MJSytic Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 Jelikož jsem se pustil do boje s korozí na 508, chtěl bych využít toho, že to mám vše odstrojené a rád bych do prahů napral pixlu Resistinu Nikde se mi nepodařilo dohledat, že by se tím někdo na 508 zabýval, tak jsem procházel návod na 407 a co jsem koukal, tak jsou i na 508 podobné záslepky. Přiznám se, že se mi moc nechce zasahovat do toho originálního nástřiku, abych záslepky vyříznul. Napadlo mě, že bych do těch zadních, co jsou v lemu, vyvrtal díru na prostrčení hadičky a po aplikaci bych to zadělal karosářkým tmelem a následně přestříknul Bodyčkem Zepředu se do prahu nedostanu. Tam je to zaplastovaný Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 udělal bych to přesně jak píšeš Pe.Tr, Hafity, radim.1008 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Záslepka bude gumová, ničemu neublížíš. Náhodou zespod odtokovými otvory se do prahu nedostaneš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 kde presne sa nachadza to miesto na fotke ? Nejako ho neviem identifikovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Pravý přední podběh, začátek prahu. TomasARN ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Radime, těsně vedle Je to levý zadní podběh Foceno zevnitř ven Takhle to vypadá po obroušení. Bych se po* radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Zbav se toho a máš klid,nebo budes mít samý takový překvapení.. MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 (upraveno) Do roka to bude to samy jako teď, zbytečna namaha, jak to jednou začalo tak to jede Upraveno 4. červenec 2018 uživatelem Radek Hurvajz Charlie 1 a MilanF1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Když tyhle místa jsou z výroby suchý ... stačilo trochu vosku, aby odpuzoval vodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 proto i u novýho auta se musí co nejdřív dutiny,co je mastný nerezne....jak píše Hurvajz jak to jednou začalo pojede to,jedině mě napada obrousit to na základ a nanest na to stříkáním zinek... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Zinek netřeba. Pokud to jde obrousit na úplně čistý plech, pak antikorozni (reaktivni) základ, plnic. Obrousit, vymazat karosarskym tmelem, barva, lak, vosk. A bude tam tolik materialu, že tě to přežije... ale musíš mít 100% čistý plech. A teď druhá věc, jak vypadá ten práh zevnitř... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Jak vypadají prahy zevnitř netuším. Možná lepší nevědět. Ale Resistin to jistí To, že to časem vyleze je jasný. Ale vzhledem k tomu, že to ještě není tolik zažraný, tak pokud se to udělá poctivě (ne jen zamaskuje, jak to dělají klempíři na kšeft) bude to držet dost dlouho. Proto si to taky řeším sám. Tolik hodin, co tomu dám já, by žádnej "odborník" nedal jirka307, MilanF1, Milan+ a 4 další ohodnotil 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2018 Tak dílo dokonáno. Krytka je bílá plastová, takže na pohodu vrtákem do dřeva. Měl jsem ale jen 10, tak jsem to musel trochu zvětšit pilníkem, aby hadička prošla. Na oba prahy nakonec stačilo půl plechovky (950g Resistin ML). Něco jsem totiž zase pochytal, jak to vyteklo ven Ještě foto z aplikace a po. Třeba se to někdy bude někomu hodit, až bude chtít prodloužit život nějaké 508 ozzy56, radim.1008, OK406 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 Koukám, že "ve válce" nejsem sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 smutný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 Tvl, to hnije uplně stejně jak nějakej Hyundai radim.1008, Charlie 1, ozzy56 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 kolik si videl rezlych hyundaiu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 (upraveno) Moc A ted v současný době se hodně objevuje diskuze o i30 v souvislosti s korozí. Takže je to prostě stejný jak 508 a další Upraveno 21. prosinec 2018 uživatelem Radek Hurvajz Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 Já taky sousedka má už 2 accent ten první úplně shnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 (upraveno) no tak já bych porovnával + - stejnej ro k výroby . Docela mě ty fotky u 508 straší , předchozí L II z roku 2003 byla absolutně bez koroze v roce 2018. i30 z roku 2011 ( nechal jsem jí máti a tátovi ) je celkem zachovalá Upraveno 21. prosinec 2018 uživatelem Davidak79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.