doga.227 Odesláno 6. červenec 2018 Sdílet Odesláno 6. červenec 2018 (upraveno) Zdravim soudruzi. Budu menit vrchni tesneni vika ventilu an P 307, koupil jsem si an to i momentovy klic :-D Tesneni viz. odkaz: https://www.autokelly.cz/Product/GA-2051/12121627/39849642;39850140;16;146027;167872;33460762;33699504;32337512;33025749 Chtel bych se zeptat, na co si dat pozor, nebo staci jen povolit srouby na viku, vymenit tesneni a dotáhnout zase srouby na viku? Hlavne me zajima: Mam potrit tesneni před montazi cistym motorovym olejem jako při vymene olejového filtru a druha, dulezita otázka, jaky utahovaci moment při montazi pouzit? Dekuji. Upraveno 6. červenec 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 7. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Fakt nikdo nevi? At to zase nemusim davat za 3 000,- do servisu diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Na víko ventilu?? S citem tak 10-20Nm Namazat muzes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 7. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 (upraveno) Dekuji za odpověď, no koupil sjem si momentovy klic Proteco 1/2 rozsah 28-210 Nm. Upraveno 8. červenec 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 (upraveno) Foto. Upraveno 11. červenec 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 Tak jsem dneska vymenil to tesneni. Byl tam silikon, tak sjem ocistil dosedací plochu na bloku motoru a vika ventilu. Ujel jsem 2 km a nic zatím netece. Silikon sjem nemel, tak jsme ho nedaval. Udelal sjem foto, myslite, ze je ten motor hodne zakarbonovany, nebo to ještě jde? Na tacho 170 000 km, skutecny stav tezko rici. 1,4 65 kW, 16V, r.v. 2004. Popr., pouzit nejakou tekutinu na odkarbonovani? Jinak motor jde zatím OK, jen po nastartovani jsou malinko slyset asi 5 sec. asi hydrostely, ale to je asi tim, nez se natlakuji, to je asi normalni, po 5 sec. vse OK. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 jaky olej je pouzivan ?? prijde mi to na stari celkem v norme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 11. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 (upraveno) Tak to je super. Auto mam cca od dubna, hned jsme dal novy olej 5W/40 Trysk Paramo a olejovy filtr. Budu menit radeji po 10 000 km. Co pouzival předchozí majitel netusim. Chci pak dat 5W/40 TQ apod. Upraveno 11. červenec 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. červenec 2018 Sdílet Odesláno 11. červenec 2018 to paramo nevim nevim radsi dat Total Quartz 9000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.