Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spotreba oleje


Djsilent

Recommended Posts

Pokud to někomu pomůže řešil jsem výše popsané problémy,  5W-30 1 litr  na 1000 km, 0W-30 2 litry na 1000 km, výsledek na 115000 najetých km, zakarbonovany spalovací prostor ventily,  kroužky, katalyzátor, servis navrhl výměnu motoru.  Vyřešil jsem to vyčištěním vodikem,  který sežere usazeniny,  cca hodinu to běží v servisu pri 2500 ot.,  následně nový olej 5W-40 a po 1000 km nezmizela ani kapka, takže zatím ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný rozdíl je ve viskozite HTHS 2,9 vs. 3,5 MPa při teplotě 150 stupňů a to při městském provozu nehrozí,  olej nemá ani 90 jinak je to stejné,  jediný co je jinak že původní 5W-30 už je nahrazen 0W-30 a nové auta dostanou 0W-20, kvůli emisim a rychlému ohřevu náplně atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

5w40, 10w60 atd. je jen informace o tom, v jakym podnebi se auto provozuje (napr. -10°C az +40°C). Jinak tento udaj nic moc o kvalite a zpusobu pouziti pro konkretni motor nerika. To urcuje pak konkretne norma SAE/ACEA, propadne norma vyrobce PSA B2370 atp. 

@VojtouNerCZ Zere to min benzinu, volnejsi kruhy a o spotrebe oleje se radsi mlci :)Navic olej nesvedci katalyzatorum. Eko².

 

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...