo řízení a celkově už byl stav nic moc. Ale byla to 2003.

Asi bych dneska hledal 2.0 HDi 100 nebo 120 kW. Starší 2.2 HDi 94 kW budou před smrtí. Ve všech případech bych asi řešil, jestli nemají chyby v ŘJ a funguje FAP,  ať s tím člověk nevyletí z prvních emisí a tohle bude kámen úrazu. Osobně bych preferoval Euro 5 ale třeba jsem tuhle zjistil, že Euro 5 verze 100kW dvoulitru má jiný zadní tlumič výfuku než Euro 4 a ten novější není v druhovýrobě a originál stojí celkem raketu. 

Jinak běžný spotřební mechanický díly jsou úplně normálně dostupný a už je těch aut dost i na vrakáčích, tak i třeba ceny sedaček už nejsou až tak vysoký no... 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě postřehy... vstupují mi do toho děti a večeře.

Servis. Běžně tohle auto servisuju v normálních servisech, neznačkových a nenarazil jsem na problém. Mechanický věci na podvozku atd bez potíží, standardní úkony na motoru (rozvody atd) taky. Je ale pravda, že motor je zastavěný více méně pod palubkou a přístup k němu je blbý. A 2.2 je docela velká, tam je pod kapotou obecně docela málo místa, spousta hadic a tak. 2.0 j na tom líp. Přístup k hlavě (vstřiky, žhavičky) je na houby, přístup k věcem, co jsou na motoru zezadu (EGR, turbo) skoro nemožný. Ale to si člověk nevybere, to je obecný problém MPVček, jsou na tom všechny tak nějak podobně. 

Typický závady... no ono se to tu dá pohledat. Kolem 250 tkm odchází altík (můj se zadřel cestou do Řecka... ), ramena přední nápravy jsou poddimenzovaný, tak se mění každou chvíli, kosti taky a tak. Ale jinak to většinou celkem funguje. 

Zejména starší auta byly často objektem FAP off a EGR off, což je legislativní problém a samozřejmě to jde na technický poznat. Ono to na kouřivost projde, ale pokud to někdo začne fakt kontrolovat, tak je s tím potíž. Pokud je off provedeno, je v podstatě nemožné uvést auto do legislativně konformního stavu a to je riziko. 

Osobně bych se obával, že auto to 100k nebude v kdovíjakým stavu (spíš naopak) a nějak velkou perspektivu bych si od něj nesliboval. Ale to je nejen u EurovanII ale u čehokoliv jinýho. 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady v Libině stojí jedna 807 potkaná, tzn. byla by za symbolickou cenu. Pokud byste měli zájem, dám tel. do SZ.

O všech autech: redaktoři a jiní pisálkové (mluvčí autobazarů) píšou obvykle strašné nesmysly, co někde slyšeli, nebo (redaktoři) se s autem jednou svezli.

Až budeš kupovat, všímej si hlavně prodávajícího, zda se o auto (a barák) staral, zda ho měl dlouho a zda není úplně chudý tzn. zanedbával pravidelnou i běžnou údržbu.

Tady v servise považují 807 za nešťastné auto, já nevím proč. Případně se rozhlídni i po jiných typech, Partner, Expert, 5008.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, sam_217 napsal:

Tedy jsi kupoval auto s 240 000 na tachometru?

Ano.

Měl jsem v té době C5 se 303 000 km na tacho tak jsem věděl že to není žádnej problém . A ta C5 se pak taky hned prodala .

Upraveno uživatelem MP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, ujasněme si jednu věc... já už taky koupil auto, co mělo na tacho 200 +, kdysi Xantii, co byla nevíc prokazatelně stočená, i ta první 807 měla při nákupu něco přes 200 a moc jsem tomu nevěřil. 

Ale... v obou případech to bylo za odpovídající, řekněme příznivou cenu (o dost méně než 100k) a stav auta byl přiměřeně pěkný. Tou Xantií jsem nalítal dalších asi 120 než šla na vrakáč (stav nebyl už nic moc a nakonec se mi vylomil spodní kulák z těhlice, oprava nebyla rentabilní), 807 nevím.. asi 70 kkm, než jsem ji prodal za necelý průměrný plat. 807 měla měsíc starou technickou, ale už to bylo dost s kecama, emise na první dobrou problém, kvůli chybám v ŘJ, a i z technický to byl celkem román Ačkovejch závad (kupující všechno dostal do ruky a bylo i vypsáno ve smlouvě včetně nefunkčnosti částí systému úpravy emisí).  

Do obou aut jsem za dobu provozu nasypal násobně víc, než byla pořizovací cena, ale v přepočtu na ujetý km to pořád vychází celkem slušně. 

Takže. Koupit auto s nájezdem čtvrt mega možný je, pokud je ve slušným stavu, prodávající jedná fér a je za dobrou cenu. Ale nebude to sednout a jezdit dalších 120 tkm jen s tím, že na začátku vyměním olej a rozvody. Vysype se na tom kdeco, díly na podvozku se budou měnit jak na běžícím pásu, furt v tom bude něco klepat a riziko, že zdechne něco dražšího tu je taky. Tak si spočítat, jestli stojí za to riskovat, že se to třeba potká a pak to znamená buď opravu za 50 nebo konečnou. 

 

Trochu nechápu situaci, kdy kolega teď plánuje výměnu jeho Galaxy z r. tuším 2009, naítáno 275 tkm, dost slušná výbava a očekává, že se prodá za čtvrt mega. To bych nekoupil. 

 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 10. 2021 at 10:45, Medvěd napsal:

Ozzy - hrozně moc záleží na, jak se k autu chovali předchozí majitelé + jak moc důkladně auto proleze nezaujatý mechanik. 

Pokud se auto zalíbí zákazníkovi a ten auto potřebuje, tak čím dýl auto hledá, tím víc problémů je ochoten "nevidět /neslyšet) - mechanik, co ví, že aut je tři řitě a že doporučením krámu si zadělá na potenciální problém prostě nemá růžové brýle a dokáže s výběrem výrazně pomoct. 

Medvěde :) nechal jsem si odpověď na druhý den, až mi klesl tlak a teplota 🤠 opravdu jsi toto chtěl poslat mně ? 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...