Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 BREAK 1.8 16V 85kW by Charlie 1


Charlie 1

Recommended Posts

Vyplatí se to u auta r.v. 2002 ? Asi záleží na ročním nájezdu.... A na stavu auta.... Tak nějak uvažuju o přestavbě 806ky, protože Laguna půjde na recykl….

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám nájezd zhruba stejný a 806 relativně v dobrém stavu, akorát přestavby tady v okolí jsou zhruba o 4000,- dražší.... Ale nezkoumal jsem to zevrubně.... S tou Lagunou to byl jen pokus za pár šupů, abych zjistil, jak se jezdí na plyn a jestli to bude vyhovovat.... Zjistil jsem, že vyhovuje :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak auto jezdí bez problemu,ale dnes se rozsvitila kontrolka motoru,musím zajet na Dia,ale tuším ,že odešla Lambda sonda...mám 173000Km a u bejvalý 406 a u sedana odešli v rozmezí 150000-170000km...:( ještě ,že mám z bejvalky obě v záloze,mají najeto asi cca 20000km;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Tak po delší odmlce,Auto jezdí bez problémů vyměněn AGR rozsvěcela se kontrolka motoru po cca 2mesicich vyměněno a je klid, čeká mě 1 vymena oleje už spolu máme najeto 10000km...jedna letní na Ouraganech 😉

IMG_20190512_141606.jpg

IMG_20190512_141551.jpg

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se do toho chceš pustit sám řekl bych že lze i bez opískování... Ale bude s tím drbačka všechno odrezit a očistit. A samozřejmě výměna těch vodicích tyček, těsnění, odvzdušňovák atd atd ... To nevím jestli se taky nedostaneš někam k těm 1.100 (za které bys měl nový byť bůhvícotoje za značku :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude asi v háji těsnění pístku, které ho nevrací zpět. Měl jsem to samé. Pístek šel zatlačit bez problémů a vcelku zlehka  a stejně kolo topilo. Po výměně těsnění a pístku, který byl v místě těsnění už i orezlý, byl klid. Udělaly mi to obě kola asi rok po sobě.

Já po svých zkušenostech, když jsem se vydal cestou postupného repasu zadních třmenů, bych teď už šel radši rovnou do nového, protože ty repas sady... no jako všechno, prostě stojí za prd. A stejně ty zadní třmeny musím každý rok pravidelně rozhýbávat. Totálně mi stále zatuhává, resp se úplně zalepuje to horní vodítko, kov-guma. Po roce jsem vždycky rád, že to vůbec dám od sebe a znova namažu silikonovou vazelínou, případně Ate plastitube. A déle než rok to nedá. Nevím, co vydrží nový třmen A.B.S., jak dlouho bude "bezúdržbový" a už to ani zkoušet nechci. S tímhle autem už to doklepu a pro příště si repas vs nový hooodně rozmyslím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak máme najeto 15000km a první výměna oleje a filtrů 😉auto zatím slouží bez problémů,akorát asi dosluhuje baterka...Varta vydržela 7let👍,ještě drží,ale po ránu má napětí už pod 12V

A vrže horní uložení tlumičů,buď tam dal mechanik nějaký kaše,nebo to učeň mechanik dotáhl moc na krev,nevíte někdo jestli má být utaženo horní uložení momentovým klíčem a na jakou hodnotu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Tak stále jezdíme bez větších problémů...

Auto začalo brát olej, na cca 2500km/1l

Neřeším možná teče i mezi blokem a vanou,dole je to trochu poblity....alespoň se do výměny olej trochu vymění....

Ale teď jsem doloval chladící kapalinu po 1,5 roce cca 2dcl což je podle mě dost🤔.....

Buď teče vodníi pumpa nebo mě čeká těsnění pod hlavou 😢 nikde není nic vidět uvidím buď to sledovat....

Jinak repasované brzdy drží a brzdí👍👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...