Pe.Tr Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 presne tak bavime se o autech stejneho stari a mladsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 No upřímně, je to hodně velký zklamání a Peugeot by se za to měl stydět Po deseti letech budou auta, u kterých se to včas nepodchytilo, zralý na klempíře. To se pak majitel ojetiny bude divit Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2018 (upraveno) Na klempiře jo, za 10 let To spíše do šrotu. Kašlou na to, chtěji prodavat další a další, nic už nevydrží dýl jak 10 let, jinýho je nezajímá. Vrakáče jsou narvaný plechovkama a bude to ještě horší. Upraveno 21. prosinec 2018 uživatelem Radek Hurvajz regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2018 a to je defakto zdrave auto, predstav si borku poskladanou z druhovyrobove plechariny .... kvalita aut celkove jde do haje co se tyka vydrze. V dalsi dekade budes menit auta jak ponozky. MilanF1, pesastor, OK406 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 23. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2018 Proto platí ,že nový auto max. do 2 let udělat dutiny...Francouzi už není co bývalo dřív protikorozní úprava,zda se mi že na tom VW je líp.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 23. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2018 (upraveno) @Pe.Tr; @charlie1 a dalsi: panove, zpominate ze zakladem kapitalistikych svetlych zitrku je konzumni spolecnost. Prtece byste nechtali aby auto slouzilo 10 let v kuse jen s vymenama naplni apod.... Co by delali chudaccni vyrobni a servisy. A tak je vozitko poskladano z k*r*itek, ktere se zacnou projevovat tesne po zaruce a nikdo je neumi najit natoz sprvit. A tak to pochopitelne taky vesela rezati.... A KONZUM me pravda VITEZI! Upraveno 23. prosinec 2018 uživatelem pesastor Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2018 komzumni neva ale ty ceny vaddi Péťa a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 (upraveno) Na jedné 508, která "rezne" bych nestavěl, že 508 rezne víc než řada x07, nebo jich je těch 508 více? Upraveno 30. prosinec 2018 uživatelem Agrafik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 508mu beru jako vlajkovou loď značky, tam by se toto stávat nemělo, resp., mělo by být vyřešeno jinak, než u dejme tomu 208my , jinak sundávat plasty a ošetřovat proti korozi doma v garáži mi připomíná dobu, kdy se na zcela nové Š 100 sundávaly blatníky a pak vše natíralo čím šlo--až pak mohla jít do normálního provozu, že by se za těch cca 50 let nic nezměnilo? Péťa a Charlie 1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 (upraveno) Když jsem zhlédl video, problém je v tlusté hraně (např. Škodovka má vzadu pertleni (spoj vymazany tmelem) a cca 2 mm tlustý gumoasfalt na té úzké hraně). A vidím-li dobře na mobilu, on tam snad není pozink. A pak už to jede, kaminky, sůl... a když se na vnitřní straně drží bordel. už jsem spravoval přední blatníky na Audi A4, asi šestiletá, úplně to samé, i stejný tvar hrany. Prostě kaminky prorazili až na plech, a to koncern VW má pozink, ale je tam jenom aby se neřeklo... zlatá 306tka, na kapotě mám od koupí (2009), dva otluky od kamínků, až na zinek, nic jsem s tím nedělal a je to porad stejné. Ale dutiny VW vystrikava voskem, Peugeot to má suché. Proto jsem GTi ihned ošetřil. Ale souhlas s ozzy, aby vydržel blatník, ideálně ho sundat, jelikož zevnitř není nic, jen anitikorozni nástrik plechu (cca 12 mikronů) a lehce zapraseno barvou a lakem = nic. Protože se to lakuje na autě. Dostáváme se opět do stavu před 50 lety, aneb ošetřit, aby to auto vydrželo. Jenže doba pokročila a většina lidí, kteří si koupí nové auto, jej do 5 let prodá a tohle je vůbec netrápí. Aneb ať se stará další majitel. Upraveno 30. prosinec 2018 uživatelem MilanF1 Charlie 1 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 30. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 před 3 hodinami, Agrafik napsal: Na jedné 508, která "rezne" bych nestavěl, že 508 rezne víc než řada x07, nebo jich je těch 508 více? Jsem přesvědčený, že na tom jsou takhle všechny staré 508. Jen málokterý majitel má chuť a odvahu ty podběhy sundat a podívat se. Než to prorezne, aby to bylo viditelné, bude to trvat 10-12let MilanF1 a Charlie 1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Nestras Me nerezlo zatim zadny auto, tak doufam, ze to nepotka ani 508mu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 30. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Já nestraším. Se schválně u sebe můžeš podívat, jak to po sundání těch kobercových podběhů vypadá. Koukal jsem i na jiné ojeté 508 a všechny měly minimálně ve spodní části omlácené hrany předních lemů až na plech. U některých jsem měl i možnost sáhnout prstem mezi koberec a vnitřní stranu blatníku za lem a bylo cítit, jak je to od toho koberce obroušené Netvrdím, že to musí být v nějakém hrozném stavu, ale minimálně načatý to má každý, kdo má 508 5 a víc zim A trochu se bojím, že ani u faceliftu s tím výrobce nic neudělal Ajdamek a OK406 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 někdy začátkem ledna v rámci rekonstrukce učiliště ( automechanik .. a dál ) si zajedu autem do dílny , kde si konečně v teple opravím stahovačku a při té příležitosti to sundám a podívám se do podběhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard Palo Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 ja som si vsimol, ze 508cky s vacsim najazdom bez prednych zastierok mavaju niekedy az do plechu zodrate od kamienkov od predneho kolesa zaciatok podbehu. sudruhovia asi niekde urobili chybu. co sa tyka obrusenia od koberca podbehu blatniku, myslim, ze to by sa nemalo hybat a tym padom by sa to nemalo osuchat, no ak sa to nejako uvolneni, moze to robit asi galibu. nepozeral som to, lebo by ma to nenapadlo, ze to moze byt problemove, no clovek sa vzdy uci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 (upraveno) Hadrovy podbeh se nemusí hýbat, už z podstaty věci je špatně. Nasaje do sebe vodu (se solí) a drží se v něm lépe prach, písek... pořád je tam vlhko. A když to navíc v zimě zmrzne, aneb zvětší objem ta voda, tak je hotovo. Ano, zvukově izoluje mnohem lépe než plastovy... ale to je asi jediná výhoda. PS: Na zimu si většina lidí do interiéru dává místo hadrovych koberce gumové. Upraveno 31. prosinec 2018 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivko-Pivko Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Ahojte, je na tom niekto este horšie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 no nazdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 (upraveno) @Ivko-Pivko To auto nemá ani 6 let? To asi není normální. Upraveno 2. leden 2019 uživatelem Péťa ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 Protikorozní ochrana je u Francouzů teď horší snad než u VW ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.