matvejson Odesláno 6. červenec 2018 Sdílet Odesláno 6. červenec 2018 Witajte priatelia, aky je ten spravny postup pri vypaleni fap filtra na nasich pezotkach? Tych spravnych je milion ale pre tie nase je aky spravny? Co sa tyka pomeru otaciek a rychlosti a prevodoveho stupna... Dakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 jestli myslíš regeneraci, tak správný postup je takový, že to vůbec neřeš někdo píše, že nejlepší je jet po dálnici, tzn., že když začne regenerace, pojedeš honem na dálnici??, nebo když někdo napíše, že nejlepší je jet na trojku při 3500 otáčkách, tak to taky uděláš?, kdyby bylo něco takového nutné ohledně regenerace FAP, výrobce by to napsal do návodu k obsluze Vena garážmistr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matvejson Odesláno 7. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 To je pravda, lebo som cital viac toho - 3000 otacok pri 60 kmh alebo 3500 pri 50... Tak ma zaujimal nazor a skusebost druhych ze co je "to spravne". Len na druhej strane nie vzdy vyrobca da do navodu nieco na com moze v ramci servisu zarobit. A fap tiez k tomu patri si műslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Myslím si že ozzy56 má svatou pravdu. Pokud by bylo třeba dělat něco speciálního tak by si o to auto nějakým způsobem " řeklo" A jelikož po tobě nic takového auto nežádá tak se tím netrap a věnuj se řízení. nic jiného se k tomu nedá napsat. Mám 807 někdy od roku 2014 a za tu dobu jsem ani nezpozoroval kdy regenerace probíhá ani jsem dosud neměl důvod to pozorovat protože vše funguje jak má. Až to nebude fungovat tak to budu řešit. 807 je vcelku moderní vozidlo a nemá moc velký smysl na něm dělat preventivní servisní zásahy. Jako se dříve dělali třeba na Š 120. Teda ono by to smysl možná mělo ale provoz vozu by to prodražilo tak neúnosně že by to svoje opodstatnění ztrácelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 (upraveno) před 3 hodinami, ozzy56 napsal: jestli myslíš regeneraci, tak správný postup je takový, že to vůbec neřeš někdo píše, že nejlepší je jet po dálnici, tzn., že když začne regenerace, pojedeš honem na dálnici??, nebo když někdo napíše, že nejlepší je jet na trojku při 3500 otáčkách, tak to taky uděláš?, kdyby bylo něco takového nutné ohledně regenerace FAP, výrobce by to napsal do návodu k obsluze Mám takové tušení že v originál návodu pro autobusy to popsané je. Pokud jezdí krátké trasy a nedokonči, tak ho má za chvilku plný. Upraveno 7. červenec 2018 uživatelem Milan+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanglos Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Zdravim a jake aditivum se leje do te nadobky poradi nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 To záleží na roku výroby motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
somira Odesláno 19. červenec 2018 Sdílet Odesláno 19. červenec 2018 mám rok výroby 2004 2,2 HDi, jaké aitivum se tam leje.... prý se dá sehnat jen origo v Peugeotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.