Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stresne nosice SW


508swvgj

Recommended Posts

Nazdar chlapi, zda sa to len mne alebo su tie stresne nosice posunute az moc dopredu ? Konkretne predfaceliftovy model. Ked nasadim stresny box tak je az neprijemne posadeny nad celne sklo. Existuje aj iny skryty sposob ako to uchytit normalne alebo jedina moznost su tie diery v lyzinach? (Mam normalne nosice od peugeotu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

twl ,to ti někde uletí. Vůbec bych to neriskoval . Já kvůli tomu zajel do speciálky kde mají skladem desítky boxů a můžeš si jich nasadit na auto kolik chceš a vybral jsem tak aby to "nějak" pasovalo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi, chtěl jsem položit stejnou otázku :D zda je to dutý nebo plný hliník . Odrazuje mě to, že příčníky mají udělaný sklon právě do míst kde jsou drážky , pokud vyfrézuju v jiném místě , jakože zadek hagusů padá dolů bude box směřovat špicí do výšky a mohl by dělat rachot . Dále nevim co by panorama dělala v jiném místě zatížení střechy, jestli to takhle blbě není kvůli ní.

Upraveno uživatelem Davidak79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si myslím, že je to tak jak píše Davidak79. Střecha pozvolná k zádi klesá a pokud by si rakev posunul dozadu (i když by to lépe vypadalo), zak se zvedně špička rakve a bude to mít velký odpor, čímž se zvýší dynamická zátěž na hagusy a navíc by to asi i hučelo. 

Jedině tu rakev na zadním příčníku něčím vypodložit, aby byla vodorovně s vozovkou.

 

Upraveno uživatelem duff74
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prave som to skusal a mam pocit ze prave tym ze som to posunul dozadu sa ta rakva vyrovnala. ked bola v predu tak trcala skoro az na koniec predneho okna. co si myslim ze robilo alebo by robilo velky odpor. 

skusim to odfotit tak aj tak ako to vychadza. inak ked som pozeral prave videa napr od hakr aj tu co bol odkaz tak tam tie uchytne body tam vobec neriesi cize by to podla mna na stresne sklo vplyv mat nemalo.

https://www.hakrbrno.cz/stresni-nosic-peugeot-508-sw-5dv-s-integrovanymi-podelniky-alu-tyc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že je to stavěné tak aby špice šla dolů , aby vzduch tlačil dolů , když jí narovnáš zmenší se přítlak. Jelikož jezdím s rakví dálnice kde občas jedu nad limit , volil jsem originál příčníky do drážky . Ty na odkazu se mi vůbec nelíbí , měl bych strach jet rychleji. :D 

edit: jestli jsem dobře viděl u toho Hakru jsou všechny držáky stejný, přední - zadní určíš až první montáží , na sklonu jim nezáleží 

Upraveno uživatelem Davidak79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak to vypadá s rakví (ještě jsem neměl tu možnost jí montovat na P508 SW), ale lyže na tom jsou úplně v pohodě. Fakticky i u originálů si kontroluji, že jsem v drážkách. Bez drážek bych na to pokud by to nebyl systém podobný Škodovce vůbec nešel (pevné uchycení okolo celého hagusu) - asi bych nevěřil, že to vydrží pořádný nápor (něco jiného je jet v bezvětří 130 km/hod a asi něco jiného v protivětru například 30km/hod = to se rovná rychlosti 160 km/hod)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,kdysi na první 508mě jsem to řešil taky.Nejdřív jsem si půjčil origa a vyzkoušel, zarazilo mě to také.Mají je hodně vpředu.Nakonec jsem koupil THULE a s těmi jde šoupat sem a tam.Takže si najdu vždy správnou polohu.Myslím že to tak budou mít řešeny i jiní výrobci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...