Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mrkvička - co pořídit po P306 hatch?


Guest StibTo

Recommended Posts

Líný ve 207??  Teda nevim co jste měli potom ve 306, asi raketu. Ja mam ve 207 80Kw starší 1.6 16V a líná rozhodne není. Škoda, mohl jsi se na sraze svést pro porovnání. Ono tyhle 16V i ty VTI motory se musí točit, max vykon mají nad 5000 otaček.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ma kdejaky motor max vykon nad 5000... No sam jsi to rikal, 207 je relativne tezka. 306 i s tou 55kw 1.4 jela relativne dobre, taky ma odhadem o 200kg min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je těžká, ale jede to slušně, i okolo 3tis otaček, neviděl bych to nějak slabý. To už bych to neměl :D VTi na to musi bejt ještě o chlup lepe.

A cesta domu ze srazu, s Radkou v zavěsu, jejím stylem, max cca 80km/h pomalý rozjezdy atd. spotřeba 6,1l na trase 350km po okreskách a hl. tazích, to jsem v životě neměl, takže to umí jezdit i usporně :D

Radka teda argumentovala tím že ona jela za 5l :D

 

Jinak 207:

Hmotnosti / Objemy      
Provozní hmotnost [kg] 1255 3dv.
1278 5dv.

 

A 306:

Provozní hmotnost  1040 kg

Fakt je tam 200kg rozdil :o

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle kódu motoru by snad šlo poznat, zda uz je to ten upravený nebo ne? ..

abys třeba nekoupil 2013, ale to bude třeba jen registrace a vyrobené v září 2012 (skladovka)... 

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vectore pri vsi ucte kdyz uz se tady objevís jednou za uherskej rok precti si alespon prosimtebe nac reagujes. Prvni stranka vlakna. 306 je minulost, ja mam Superba a shanime auto pro Marketu. Normalni auto, ne vikendovku. A 307 je moc stara. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to si říkal, že chceš auto pro Markétu už na srazu a že jí odpíráš kabriolet od tebe vůbec není hezký to jsem ti taky říkal. Stará to je relativní pojem, to záleží jak moc jezdíš a k tomu ses nevyjádřil, pro mě není na popojíždění stará ani 306. S tou 307 se žít dá, všechno je na ní hrozně levný a hlavně nemá turbo. Myslim, že si něco povídal o 100k se servisem p;vodně a chlast stojí peníze. Nemíš brát všechno tak hrozně vážně, rozsedneš si vejce woe.

Pročetl sem si co tu proběhlo a 500km měsíčně to je snad i na taxíka. Nevim, jak pro tebe, ale já už dneska považuju celkem za nutnost xenonový světla a 301 pokud vím je prostě nemá a další věci mi na ní vaděj. 308 se ti nelíbí u dostupný generace zadek a já se ti nedivim a novější verze je tak 12000 EUR, což je mimo rozpočet. 208 se dělá poslední roky se šicim strojem místo motoru a všechno co jsem viděl s motorem a v normálním stavu je opět  mimo tvůj rozpočet. 108 je malá. Ta C4 co jsem tu viděl odkaz bude asi nejvíc muziky kolem 200 000. Ale jinak z toho mám celkově pocit, že auto, které tu postupně definuješ míří  k 260k.  Jako sorry stím kabriem sem si do tebe musel dloubnout.Podle mě je prostě 5 dveří obsese. Ano ta 307 co sem ti poslal odkaz je stará, ale zase tak mimo na 500km měsíčně mi fakt nepřipadá.

Upraveno uživatelem vector
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ten nájezd nelze brát tolik vážně, Markéta ma rodiče na Vysočině, stačí tam 2x měsíčně na víkend zajet a puf - těch 500km je namotanejch. Plus nějaký pojezdy po Praze a tak. Takže řekněme 500-700 měsíčně. Druhá věc je ze VTi má sklon ke karbonizaci při krátkých trasách. To taky vnímám jako riziko. Sice to vypadá, ze jsme limitovani PSA, tedy Peugeot a Citroen ale nejak se s vybiranim začít musí. 

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karoserie - 4/5 dveří
Palivo - benzín, ideálně bez turba
Převodovka - MANUÁLNÍ
Výkon - rozumný, tj ne míň, než měla 306 (55kw), ale zase ne přes 100kw, na závodění máme V6. A žádnou tříválcovou jebku.
Nájezd - ideálně do 150.000km, ale bude rozhodovat stav
Stáří - uvažujeme o max 6 let, ale viz výše
A teď mi řekni co z toho ta 307 co jsem ti poslal nesplňuje :D

Jasný pokoušim se vžít do tvojí situace. Mě narozdíl od ženskej u auta věk nevadí.
Ono u ojetin je to bohužel tak, že Frantíci jdou obecně celkem rychle dolů s cenou, což ovšem znamená, že podobná věc od jiné značky bývá už jen dražší.. ale co už zalovíme uvidíme. Oni bohužel rozumné benzinové motory nebyly tak nějak v posledních letech v módě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To stáří? 307 se nevyrábí přes 10 let. A ač se mi ten model osobně líbí moc bychom si nepomohli. Napíšu to ještě jinak - a v tomhle se se ženou vcelku shodneme - chce to něco kde bude na pár let klid. 306 jsme uměle udržovali při životě a to se taky omrzí. Až budu třeba zase chtít něco v čem je potřeba se pořád hrabat aby to jezdilo pořídím 307 s 2.0 130kw nebo něco podobného. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli na to máš koruny, jedině schvalují,koupit co nejnovější s malým nájezdem...

A co SX4 nebo Vitara?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/suzuki/sx4/17952027?goFrom=list

Výborný motory 1.6, držáky co pěkně jedou stará škola,u nás v práci ji mají 2 lidí a nemůžou vynachválit....

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, StibTo napsal:

Druhá věc je ze VTi má sklon ke karbonizaci při krátkých trasách.

No rozhodně méně než THPčko - viz i tvůj článek.  :aut

Mimochodem by mne také docela zajímalo, jak vypadá můj motor, na kterém jsem najezdil 55 000 km za 7 let s půměrným denním nájezdem 6 + 6 km . . . :mad:

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...