Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Peugeot (změna) 307 -> 5008


Pšonaysz

Recommended Posts

Ahoj clubáci...

 

Po dlouhém vybírání jsem nakonec obměnil vozový park (Peugeot 307, 1.6 HDi, r.v. 2007) a zakoupil 5008.

Vozidlo registrováno v roce 2013 a po celou dobu ježděno v ČR. Stav tachometru 76 tis. Motor 2.0 HDi, 110 kW, výbava Allure (panorama, vyhřívané sedačky,  HUD aj.)

Doufám, že jsem vybral správně a bude sloužit :-)

 

Mohu se zeptat na nějaké vychytávky či jiné rady?? Zaskočilo mě, že vozidlo nemá rezervu, ale pouze sadu na dojetí.. Vyplatí se dokoupit dojezdové kolo? (případně to vyřešit rezervou v kufru? zase škoda místa)

Díky za jakoukoliv radu :) (omluvte kvalitu fotek)

77955_1.jpg

77955_5.jpg

77955_14.jpg

Upraveno uživatelem Pšonaysz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rezerva je otázka náhody a statistiky. Silniční auta mají defekt málokdy, pokud zajíždějí na polní cesty a do trávy, tak často. I proražení pneumatiky se vyskytne... I defekt od ostrého kamínku při zimním posypu.

Pokud jezdíš kolem komína, a někdo by ti dovezl rezervu...

S tou lepicí sadou moc nepočítám, navíc prý to není navždy, jen na dojezd a pak koupit novou pneu...

Na dovolenou vézt rezervu v kufru...

Asi nejlepší by bylo opravdu koupit naviják, rezervu i ten kastlík i hever a mít rezervu pořád sebou.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brouzdal jsem a zjistil, že pod vozidlo se vejde pouze dojezdová pneumatika :) Jelikož mám letní a zimní sadu 17, tak nejspíše budu vozit v kufru jeden kus pneu. Uvidím.. zatím nad tím přemýšlím, jak to ideálně vyřešit :)

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hliníky v soli...??....a plecháče ti nezreznou  plus mít k tomu poklice....??...osobně mám dvoje alu a neměnil bych... 

Osobně se na P5008 také chystám ale ne dříve než za dva roky a vezmu facelift...

Upraveno uživatelem celda1970
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 7. 2018 at 6:26, celda1970 napsal:

Hliníky v soli...??....a plecháče ti nezreznou  plus mít k tomu poklice....??...osobně mám dvoje alu a neměnil bych... 

Osobně se na P5008 také chystám ale ne dříve než za dva roky a vezmu facelift...

Napsal jsem to špatně.. prostě u nás na horách mi je líto mít na autě v zimě hliníky.. stačila jedna zima a dost to odnesli.. plechace za pár korun mě tolik mrzet nebudou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nové plecháče jsou za 1600 kus + poklice (což není tak úplně za pár korun), nové hliníky jsem měl za 2tis a už mají pár zim za sebou. Nebo kup použitý origo. Postarat se musíš o obojí, jinak ti to shnije (mýt a opravit).

Rezervu jsem potřeboval jednou, taky ji nemám, naštěstí byla po ruce z C4GP. Cena celého kompletu je cca 11tis Kč (naviják, rezerva, hever, klíč), z druhý ruky moc nabídky nejsou, takže moc neušetříš. Vozy po FL už postrádají i přípravu na rezervu, protože se tam nikdy nemontovala, tak nejde ani doplnit. Ty ji doplnit můžeš, rozhodnutí je na tobě.

Na vychytávky a problémy je tu celé sekce věnovaná 5008

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Pacho69 napsal:

Nové plecháče jsou za 1600 kus + poklice (což není tak úplně za pár korun), nové hliníky jsem měl za 2tis a už mají pár zim za sebou. Nebo kup použitý origo. Postarat se musíš o obojí, jinak ti to shnije (mýt a opravit).

Mám možnost mít 4 nové plechace (17) za 2000,- což je 500,- Kč kus.. Za tuhle cenu hliníky neseženu :(

 

Rezervu budu řešit asi náhradní pneu v kufru (zimak, letnak)

Upraveno uživatelem Pšonaysz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostanou, ale podle techničáku tam nepatří. Tam je specifikováno 7J16ET29 nebo 7J17ET29, případně 7J18ET29. Disk je tedy o centimetr a kousek širší, takže zális(ET) pak nesedí taky. Reálně ho tam dostaneš, ale budeš s diskem centimetr hlouběji v podběhu (ose) a můžeš o něco třeba drhnout. Navíc to, co ušetříš na discích zaplatíš na pneu. Zimní pneu v relativně běžném rozměru (215/55R16 92H) je o dost levnější, než 215/50R17 92H, kde nebude výběr buď kvůli indexu (musíš mít 92) nebo to budou gumy s indexem V/W, tedy s cenovkou zbytečně vyšší. Fyzicky se nejspíš vejdou, je otázka, kde by mohly vadit, pozice pneu na vozovce bude nejspíš v pohodě. Je to na tobě. Z hlediska zákona a vyhlášky musíš ale obouvat to, co máš v techničáku, tedy v 17"  7J17ET29. Je otázka, jestli díky nabídce zimních ušetříš, většina z nás tady jezdí v zimě na 16".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...