Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vylepšení motoru 1,2 Puretech


Markusenka

Recommended Posts

Predbehol si ma v odpovedi, takže ti ďakujem aj za tento postrech  a už asi vírenie okolo tohoto problému zastavím s tým, že dokiaľ budem môcť tak budem tankovať benzín s priaznivejšími aditívami, čo istotne sú v benzínoch s väčším oktánovým číslom ako 95. Keď už pre nič iné tak aj z toho dôvodu, že problém to iste bo, keď takáto dvojkolajnosť motorizácií vznikla. Výrobcovi sa to nemuselo úplne podariť vyriešiť tým prečipovaním.😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. 

Jasně, všichni víme, jak to bylo s kvalitou paliv u nás a v zemích, kterých se opatření týká. Peugeot a Citroen to vyřešili úpravou motoru na horší palivo. U nás prodává cena....  . Když vemu benzín do starého opla u místní benzínky ONO a to i 98, tak to skáče a cuká. Když jsem začal brát obyčejnou 95 u Benziny (Efektu), tak parádní jízda a starty na brnknutí. Ano, je to o trošku dražší.

Do Peugeota dávám od Benziny 100, nyní za 32,60, paráda.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Markusenka napsal:

Ahoj. 

Jasně, všichni víme, jak to bylo s kvalitou paliv u nás a v zemích, kterých se opatření týká. Peugeot a Citroen to vyřešili úpravou motoru na horší palivo. U nás prodává cena....  . Když vemu benzín do starého opla u místní benzínky ONO a to i 98, tak to skáče a cuká. Když jsem začal brát obyčejnou 95 u Benziny (Efektu), tak parádní jízda a starty na brnknutí. Ano, je to o trošku dražší.

Do Peugeota dávám od Benziny 100, nyní za 32,60, paráda.

Mára

Nejsem primární odběratel u ONO ale nikdy se mi nestalo když tam náhodou natankuju že bych měl jakýkoliv problém. Ani benzín ani nafta ( motorka, osobák, dodávka ) ale je pravda že s novou 2008 sem tam ještě netankoval. Jde o to že jsou prakticky nejsledovanější benzínka v ČR a tak si nemohou dovolit nějak pančovat benzín/naftu a cenu maj tak nízko protože maj korunovou marži a ne jako ostatní 3-4kč na litru. Dá se trochu s nadsázkou říct že je prakticky jedno kde budeš tankovat pokud pominu stojan někde u statku. Na motorce jezdim celou ČR a okolí, tankuju podle potřeby a je mi jedno u koho. Problém sem mněl jednou jedinkrát a to paradoxně při tankování v německu někde u Oderwitzu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Je to pouze můj subjektivní dojem. Ani ten Opel nejel na jejich 98 hladce, o jejich 95 nemluvě. Na 95 od Benziny jenom chrochtá blahem. Dobře to je poznat i na koncovce výfuku, když jsem bral u ONO měl jsem vždy po týdnu koncovku od sazí a to jezdím na LPG. Po změně benzinky nevím co saze je.

Existuje ale také varianta, že není ONO jako ONO, respektive jde především o lidský faktor a to nejen v případě benzinky, ale také na v případě dodavatele :)

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Co si tak pamatuju:

Něco lehce po roce 2000 - časté dlouhodobé tankování tátovy Feldy u nějaké no name pumpy v Břestu u Kroměříže. Až do té doby, kdy po jednom dalším natankování felda 1,3l začala v nízkých otáčkách "řehtat" - detonačně spalovat. Od té doby jsem tam nikdy nebral.

Taky někdy v té době - skokově zdražil benzín, v místním JZD byl ještě levnej, stála tam řada aut. Asi už prodávali bordel ze spodku nádrže, Felda to schroupala jak nic, ale Octávka 1,6l nechtěla za studena startovat.

Pár let nazpět - v některém z pražských Albertů měli slevovou akci na paliva, tchán i švagr tam vzali plnou nádrž nafty. Tchán pokračoval z Prahy do Zlína, prej auto jelo znatelně hůř a spotřeba se místo obvyklých 5,5l/100km vyšplhala někam k osmi litrům. Švagr reportoval totéž.

Jinak já osobně jsem dlohodobě bral nebo beru u Makra, Agipu, Benziny, Globusu a Shellu a jediný problém byl u toho Shellu, kdy mě stará 308 nechtěla s ne úplně vychladnutým motorem za vedra startovat napoprvé. Vyzkoušeno u více pump, takže asi to bude něčím, co do toho benzínu přidávají a moje auto si s tím nerozumnělo. Jinak nic, ONO u nás není, ale co jsem tam bral, tak taky vždy bez problémů.

Jo a ještě zlatý Citroen ZX 1,4i, ten jezdil i na 50:50 benzín + E85 od Unicornu:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 1 rok později...

Proč vůbec existuje toto téma? Napíšete sem o možnosti navýšení výkonu a ze motor je stěny jak 81kw tak i 96kw.

Proč to zde uveřejňujete? Když ve finále nejste schopni uveřejnit legitimní informaci o servise který to umí?

Obeslal jsem desítky servisu s e-mailem a odkazem do této konverzace a každý mi odpověděl, ze je to lež a nikdy by žádný servis do této úpravy nešel.

Takže  buďto jste lháři a nebo zde uveřejněte kontakt na servis!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Brzdi kamaráde. Zeptat se, obeslat, autorizované servisní centra oficielní cestou může jenom naivka a hlupák.  Když však přijdeš rozumnou formou a osobně, tak zjistíš, že přehrání softwaru v ŘJ není zase takový problém, prakticky čip tuning originálním softwarem.  Je to stejné, jako když budeš řešit upgrade vestavěného rádia, ať již SMEG, nebo NAC. Oficielně Tě neuspokojí, neoficielně za poplatek programování umí ve skutečnosti moc věcí. Pokud po mě chceš kontakt na vstřícný servis, pak protože z Tvého psaní je mi zřejmé, že by to nedopadlo dobře ani pro ty lidi, co jsou nadmíru ochotni vyjít vstříc, tak máš smůlu.

Jako dožadovat se přehrání SW s odkazem na DF a pak se divit, hlava mi to nebere, SORRY.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...