Lighthawk Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 (upraveno) Nevite cim by to mohlo byt, ze mi auto vubec netahne....ale tak, ze by mi pri rozjezdu natrhla prdel i 1.2 fabie... Ze zacatku vubec nechce tahnout, ale jak se dostanu nad +- 2200 otacek tak teprve tam citim, ze to turbo trosku zabira, ale i tak to neni nic extra. Je to na výměnu toho turba nebo to muze byt neco jineho ? Diky za odpoved Peugeot 406 2.0 80kw Peugeot 406 2.0.m4v Upraveno 18. červenec 2018 uživatelem Lighthawk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 môže to byť aj niečo iné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 No jasně ...nad 2-2200 ot . už reaguje na výkon motoru... netáhne turbo.....koukni jestli ti funguje regulace turba......jinak napojit na diagnostiku a načíst..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasat Odesláno 19. červenec 2018 Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 (upraveno) Samozřejmě, že to může být lecos. Doufám ale, že nedoufáš, že turbo bude po 1 042 138 km v pořádku. Já mám reálný nájezd jenom 300 000 a turbo mele z posledního. Promiň, ale při pohledu na stav tacho jsem se neudržel. Upraveno 19. červenec 2018 uživatelem mirasat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lighthawk Odesláno 19. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 Ma najezdeno 342000 akorat to nejde videt, ale i tak diky vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasat Odesláno 19. červenec 2018 Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 (upraveno) Tak moje auto reaguje i dříve, ale je problém s dostatečně rychlým nafoukáním, takže jsem musel přizpůsobit styl jízdy, naučit se jinak pracovat s plynem. Někdy jsem schopen turbo roztočit od 1700. Když mi do cesty vlítne nějakej bionickej tempomat, tak třeba až ve 2800...... 340k - turbo původní ? - vstřiky ani jednou v ultrazvuku ? Krom toho, co čerpadla ? A to se nebavíme o elektroinstalaci (kabeláž a konektory). Čidla, regulátory, podtlakový selenoidy, hadice a hadičky... Upraveno 19. červenec 2018 uživatelem mirasat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 19. červenec 2018 Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 Tak, neviem či sa nemýlim ale váhu vzduchu by som si pozrel asi ako prvú. Na mojom keď som ho kúpil bola vadná a auto bolo ako zdochlina vymenil som a rozdiel 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasat Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Jo, těch věcí je milion. Záleží, jestli to chceš opravit a kolik to bude stát peněz a času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomm176 Odesláno 20. červenec 2018 Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Mně to dělala váha vzduchu. Tím ale netvrdím, že to je tento případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lighthawk Odesláno 20. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2018 Vahu vzduchu jsem zkusil odpojit a auto vytacelo jenom do 2100 otacek ... kdyby byla spatna tak by to jelo jako doted ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.