Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 BREAK 1.8 16V 85kW by Charlie 1


Charlie 1

Recommended Posts

V 30. 7. 2018 at 12:34, Charlie 1 napsal:

K bratranci do dilny...budu u toho, pěkně odstrojíme podběhy,vystříkne dutiny továrníka zatkama v prahach,spodky dveří,nosníky u motoru,nosníky pod podlahou a bude hotovo.....na konci týdne půjde snad sedan,tam jsem byl před 3rokama....to letí...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Mon Jul 30 2018 at 13:38, Charlie 1 napsal:

Jo,snažím se,svou bývalou 406 jsem podcenil udělal jsem až po 9letech,a výsledek byla díra v prahu.... můžu se ho zeptat,co všechno by jsi chtěl vystříkat a čím?

A stojí tohle ještě za tu práci?  Jsi někde psal na cca 2roky a to dá bez toho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cca 2 technický tj.4 roky,pokud bude auto sloužit a nebude se extrémně sypat,je mi to v podstatě jedno, klidně s ním budu jezdit i dýl,nějak to neřeším...že bych musel koupit něco novýho ,abych si honil ego,proto jsme dnes udělali dutiny....práce ve 2lidech 3 hodiny a udělal jsem breaka i sedana...u sedana se dělají po 3 a prahy jsou pořád v cajku pobouchal jsem je gumovou palici a dovnitř jsem neprojel,takže cenu to asi má i u starý pixly, protože výměna, vaření prahu je násobně dražší....;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Stejsn napsal:

Tomu se říká věrnost typu. Ale popravdě - až já příjdu o svojí 406ku, vůbec netuším co pořídím, nic se mi nelíbí.

Jsem rád,že tohle zas minimálně nemusím řešit 4roky....manželka má jasno chce new 2008 co teď přijde s benzínem 60kW.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak auto už od ponděli stojí u servisaka  :bojimbude se dělat:

Rozvody s vodní pumpou + výměna chladící kapaliny

Zadní svislé a vodorovné tyčky geometrie + geometrie náprav

Preventivně ložiska horního uložení tlumičů

Ojnička nebo hruška horního uložení motoru,při akceleraci něco ťuká... 

Zadní tlumiče Kayaba

Před chvílí volal servisman rozvody v pohodě,ale vodní pumpu nějaký idiot stefty a matky někdo natřel lepidlem na šrouby:grr,jeden urvaný šteft,2nešli povolit vůbec, nahřátí , poklepáváni 3hodiny se s tím jebal, už myslel že bude muset motor ven...nakonec se to povedlo.... teď se čeká do rána,jestli někde nepoteče kapalina ,než se to složí...

Zadní pravej tlumič byl KO vyteklej...

Svislý tyčky tak 50%,vodorovný KO...

Horní uložení tlumičů ještě docela v pohodě,pokud jsou originál tak:super, ještě by tak 10-20000 možná sloužili,ale preventivně...

Ojnička horního uložení motoru , KO prasklá,Vildapl měl správné podezření...

Zítra až bude auto nafotim stav starých vyměněných dílů...

A fouká a nefouká ventilátor, takže buď KO ventilátor uhlíky,nebo řídící relé větráku.... ještě , že mám doma díly z bejvalky:D....a mělo by být všechno zásadní hotový.... ale u starý káry je pořád co dělat;)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes hledání příčiny proč vypadává ventilátor topeni....

Byla vadný regulátor rychlosti otáček ventilátoru.... výměna z ex dárce a vše běží jak má....

místo.1709 myslíš regulátor, který je zvlášť nebo ten který je na ventilátoru? popřípadě hod návod.dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regulátor otáčok, ten ktorý je zvlášť. 

Zhodíš plastový kryt a skontroluješ plôšky na kontaktoch zelených konektorov. V oboch prípadoch boli plôšky oddelené a to spôsobovalo výpadok ventilátora.

Fotku mám len takú. Keď za zapozeráš, tak to uvidíš na prvej plôške zľava. Sú tam hneď 2 väčšie vedľa seba, takže zrejme to sú práve napájacie kontakty. Nezisťoval som to, vybral som ho a založil späť.

Screenshot_20180819-181946.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak dnes zjištěno,že kupé ložisko horního ulozeni při zatáčení,vyzkoušeno ,že při točení volantem na místě a pochmatu pružiny u levého kola pružina preskakuje:grr

Volal jsem mechanikovi,mrkne na to...buď to blbě složil,nebo je v háji po 500km ložisko....nebo v čem by mohl být problém?

Upraveno uživatelem Charlie 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 2 týdny později...

Tak foto přestavby po instalaci LPG;)

Akorát jedna malá výtka reduktor je přidělán,na držáku posilovače brzd a vibrace se přenáší do pedálů spojky a brzdy,to ale odstraní prohlídka po 1000 km...

Jinak spotřeba na 52l ujeto 580km....

Spotřeba vychází na cca 8.9l/100km a to teď jezdí do práce plný auto,jsem spokojenej....

IMG_20181110_112659.jpg

IMG_20181110_112734.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...