Jump to content
Sign in to follow this  
blackwhit

zapach benzinu/splodin v kabine 2.0i cc

Recommended Posts

ahoj,

 

zaclo bejt hnusne a zacal jsem vic jezdit se zataženou střechou a všiml jsem si jedny veci. Kdyz se rozjedu - třeba z parkoviště - a hned zpomalim / zastavim (třeba dávám přednost z prava) je v kabine citit benzin (nebo cerstvy splodiny, nedokazu to uplne identifikovat, resp. je to jak oboji dohromady). pri jizde vubec nic, akorat treba pri popojizdeni v kolonach je to zase citit. Nenapada nekoho, cim by to mohlo byt? 

 

diky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste jsem se k tomu nedostal, zato jsem se dostal k tomu dotankovat a hned to prakticky citit neni... zvlastni

 

jeste jeden dotaz: resil jste nekdo "piskani" oken pri zajizdeni/vyjizdeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ohledně toho benzínu v kabině by mě taky zajímalo, mě to dělá občas pokud je v nádrži už jen pár litrů (ne dva litry to nejsou aby někoho nesvádělo to "pár litrů") a je horko až dusno venku. Při půl nádrže a více nic nebo když je chladněji popřípadě je zimní období. Zkoumal jsem motor a nikde nic, jen mi přijde, že když tankuju a mám tak 10 litrů v nádrži tak při otevření víka nádrže jde taktéž cítit benzín.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě tohle kdysi dělala Škodovka a pak se přišlo na to, že plovák v nádrži s přístupem pod zadními sedadly byl zašroubovaný ve výrobě pomocí kladiva místo šroubováku. Ovšem tenkrát tam takových věcí bylo víc, takže mi vůz chytl plamenem, když měl najeto 700 km.

 

Edited by Espero

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/6/2018 at 1:21 AM, KingSpade said:

tak ohledně toho benzínu v kabině by mě taky zajímalo, mě to dělá občas pokud je v nádrži už jen pár litrů (ne dva litry to nejsou aby někoho nesvádělo to "pár litrů") a je horko až dusno venku. Při půl nádrže a více nic nebo když je chladněji popřípadě je zimní období. Zkoumal jsem motor a nikde nic, jen mi přijde, že když tankuju a mám tak 10 litrů v nádrži tak při otevření víka nádrže jde taktéž cítit benzín.

to je presne ono. Dokud je pul nadrze a vic, tak je to ok. Jakmile je pod pulkou, tak pri prudkym brzdeni, pripadne kdyz pri prudcejsi zatacce, je tam hned na par sekund zapach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako vím, že čerpadlo to není, to je suché a těsní v pohodě. Co mi ale příjde nezvyklé je to, že pokaždé když otevřu víko nádrže tak je cítit chvilku benzínový závan, tak či náhodou netěsní přívodní hadice do nádrže a tím se to dostává do interiéru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem mel auto v servisu. Vymenena byla jedna soucastka - ted mi vypadlo, jak se to jmenuje - v zasade ale slo o pohlcovac vyparu, ktery je namontovan v motorovem prostoru. Jedna se o součástku za ca 2.400 a uvnitr je aktivní uhlí. Našel jsem teď na webu, že se to oficiálně jmenuje nádobka s aktivním uhlím. Když tam mechanik dával novou, říkal, že ta stará byla asi o kilo lehčí, čili už nejspíš nefungovala, jak měla. Zároveň mi vyměnil pylový filtr - měl jsem tam nějaký obyč a dal tam také s aktivním uhlím. Jel jsem s prakticky prázdnou nádrží a ne, že by to zmizelo úplně, ale řekneme o 80 - 90 % se to zlepšilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nijak extra mě to netrápí, céčko má najeto kolem 2kil a převážně jezdím se střechou dole, tak mě ten občasný smrádek mě nezabije 😉  jen mě zajímalo co to je

Edited by MJSytic
po sobě následující příspěvky se necitují

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robíte z toho zbytočne problém. Občasný závan benzínu ma nedonúti vyhodiť zbytočne dve tisícky, určite sa nájde aj rozumnejšia možnosť ako to minúť na auto, napríklad hoci aj na kvalitný kabínový filter, keď už sa bavíme o ovzduší. Samozrejme pokiaľ sa nejedná o únik paliva, to už je iné kafe. Vyrástol som na autách, ktoré ani nechýrovali o nejakom filtrovaní palivových výparov, a nebol to žiadny problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Říkej si co chceš, u mě to při brždění a následné zatáčce, kterou pomalu projedu smrdí fakt fest. Kabinový filtr mám nový, není to žádný šmejd. Holt to aktivní uhlí už ztratilo svoji schopnost tak je na čase vyměnit filtr. Z 2k se neposeru.  Vzhledem k tomu, že je to investice na dalších 90k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...