Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

FAP protitlak


Kupca

Recommended Posts

Spatne byla hned prvni vec co jsme udelali a to, ze jsme nechali vratit soft ridici jesnotky motoru do origo stavu. Ale bohuzel se nahrala moc nova verze a bsi ji nebralo. Muselo se  nove nahrat i bsi a komunikace byla na svete. dalo to zabrat. Varuju vsechny co chteji vratit fap do auta at ho raci nechaji sesrotovat protoze to pak stoji ranec jako prase ja muzu s cistym svedomim rict ze nas to stalo 31000kc nez jsme to rozchodili. Plus jsem si udelal mini majacek do auta kterej mi zacne blikat kdyz se spusti regenerace, to uz jen pro srandu ze jsem vyhral. uz to vypadlo ze auto pujde na eko. Likvidacku 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...
  • O 6 měsíců později...
V 8. 9. 2018 at 1:00, Lord Back napsal:

Spatne byla hned prvni vec co jsme udelali a to, ze jsme nechali vratit soft ridici jesnotky motoru do origo stavu. Ale bohuzel se nahrala moc nova verze a bsi ji nebralo. Muselo se  nove nahrat i bsi a komunikace byla na svete. dalo to zabrat. Varuju vsechny co chteji vratit fap do auta at ho raci nechaji sesrotovat protoze to pak stoji ranec jako prase ja muzu s cistym svedomim rict ze nas to stalo 31000kc nez jsme to rozchodili. Plus jsem si udelal mini majacek do auta kterej mi zacne blikat kdyz se spusti regenerace, to uz jen pro srandu ze jsem vyhral. uz to vypadlo ze auto pujde na eko. Likvidacku

Na co je napojenej ten majaček na signalizaci regenerace?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když svítí ten majacek tak zaroven sviti i kontrolka na spínači ohrevu zadniho okna? Nebo ta sviti jen pri manualnim sepnuti ohřevu okna?

Pokud by svitila i ta pri regeneraci(jako že si da pozadavek pc) ne sepnu ja manuálně ohrev tak ani kontrolku nepotrebuju.

Mě zatím regenerace nefach....snad nekdy bude až vyladim závady na fap on.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Krátký trasy , blížící se konec životnosti FAPu , závada , způsobující větší kouřivost motoru (bez detekce počítačem - např. pootočená vačka po potkání motoru , kterou tam někdo vrátil s tím , že jí zaručeně nic není :D nebo zapomenutá stará podložka při přetěsnění vstřiku , takže tam v závěru byly dvě :roll ) , ohnutá ojnice , softwarová chyba ....

Třeba ještě někoho něco napadne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde mi o to ,že při zahřátém motoru  otáčkách 2000ot/min  a ujeté vzdálenosti cca 30km motor škubne 4-5x . Žádná hláška, žádná kontrolka nebo omezení výkonu, prostě nic. Za studena to neudělá. motor RHR,2,0hdi.100kw P307 .Krátké trasy tak z 30procent. Průchodnost FAP 53procent. Větší kouřivost NENÍ.  P0338 přisuzuji tomu škubnutí ,otoru za jízdy . Na jaké parametry se mám na Diag zaměřit , abych něco zjistil ?

IMG_20210506_155314.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč se zaměřuješ na FAP , když to píše závadu snímání otáček ? Nejdřív bych zkusil zkontrolovat vedení od počítače ke snímači otáček , jestli není někde prodřený a nedotýká se náhodně kostry , vyměnil bych piny v patici snímače a pokud by to dělalo dál , tak by přišla na řadu kontrola magnetickýho terčíku (někdy stačí ho vyčistit) a výměna samotnýho snímače . S FAPem tady souvislost fakt nevidím :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...