Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ošetření prahů na 508 - koroze


MJSytic

Recommended Posts

Na klempiře jo, za 10 let :D To spíše do šrotu. Kašlou na to, chtěji prodavat další a další, nic už nevydrží dýl jak 10 let, jinýho je nezajímá. Vrakáče jsou narvaný plechovkama a bude to ještě horší.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr; @charlie1 a dalsi: panove, zpominate ze zakladem kapitalistikych svetlych zitrku je konzumni spolecnost:P. Prtece byste nechtali aby auto slouzilo 10 let v kuse jen s vymenama naplni apod.... Co by delali chudaccni vyrobni a servisy:P. A tak je vozitko poskladano z k*r*itek, ktere se zacnou projevovat tesne po zaruce a nikdo je neumi najit  natoz sprvit. A tak to pochopitelne taky vesela rezati.... A KONZUM me pravda VITEZI!:roker      

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • MJSytic changed the title to Ošetření prahů na 508 - koroze

508mu beru jako vlajkovou loď značky, tam by se toto stávat nemělo, resp., mělo by být vyřešeno jinak, než u dejme tomu 208my :myslim, jinak sundávat plasty a ošetřovat proti korozi doma v garáži mi připomíná dobu, kdy se na zcela nové Š 100 sundávaly blatníky a pak vše natíralo čím šlo--až pak mohla jít do normálního provozu,  že by se za těch cca 50 let nic nezměnilo? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem zhlédl video, problém je v tlusté hraně (např. Škodovka má vzadu pertleni (spoj vymazany tmelem) a cca 2 mm tlustý gumoasfalt na té úzké hraně). A vidím-li dobře na mobilu, on tam snad není pozink. A pak už to jede, kaminky,  sůl... a když se na vnitřní straně drží bordel. 😥 už jsem spravoval přední blatníky na Audi A4, asi šestiletá, úplně to samé, i stejný tvar hrany. Prostě kaminky prorazili až na plech, a to koncern VW má pozink, ale je tam jenom aby se neřeklo... 😄 zlatá 306tka, na kapotě mám od koupí (2009), dva otluky od kamínků, až na zinek, nic jsem s tím nedělal a je to porad stejné.  :roker

Ale dutiny VW vystrikava voskem, Peugeot to má suché. Proto jsem GTi ihned ošetřil. 

Ale souhlas s ozzy, aby vydržel blatník, ideálně ho sundat, jelikož zevnitř není nic, jen anitikorozni nástrik plechu (cca 12 mikronů) a lehce zapraseno barvou a lakem = nic. Protože se to lakuje na autě. 

Dostáváme se opět do stavu  před 50 lety, aneb ošetřit, aby to auto vydrželo. Jenže doba pokročila a většina lidí, kteří si koupí nové auto, jej do 5 let prodá a tohle je vůbec netrápí. Aneb ať se stará další majitel. 

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Agrafik napsal:

Na jedné 508, která "rezne" bych nestavěl, že 508 rezne víc než řada x07, nebo jich je těch 508 více?

Jsem přesvědčený, že na tom jsou takhle všechny staré 508. Jen málokterý majitel má chuť a odvahu ty podběhy sundat a podívat se. Než to prorezne, aby to bylo viditelné, bude to trvat 10-12let :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nestraším. Se schválně u sebe můžeš podívat, jak to po sundání těch kobercových podběhů vypadá. Koukal jsem i na jiné ojeté 508 a všechny měly minimálně ve spodní části omlácené hrany předních lemů až na plech. U některých jsem měl i možnost sáhnout prstem mezi koberec a vnitřní stranu blatníku za lem a bylo cítit, jak je to od toho koberce obroušené :nevim Netvrdím, že to musí být v nějakém hrozném stavu, ale minimálně načatý to má každý, kdo má 508 5 a víc zim :myslim A trochu se bojím, že ani u faceliftu s tím výrobce nic neudělal :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdy začátkem ledna v rámci rekonstrukce učiliště ( automechanik .. a dál ) si zajedu autem do dílny , kde si konečně v teple opravím stahovačku a při té příležitosti to sundám a podívám se do podběhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som si vsimol, ze 508cky s vacsim najazdom bez prednych zastierok mavaju niekedy az do plechu zodrate od kamienkov od predneho kolesa zaciatok podbehu. sudruhovia asi niekde urobili chybu. 🙂

co sa tyka obrusenia od koberca podbehu blatniku, myslim, ze to by sa nemalo hybat a tym padom by sa to nemalo osuchat, no ak sa to nejako uvolneni, moze to robit asi galibu. nepozeral som to, lebo by ma to nenapadlo, ze to moze byt problemove, no clovek sa vzdy uci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hadrovy podbeh se nemusí hýbat, už z podstaty věci je špatně. Nasaje do sebe vodu (se solí) a drží se v něm lépe prach,  písek... pořád je tam vlhko. A když to navíc v zimě zmrzne, aneb zvětší objem ta voda, tak je hotovo. 

Ano, zvukově izoluje mnohem lépe než plastovy... ale to je asi jediná výhoda. 

PS: Na zimu si většina lidí do interiéru dává místo hadrovych koberce gumové. :papa

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...