Husťák Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Ahoj, problém, který mám jsem zde nenašel a ani nikde jinde. Svítí kontrolka motoru-diagnostika Regulace bohatosti směsi. Výměna lambda sondy - cca 200 km ok pak znovu kontrolka Výměna map senzoru SKV 17SKV100 motor zhasíná (zustává originální) Motor jede v nouzovém režimu , občas kontrolka zhasne, ale motor se začne dusit hlavně při přidání plynu. Pak musím plynový pedál promačkávat a auto cuká, ale motor nezhasne. Po chvilce se kontrolka rozsvítí a motor se přestane dusit. Poslední dobou se mi to stává když teplota motoru vyroste na 90°c. VIN: VF37CKDX231182558 306 1.4 55kw Děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Čidlo teploty chladící kapaliny? Čidlo teploty nasávaného vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 7. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 To mi neříkej že i tyto čidla mohou mít vliv na regulaci směsi. No určitě se na to podívám a napíšu. Díky za nápad.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Vliv mají zcela zásadní! Při studeném motoru tam musí jít víc benzínu (v podstatě něco jako kdysi sytič), při studeném nasávaném vzduchu to samé.... Pokud čidlo teploty dává jednotce signál, že je motor pořád studený, i když je fakticky na provozní teplotě, tak nastává problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 9. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 (upraveno) No tak Čidlo teploty nasávaného vzduchu nemohu najít. nemám náhodou Maf senzor ?? trochu se v tom ztrácím. Maf- váha vzduchu ?? Upraveno 9. červenec 2018 uživatelem Husťák Překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 MAP senzor snímá tlak (spíš podtlak) v sacím potrubí.... Tohle ale bude s největší pravděpodobností jednobodový vstřik (z fotky nepoznám, jestli je to Bosch, nebo Magneti Marelli), ten bude mít čidlo teploty nasávaného vzduchu součástí toho vstřiku.... A samozřejmě čidla mohou být v pořádku a závada v kabeláži.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Je to jednobodový vstřik. kouknu na kabeláž.......Pak uvidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 To vypadá na MM.... Ještě jsem zapomněl na ventil k nádobce s aktivním uhlím, nebo hadičky k nádobce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 15. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2018 Tak jsem rozebral sání a klapka sání funguje. Zeptám se blbě. pokud jsou i malé netěsnosti v systému , muže ta netěsnost dělat ten problém ??? A nevím co je MM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. červenec 2018 Sdílet Odesláno 16. červenec 2018 Magneti Marelli…. Vyfoť ten vstřik.... Pokud je i malá netěsnost POD klapkou, tak to ovlivní chod motoru, typicky nějaká spuchřelá hadička.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 17. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2018 Vyfotím... A MM to je poznal jsi to . Vše jsem utěsnil. hadičky vypadají dobře.. Teď mi K-čko zhasne těsně před 90 °c auto jede na rovině uplně v pohodě ale jak začnu stoupat do kopce tak se opět výkon ztrácí /nereaguje plyn/ rozsvítí se po chvilce trápení a nebe na rovině cca 95 °c .... jak je chladno tak se mi to stalo okolo 70 °c . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 22. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husťák Odesláno 11. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2018 Tak vyřešeno vyměnil jsem vše co jsem našel a nic nepomohlo, a po jednom rozhovoru jsem sehnal ORIGINÁL Lambdu sondu z havarovaného vozu. Vše funguje jak má..... Náhrada od firmy VEMO NEFUNGUJE. Moje sonda už se nedělá. Pak se muže tady a i jinde dohadovat co je s motorem, když náhrady za originál nefunguje. Teď mohu shánět náhradu která funguje. Doporučuju všem co mají stejný nebo i jiný problém zkusit origynální použitý díl vyzkoušet a pak shánět nový........ Díký za pomoc..... Peu306 a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. listopad 2018 Sdílet Odesláno 20. listopad 2018 zkus NGK https://autodilos.cz/lambda-sonda-ngk-1952 nebo Delphi https://autodilos.cz/lambda-sonda-delphi-es2027212b1 to jsou preci jen renomovanejsi znacky na autoelektriku a senzory, jinak Bosch je jistota, ale 1200 asi nebudes chtit dat https://autodilos.cz/lambda-sonda-bosch-0258003716 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.