Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ošetření prahů na 508 - koroze


MJSytic

Recommended Posts

Jelikož jsem se pustil do boje s korozí na 508, chtěl bych využít toho, že to mám vše odstrojené a rád bych do prahů napral pixlu Resistinu :myslim  Nikde se mi nepodařilo dohledat, že by se tím někdo na 508 zabýval, tak jsem procházel návod na 407 a co jsem koukal, tak jsou i na 508 podobné záslepky. Přiznám se, že se mi moc nechce zasahovat do toho originálního nástřiku, abych záslepky vyříznul. Napadlo mě, že bych do těch zadních, co jsou v lemu, vyvrtal díru na prostrčení hadičky a po aplikaci bych to zadělal karosářkým tmelem a následně přestříknul Bodyčkem :myslim  Zepředu se do prahu nedostanu. Tam je to zaplastovaný :nevim  Co vy na to? 

WP_20180703_16_01_10_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zinek netřeba.  Pokud to jde obrousit na úplně čistý plech, pak antikorozni (reaktivni) základ, plnic. Obrousit, vymazat karosarskym tmelem, barva, lak, vosk. A bude tam tolik materialu, že tě to přežije... ale musíš mít 100% čistý plech. 

A teď druhá věc, jak vypadá ten práh zevnitř... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vypadají prahy zevnitř netuším. Možná lepší nevědět. Ale Resistin to jistí :aut 

To, že to časem vyleze je jasný. Ale vzhledem k tomu, že to ještě není tolik zažraný, tak pokud se to udělá poctivě (ne jen zamaskuje, jak to dělají klempíři na kšeft) bude to držet dost dlouho. 

Proto si to taky řeším sám. Tolik hodin, co tomu dám já, by žádnej "odborník" nedal :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dílo dokonáno. Krytka je bílá plastová, takže na pohodu vrtákem do dřeva. Měl jsem ale jen 10, tak jsem to musel trochu zvětšit pilníkem, aby hadička prošla. Na oba prahy nakonec stačilo půl plechovky (950g Resistin ML). Něco jsem totiž zase pochytal, jak to vyteklo ven :aut

Ještě foto z aplikace a po. Třeba se to někdy bude někomu hodit, až bude chtít prodloužit život nějaké 508 :myslim

WP_20180706_12_13_15_Pro (2).jpg

WP_20180708_11_29_31_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

no tak já bych porovnával + - stejnej ro k výroby . Docela mě ty fotky u 508 straší , předchozí L II z roku 2003 byla absolutně bez koroze v roce 2018.  i30 z roku 2011 ( nechal jsem jí máti a tátovi ) je celkem zachovalá

Upraveno uživatelem Davidak79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...