pavelblaha Odesláno 9. červenec 2018 Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 (upraveno) Jestli chápu správně, do pažoutů nesmí jít nic jiného než psa 5120 nebo 5110. Přijde mi divný, že online lze objednat pouze "CS antifreeze G PSA" (prodejeoleju.cz), to neexistuje nějaká jiná alternativa? Všichni lijete G12/G48? Upraveno 9. červenec 2018 uživatelem pavelblaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červenec 2018 Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 bez ohledu na to, co kdo říká, dolívám vždycky tím, co tam už je (nemíchám různé chladící kapaliny) když ta kapalina co je v chladiči už není k dostání, nebo prostě nevím co tam je, udělám kompletní výměnu za G12 nebo G48 chlad. kapalina by se měla měnit co 5 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. červenec 2018 Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 Leju toto. https://www.citroeny.eu/chladici-kapaliny/originalni-nemrznouci-smes-citroen-peugeot-g33-1l-chladici-kapalina-psa-modrozelena-9735k4.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 10. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 Quote bez ohledu na to, co kdo říká Díky za názror. Každopádně to říká to PSA; předepisují nějaké minimální množství molybdenanů a zakazují silikáty. Ani G12 ani G48 toto nesplňuje (IMHO molybdenany naopak zakazujou). Diky Agrafik, škoda, že se na citroeny.eu neráčili napsat normu, kterou ta kapalina splňuje.. ani nenapsali složení. Hlavně, že je "originální". Ještě jsem našel tvrzení, že g12+ splňuje PSA normu http://www.hazmioil.cz/CS_line_oil/CS_Antifreeze_G_12_+ - PS.pdf ale dost pochybuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 (upraveno) možná jsi příliš pečlivý , ono to s těma chladícíma kapalinama bude asi tak, jako s motorovým olejem--pežoti údajně mají používat jen olej značky Total což o to-- olej Total patří mezi ty levnější, tak proč ho nepoužívat do pežotů,když ho výrobce doporučuje že??,, jinak od převratu jsme dávali do motorů PSA chlad. kapalinu Fridex a nemám žádné poznatky, že by žral těsnění pod hlavou, nebo jiné krávoviny, psané i na netu , i ten Fridex se musí max. po 5 letech totiž vyměnit... Upraveno 10. červenec 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 před 9 hodinami, pavelblaha napsal: Díky za názror. Každopádně to říká to PSA; předepisují nějaké minimální množství molybdenanů a zakazují silikáty. Ani G12 ani G48 toto nesplňuje (IMHO molybdenany naopak zakazujou). Diky Agrafik, škoda, že se na citroeny.eu neráčili napsat normu, kterou ta kapalina splňuje.. ani nenapsali složení. Hlavně, že je "originální". Ještě jsem našel tvrzení, že g12+ splňuje PSA normu http://www.hazmioil.cz/CS_line_oil/CS_Antifreeze_G_12_+ - PS.pdf ale dost pochybuju :-) Zjistil jsem, že mám hladinu chlad. kapaliny i u teplého motoru pod MIN. V příručce není napsána specifikace, co tam mám dolít ? Nechce se mi kvůli tomu do servisu. Navíc v příručce je zajímavý poznatek ! "Chladicí kapalinu není třeba měnit" no to fakt slyším prvně. odkaz zde na g12+ je na růžovou kapalinu, nevím, co tam Peugeot dává, ale mám modrou. Už mne fakt nebaví hledat a zkoumat, co tam jednotlivé značky dávají, informace všude jiné, normy a druhy kapaliny taky jiné, fakt je asi lepší po letech dát nějakou osvědčenou a je to. Navíc není kapalina jako kapalina, odborník by vysvětlil a ostatně bylo to i někde v tisku - test a parametry chladicích kapalin, některé zcela propadly, nesplňovaly normy nebo deklarace parametrů třeba ohledně inhibitorů koroze apod. Nebudu jmenovat výrobce, ale po dvou letech to byla hnědá břečka, teď používáme jinou kapalinu stejné normy a ta barvu ani konzistenci nemění. Ale po 2,5 roce se mi ještě měnit nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 10. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 Osobně to vidím na toto https://www.prodejoleju.cz/antifreeze-pro-peugeot-a-citroen/cs-antifreeze-g-psa-5l/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 Díky za odpověď, asi to bude opravdu správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 (upraveno) Dolij tam destilku. Max. bych potom změřil do kolika stupňů pod nulou vydrží. Je tam napsáno, že obsahuje etylénglykol. Upraveno 10. červenec 2018 uživatelem Agrafik pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 10. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 Proč destilku, a ne normal vodu (myslím vodovod, ne nějakou žumpu)? Jinak myslím, že etylen glykol je ve všech kapalinach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 jenom poznámka--chladící kapaliny se mají měnit z důvodu postupné ztráty odolnosti proti korozi (tzv., inhibitorů koroze), odolnost proti mrazu chladící kapaliny neztrácejí po celou dobu použití (cca 5 let), samozřejmě pokud nebyly ředěné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 já to vím, ale vědí to také v Peugeotu ??? chla.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Ad destilka/normal voda, CS GPSA kapalina se má ředit "vodou" dle eshopů ... a zde je vyjádření technika/výrobce (classic oil s.r.o.) http://www.tribotechnika.sk/tribotechnika-62012/voda-vhodna-k-redeni-provoznich-kapalin.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Poradíte, jak najdu v service boxu množství provozních kapalin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 http://public.servicebox.peugeot.com/APddb/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 To je uživ. příručka :-) jsem se blbě zeptal... Chci vyměnit brzdovku a chladící kapalinu, a chci vědět kolik litrů objednat .. v jaké kategorii to najdu v http://public.servicebox.peugeot.com/docapvAP/ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Před hodinou, pavelblaha napsal: Poradíte, jak najdu v service boxu množství provozních kapalin? a jaké máš auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Otázka směřuje jinam -- jak to v tom serviceboxu (podle VIN) najít, pokud je to vůbec možné (pro jakékoliv auto). Z diskuzí už nějaké údaje mám, jen bych to rád sám konzultoval se service boxem (jinak mám DV6C, P308SW I, 84kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 vyplň tu tabulku--je tam co potřebuješ http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=831ad73f03b554c127ae0389fd51216f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Diky, tedy v SB to nenajdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.