Milan+ Odesláno 13. září 2018 Sdílet Odesláno 13. září 2018 Omlouvám se, vůbec ale vůbec tyhle filtry neznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 13. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2018 Ahoj. A co tím chtěl básník říci, ehm, ukázat? Prostě budu mít bavlněnou vložku namísto papírové, kužel, nebo univerzal nechci a nikdy jsem neměl. Problém jsem neměl ani na Oplu ani na Renaultu, jedno je benzín, druhé DCI. PS: skutečně, při ceně papírového filtru a jeho druhé výměně je investice doma a Ti to nenutím Amen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 13. září 2018 Sdílet Odesláno 13. září 2018 Nepochopil jsi tu světelnost proti světlu? Tenhle je na tom lépe jak KN, víš co se děje potom s tím prachem ve válcích? Proč myslíš, že mají tyhle filtry větší prutocnost vzduchu? Pokud koukáš jen na finance a rentabilitu, tak asi jo. Ptal jsi se na změnu, já jen napsal proč tohle ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 13. září 2018 Sdílet Odesláno 13. září 2018 před 14 hodinami, pesastor napsal: K tomuhle tematu dva citaty z knihy knih [Bible] - Sv. Marek 5., [6] - Sv.Matous 5., 3] Politika a černoprdelnictví sem nepatří. Nic proti Tobě nemám, ale věci jako sci-fi, fantasy, krveprolití a sodomii (rozuměj Bibli) si nech na nějaké jiné fórum. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 14. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2018 Ahoj. Lepší průchodnost vzduchu bavlnou nerovná se automaticky horší filtrovatelnost! Chce to kvalitní bavlněný filtr, ne noname kužel jakožto univerzální filtr. A že těch napodobenin na trhu je, stejně jako u těch papírovejch. Když by všichni byli spokojeni, tak dávají Starline a vse ostatni je zbytečnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 14. září 2018 Sdílet Odesláno 14. září 2018 před 22 hodinami, Milan+ napsal: Omlouvám se, vůbec ale vůbec tyhle filtry neznám. Hmm, krásný webřík se ti tam válí Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 14. září 2018 Sdílet Odesláno 14. září 2018 Má tu ještě zpárovaného brášku. David 106s16 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 15. září 2018 Sdílet Odesláno 15. září 2018 No není tohle krása? Do čeho to dáš? Taky jsem to kdysi míval v jedné hračce, musel jsem teda zadrátkovat 4 šroubky, které se pořád povolovaly a zlobilo to, ale pak to byla paráda. Při ubrání plynu to krásně chrchlalo a prskalo, v noci byly vidět i plameny :-) Měl jsem výfuk prakticky vedle sedačky, tak jsem na to pěkně viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 20. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2018 (upraveno) Ahoj. Nový filtr KN na svém místě. Povolej se dva šrouby vpředu a na levé straně filtrboxu je ještě sponka. Pak vysadit hubici vedoucí vzduch a odklopit. Ještě je tam hadička odvětrání nebo co to je, ale ta se odpojovat nemusí, filtrační vložku lze pohodlně vyvléknout i tak. Původní filtr, Mann, černej jak bota a to má auto najeto ani me 30tKm. To sání je vůbec zajímavě řešené a přes ten prvotní sací box, vpravo vpředu před baterkou, se stejně až k filtru dostala slušná porce listí. Mára Upraveno 20. září 2018 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 20. září 2018 Sdílet Odesláno 20. září 2018 V Sat Sep 15 2018 at 7:59, David 106s16 napsal: No není tohle krása? Do čeho to dáš? Taky jsem to kdysi míval v jedné hračce, musel jsem teda zadrátkovat 4 šroubky, které se pořád povolovaly a zlobilo to, ale pak to byla paráda. Při ubrání plynu to krásně chrchlalo a prskalo, v noci byly vidět i plameny :-) Měl jsem výfuk prakticky vedle sedačky, tak jsem na to pěkně viděl. Po včerejší konzultaci s p. Čepkem, excel motor, tak asi nikam a zůstane se u vstřiku, jináč je to K47/57 ve formě stavebnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 20. září 2018 Sdílet Odesláno 20. září 2018 (upraveno) Já už vím, někde tady je pár zmínek o tom, jak to stavíš. Já to měl v něčem hodně podobným. Tiger R6, koupen v UK a předělán volant, Zetec 2.0, dle fabriky něco mezi 185-200PS-nevím, na brzdě jsem to neměl.Bohužel archaická zadní tuhá náprava v kombinaci s pomalou převodkou řízení, celkem často jsem se v mžiku díval zpět odkud jsem přijel. I tak to ale bylo to hodně zábavy za celkem slušné peníze. Upraveno 20. září 2018 uživatelem David 106s16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 Peugeoťáci nechcem zakladať nové vlákno keďže tu je reč o motoroch Puretech. Mám na Vás takúto otázku. Keď som sa pred časom rozhodol preskúmať technické údaje jedného nového auta, konkrétne Peugeot 2008 s motorizáciou 81kW/110K s manuálnou 5r. prevodovkou, zistil som že na našom trhu sú dva typy motorov. A to HNV – EB2DTM VIN je VFCUHNV6... a tiež HNZ – EB2DT VIN VF3CUHNZ.... Tieto dve varianty sa objavujú aj u dodávateľov ND väčšinou ako spoločné údaje pre konkrétny náhradný diel auta. Na rozdielnosť týchto variant som natrafil v údajoch o hmotnosti prívesného vozíka, ako brzdené aj nebrzdeného. Sú to dosť veľké váhové rozdiely a ja som začal pátrať prečo sú takéto a v čom je medzi nimi rozdiel. Ako som spomenul na internete nič, iba na jednom vlákne peugeotclubu jeden pisateľ uvádza, že motory HNV sú vhodné na benzín 95 oktan, pričom varianta HNZ mala požadovaý benzín s vyšším oktánovým číslom, aj keď výrobca uvádzal 95. Jednu dobu vraj boli motory 110 a130K (s turbom) na našom východnom trhu nedostatkové, údajne pretože náš benzín nespĺňal kritériá benzínu v západnej Európe. S týmito zisteniami som sa neuspokojil a preto som oslovil niekoľko dodávateľov aut PSA. Odpoveď mi neprišla žiadna ,ani odpoveď na e-mail, ktorý som písal priamo firme v Trémery vo Francúzsku kde sa vyrábajú motory Pure Tech.. Tým vzniklo moje podozrenie, či to náhodou nie je voľajaká utajovaná skutočnosť, ktorá súvisí s emisiami ,podobná aféra vo Volkswagene. Viete mi niekto poradiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 25. leden 2019 Sdílet Odesláno 25. leden 2019 Naozaj nikto? Je taká malá publicita tejto skutočnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Ahoj. Přehledná tabulka: http://www.auto.cz/vti-1-0-1-2-puretech-motory-peugeot-citroen-ds-trivalec-ojetina-123376 Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Markusenka nerozumiem, tú stránku som pred časom čítal, ale tam o mojom probléme? dotaze nič nie je. Ako si to myslel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Ahoj. Pěkný přehled: https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual2/pluginfile.php/13662/mod_folder/content/0/Presentation_EBDT.pdf Motory jdou kupředu, změnu v označení vidím jako vývoj a pokrok v emisních normách nic víc. Mám normu 6.1, dneska už je 6.2. Jinak mne ten materiál ještě více utvrdil v tom, že z 110 jde udělat 130 jen změnou, přehráním ŘJ, jak říkal autorizovaný dealer. Zajímavostí je dvouhmotový setrovačník u varianty s 5-ti kvaltem. Naštěstí mám automat. Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Pekné počítanie,díky popozerám. Otázka ten dvojhmoťák pri manuálke je prečo problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Ahoj. Tak nějak všeobecně i z nafťáků, jsou to většinou více náklady na opravy. Jinak potvrzení od frantíků, že rozdíl výkonu je dosažen pouze nastavením: https://www.guillaumedarding.fr/presentation-moteur-peugeot-1-2l-puretech-turbo-9480891.html Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Ahoj. Jak jsem našel informace ze Slovenské mutace Peugeot fóra, kam si taky psal, rozdíl v motorech s kódovým označením HNZ a HNV bude ve zlepšení správné funkce motorů i na benzín 95. Jelikož bylo a možná stále je platné doporučení Peugeotu k používáni benzínu 98 na konkrétních motorech Puretech, platném pro konkrétní země, proč asi, a rozdělení motorů bylo právě podle těch kódů. HNV má být schopný vydržet i naší 95, ikdyž osobně bych se třeba 95 od benziny nebál. HNZ naší 95 dostávat nemá, asi problémy se spalováním a samozápaly. Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 To prečipovanie RJ na vyšší výkon sa objavuje hodne aj v zahraničných zdrojoch. Neviem ako sa k tomu stavia u nás legislatíva, ale myslím že to nebude problém. Na nové auto v záruke by som do toho istotne nešiel, ale potom prečo nie. Ak by mi nepostačovalo 110k, keď som doteraz mal na P306 50kw oveľa menej, tak sa na to iste dám a možno aj cena bude niekde inde ako teraz. Ale kto vie čo bude za pár rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.