Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sklápění vnějších zrcátek


mipr

Recommended Posts

díky za odpověď, myslel jsem si, že to půjde jen diagnostikou, protože v menu jsem to nemohl najít..., jinak o těch příručkách vím, jen ta hlava, ta hlava :)

teď koukám do Servisboxu podle VIN a zjištuju, že mám dvojitý setrvačník, přestože mám aut. převodovku :o, to mi hlava nebere, nebo je tam chyba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Už jsem to se někde dával, zde: https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE je krásně vidět vše co konstruktéři použili k omezení kmitů, na závěr i ten setrvačník.

Dvouhmotová jsou i ozubená kola uvnitř, je tam dvojí vyvažovací mechanismus, docela jsem koukal na fígl s vyosením dráhy pístů, na bezúdržbové sestavení ovládání ventilů - bez seřizování, ale také bez hydraulických zdvihátek.

Je otázkou zda i verze s EAT6 má taky i dvouhmotový setrvačník, ale když si to našel v systému, tak to tak bude. Máme dokonale odrušeno :).

V několika shopech jsem ale našel dvouhmotovej setrvačník a je u něj napsáno "pro vozidla s manuální převodovkou"

 

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten odkaz s rozebráním motoru 1.2 Puretech tu už někde je, je v něm vidět, že pro omezení kmitů udělali v PSA nemožné :), ovšem když si vzpomenu, jak se houfně měnily odpružené řemenice na 2.0 HDi, nebo první dvouhmotové setrvačníky, mám takový těžký pocit od žaludku:P--takže až čas ukáže, zda všechna ta řešení byla smysluplná... :myslim

k tomu dvouhmotému setrvačníku--zadal jsem do Servisboxu svůj VIN a je tam k mému autu dvouhmotý setrvačník, není tam jen ozubený věnec , jak to u automatické převodovky obvykle bývá :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Nebál bych se toho. Puretech už je na světě relativně delší dobu, tak už by se o problému vědělo. Navíc uvnitř motoru je pryžová část impregnovaná olejem, tak nevyschne. Jediné o čem jsem slyšel, byl u několika kůsů problém s otřepem k rozvodového řemene, kde se měnil celý motor, aby se předešlo následnému ucpání olejového kanálku. Vada identifikována ve vadné sérii řemenů. Taky jsem raději koukal na ten svůj průzorem v nalévacím hrdle oleje, ale jsem OK.

U toho dvouhmotového setrvačníku, on nebude tak namahaný, jako u klasické převodovky, takže vydrží. Nakonec to může efektivně fungovat, setrvačník a hydrodynamický měnič každý, odfiltruje jiné spektrum frekvence kmitů a výsledek je parádní.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...