Laďa Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 (upraveno) @ozzy56Tady? Upraveno 23. duben 2019 uživatelem Laďa doplnění ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Jinak na stránkách www.peugeot.cz klikneš vlevo nahoře na "modelová řada" a vpravo se ti objeví uživatelské příručky. Takže tištěný návod si můžeš nechat na chatě na dlouhé zimní večery a doma studovat z počítače. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 díky za odpověď, myslel jsem si, že to půjde jen diagnostikou, protože v menu jsem to nemohl najít..., jinak o těch příručkách vím, jen ta hlava, ta hlava teď koukám do Servisboxu podle VIN a zjištuju, že mám dvojitý setrvačník, přestože mám aut. převodovku , to mi hlava nebere, nebo je tam chyba Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepapepa Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Už se to tu řešilo jedině servis přes diagnostiku. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Ahoj. S tím dvojitým setrovačníkem - patrně myslíš dvojhmotový, to zní podivně. Proč by nám ho tam cpali, když máme na vstupu hydrodynamický měnič? Že by to bylo pro Start - Stop? Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 že by tříválec a vyrovnání kmitů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 25. duben 2019 Sdílet Odesláno 25. duben 2019 (upraveno) Ahoj! Už jsem to se někde dával, zde: https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE je krásně vidět vše co konstruktéři použili k omezení kmitů, na závěr i ten setrvačník. Dvouhmotová jsou i ozubená kola uvnitř, je tam dvojí vyvažovací mechanismus, docela jsem koukal na fígl s vyosením dráhy pístů, na bezúdržbové sestavení ovládání ventilů - bez seřizování, ale také bez hydraulických zdvihátek. Je otázkou zda i verze s EAT6 má taky i dvouhmotový setrvačník, ale když si to našel v systému, tak to tak bude. Máme dokonale odrušeno . V několika shopech jsem ale našel dvouhmotovej setrvačník a je u něj napsáno "pro vozidla s manuální převodovkou" Mára Upraveno 25. duben 2019 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. duben 2019 Sdílet Odesláno 25. duben 2019 ten odkaz s rozebráním motoru 1.2 Puretech tu už někde je, je v něm vidět, že pro omezení kmitů udělali v PSA nemožné , ovšem když si vzpomenu, jak se houfně měnily odpružené řemenice na 2.0 HDi, nebo první dvouhmotové setrvačníky, mám takový těžký pocit od žaludku--takže až čas ukáže, zda všechna ta řešení byla smysluplná... k tomu dvouhmotému setrvačníku--zadal jsem do Servisboxu svůj VIN a je tam k mému autu dvouhmotý setrvačník, není tam jen ozubený věnec , jak to u automatické převodovky obvykle bývá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 Ahoj. Nebál bych se toho. Puretech už je na světě relativně delší dobu, tak už by se o problému vědělo. Navíc uvnitř motoru je pryžová část impregnovaná olejem, tak nevyschne. Jediné o čem jsem slyšel, byl u několika kůsů problém s otřepem k rozvodového řemene, kde se měnil celý motor, aby se předešlo následnému ucpání olejového kanálku. Vada identifikována ve vadné sérii řemenů. Taky jsem raději koukal na ten svůj průzorem v nalévacím hrdle oleje, ale jsem OK. U toho dvouhmotového setrvačníku, on nebude tak namahaný, jako u klasické převodovky, takže vydrží. Nakonec to může efektivně fungovat, setrvačník a hydrodynamický měnič každý, odfiltruje jiné spektrum frekvence kmitů a výsledek je parádní. Mára ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.