Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P407 nejde řadit


marta.5

Recommended Posts

Návštěvník
V 6. 8. 2018 at 14:03, ozzy56 napsal:

asi deset mých známých dalo jednohmotu a nemají problém, tak co mám víc napsat

Mám jednohmotu Valeo v 807 2,2 HDi 94kW. Teď se tak nějak láme 100 000km na tý spojce a furt jezdí.
No snad jsem to teď nezakřikl, čeká mě cesta k móři v září :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkoušel jsem to u kamarádů, vždy na autech PSA a nepoznal jsem rozdíl (auta jsem i řídil)

-oddie- tu kdysi psal, jak to s jednohmotou duní, vibruje atd., tak nevím..., on si dával jednohmotu do své 406ky a po zkušenostech ji hned vyměnil za dvouhmotu--je to tu někde popsané i s fotkama :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2 transity, oba dva jsem kupoval nové,2,4tdci, 2011. Je mezi nimi cca 6 měsíců-tím myslím v datu výroby.

Na tom prvním mi odešla řemenice pohonu příslušenství. Je celkem hodně gumová a prostě vypadla pod auto. Nová origo balík, cca 6t, neorigo litr. Dal jsem neorigo, po cca 50tkm začala klepat. Takže jsem koupil už tu drahou originální(lakomec dvakrát tratí). Ten druhý transit, ten novější, už má tu řemenici celokovovou. Nebylo mi to jasné proč....

Pak na tom starším tranďáku odešla dvouhmota. Takže servis-autorizovaný, a světe div se, dvouhmota jako originální díl už neexistovala, nešlo to objednat a místo ní byla pouze jednohmota. A teď proč to píšu-součástí téhle sady byla i ta řemenice pohonu příslušenství, ta celokovová. Ta gumová, celkem zánovní, mi zůstala na památku.

Tím chci říct, a dostávám se k tomu dost oklikou, že dát jednohmotu místo dvouhmoty, není až tak banální jak by se mohlo zdát. Ta dvouhmota má vliv i na jiné součástky a ty by třeba mohlo být taky dobré vyměnit.

Mmch, dvouhmotu má i synovo BMW 2,2 benzín, 6válců. Sametový motor i bez dvouhmoty a stejně tam je.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 30 minutami, Milan+ napsal:

A jaký je projev motoru ohledně chvění? Když mi teď spojka lehla, tak jsem si tu jednohmotu zkusil ve dvou autech, dal jsem do svého dvouhmotu. 

Co bys chtěl za projev u motoru s 280 000km na hrbu. Nebudu tvrdit že je to v pohodě, ale zároveň nemůžu říct že je to spojkou. Bouchá na tom autě kde co. Šustí taky kde co.
Normálně jezdím, servisuju nutný věci.
Takový ty řeči že po výměně toho a toho má motor kultivovanější chod a celkově se zklidnil..... těm se chechtám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem Mitsubishi Galant diesel s jednohmotou, pevnou řemenicí a bez volnoběžky alternátoru.... Žádný problém.... Nedávno jsem pomáhal měnit spojku na Mondeu 2,0 benzín - dvouhmota :o  Čert se v tom vyznej.... V podstatě jde o tlumení torzních kmitů, jednohmota má ty pružiny v lamele, dvouhmota v setrváku…. Dvouhmotu údajně vyvinulo Valeo a Valeo bylo první, které nabízelo náhradu jednohmotou…. :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...