Laďa Odesláno 5. září 2018 Sdílet Odesláno 5. září 2018 Jaká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 7. září 2018 Sdílet Odesláno 7. září 2018 Spatne byla hned prvni vec co jsme udelali a to, ze jsme nechali vratit soft ridici jesnotky motoru do origo stavu. Ale bohuzel se nahrala moc nova verze a bsi ji nebralo. Muselo se nove nahrat i bsi a komunikace byla na svete. dalo to zabrat. Varuju vsechny co chteji vratit fap do auta at ho raci nechaji sesrotovat protoze to pak stoji ranec jako prase ja muzu s cistym svedomim rict ze nas to stalo 31000kc nez jsme to rozchodili. Plus jsem si udelal mini majacek do auta kterej mi zacne blikat kdyz se spusti regenerace, to uz jen pro srandu ze jsem vyhral. uz to vypadlo ze auto pujde na eko. Likvidacku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubka Odesláno 30. květen 2019 Sdílet Odesláno 30. květen 2019 Chlapy nemá někdo schéma Elektro ventilů nasel jsem 2 hadičky asi uuklepany doplnil jsem eolys ale porad mi to točí do 3000otacelého diagnostika pise podtlak v elektroventilech dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 V 8. 9. 2018 at 1:00, Lord Back napsal: Spatne byla hned prvni vec co jsme udelali a to, ze jsme nechali vratit soft ridici jesnotky motoru do origo stavu. Ale bohuzel se nahrala moc nova verze a bsi ji nebralo. Muselo se nove nahrat i bsi a komunikace byla na svete. dalo to zabrat. Varuju vsechny co chteji vratit fap do auta at ho raci nechaji sesrotovat protoze to pak stoji ranec jako prase ja muzu s cistym svedomim rict ze nas to stalo 31000kc nez jsme to rozchodili. Plus jsem si udelal mini majacek do auta kterej mi zacne blikat kdyz se spusti regenerace, to uz jen pro srandu ze jsem vyhral. uz to vypadlo ze auto pujde na eko. Likvidacku Na co je napojenej ten majaček na signalizaci regenerace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 @Vlado81 na vyhrivani zadniho okna jakmile zacne fap vypalovat zapinaji se energeticky narocne spotrebice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 9. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2019 A když svítí ten majacek tak zaroven sviti i kontrolka na spínači ohrevu zadniho okna? Nebo ta sviti jen pri manualnim sepnuti ohřevu okna? Pokud by svitila i ta pri regeneraci(jako že si da pozadavek pc) ne sepnu ja manuálně ohrev tak ani kontrolku nepotrebuju. Mě zatím regenerace nefach....snad nekdy bude až vyladim závady na fap on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2019 kontrolka jen pri manualnim sepnuti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Čau, trochu to zde oživím. Co může způsobovat Příliš častou regeneraci FAPu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Krátký trasy , blížící se konec životnosti FAPu , závada , způsobující větší kouřivost motoru (bez detekce počítačem - např. pootočená vačka po potkání motoru , kterou tam někdo vrátil s tím , že jí zaručeně nic není nebo zapomenutá stará podložka při přetěsnění vstřiku , takže tam v závěru byly dvě ) , ohnutá ojnice , softwarová chyba .... Třeba ještě někoho něco napadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Jde mi o to ,že při zahřátém motoru otáčkách 2000ot/min a ujeté vzdálenosti cca 30km motor škubne 4-5x . Žádná hláška, žádná kontrolka nebo omezení výkonu, prostě nic. Za studena to neudělá. motor RHR,2,0hdi.100kw P307 .Krátké trasy tak z 30procent. Průchodnost FAP 53procent. Větší kouřivost NENÍ. P0338 přisuzuji tomu škubnutí ,otoru za jízdy . Na jaké parametry se mám na Diag zaměřit , abych něco zjistil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 A proč se zaměřuješ na FAP , když to píše závadu snímání otáček ? Nejdřív bych zkusil zkontrolovat vedení od počítače ke snímači otáček , jestli není někde prodřený a nedotýká se náhodně kostry , vyměnil bych piny v patici snímače a pokud by to dělalo dál , tak by přišla na řadu kontrola magnetickýho terčíku (někdy stačí ho vyčistit) a výměna samotnýho snímače . S FAPem tady souvislost fakt nevidím Vlado81 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Právě že Diag píše "příliš častá regenerace FAP ˇ- ani ne 100km a škubnutí motoru bych přisuzoval regeneraci FAPu. Na druhou stranu že by takto mohl zlobit snímač otáček ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Snímač otáček nebo piny v patici zlobí běžně , ten FAP asi taky nebude úplně v pořádku , ale s cukáním to nebude mít nic společnýho . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 (upraveno) I když je chyba snímače sporadická ? Ok beru , a na co bych se měl zaměřít při kontrole FAPu? Upraveno 6. květen 2021 uživatelem pajas502 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Kdyby byla chyba snímače trvalá , tak bys to nenatočil . Kolik má ten FAP najeto a jaká je hodnota diferenciálního tlaku na volnoběh , 2000 , 3000 ot ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Fap má cca 225tis a tlaky zjistím až v pondělí nebo úterý, dřív nemám diag k dispozici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 No , jelikož je udávaná životnost FAPu průměrně cca 180k km , tak v těhle kilometrech už má asi nárok na výměnu nebo vyčištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 6. květen 2021 Sdílet Odesláno 6. květen 2021 Podle Diag je průchodnost FAPu 53procent, tak já nevím no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. květen 2021 Sdílet Odesláno 7. květen 2021 za prvé neorigo diag, za druhé pruchodností fapu nezjistíš jeho životnost... v těchlech km je prostě na pokraji své smrti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 7. květen 2021 Sdílet Odesláno 7. květen 2021 Takže myslíš nechat fap vyčistit ? Nový bude stát asi ranec . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.