Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Skok z 806 na 5008


adraj

Recommended Posts

Je to ještě ta stará 1.6 121kw. Jízdu objektivně asi nepopíšu, jelikož s kW motoru pomalu stoupám a tudíž mi vždy přijde lepší.  806 1.8 73kw, Phedra 2.0 100kw a teď tohle. Určitě těch 133kw bude lepší. Je tam 8 rychlostí oproti 6na té starší verzi. Doufám, že v tom výkonu ještě jednou dojdu dál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Nedávno jsem nechal dodělat tažné zařízení. Když jsem potom kouknul do papírů kolik to vlastně může jen táhnout na kouli, zhrozil jsem se. Ale co, tak často s vozíkem nejezdím a pokud ano, tak se váhu snažím přibližně hlídat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuším,že u té 1.6 THP byla taková zvláštnost,že to mělo jen 600 kg,jak nebržděného,tak i bržděného.Už tenkrát mě to zarazilo,protože 1.2 měla 690/1000.No a nynější 1.6 PureTech už má psaný 750/1400 a u 1,2 to změnili na 750/950.🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zlatý mondeo s naloženou tunou na 750 kg vozíku :D , koule jen na kola, no to je fakt prdel, co to ty automobilky už předváděj a mi tupci si to necháme líbit....... 

Jinak Adraji, pěkný to je, akorát jsi se ani nepřijel pochlubit, teď máš možnost, bude sraz, aspoň uvidíš po 5 letech potěr, trošku nám vyrostl....

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neviem ako v 5008 ale pre 3008 platí pre PureTech 1.2 BVM6  maximálne hmotnosti vozíka nebrzdený 690 a brzdený 1400 čo mi príde dostatočné. Pokial by som chcel pravidelne alebo na dlhú vzdialenosť ťahať nejaký náklad na vozíku, tak by bolo nutné ísť do 2.0 HDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎12‎.‎04‎.‎2019 at 13:43, Charlie 1 napsal:

U škodovky pokud si nepriplatis přípravu pro tažné,tak už na auto nikdy nejde dodělat,protože kolonka k tažení brzdeneho i nebrzdeneho přívěsu je proskrtnuta a auto nesmí nic tahat....😲

Nechci Tě brzdit ve Tvém rozhořčení ale tuhle informaci jsi špatně pochopil. Tohle co tvrdíš se celkově týká nového modelu Scala tam se bude muset už u prodejce v rámci konfigurace objednat buď komplet tažné nebo jeho příprava pokud to nebude takto nakonfigurováno do výroby tak nepůjde namontovat TZ tuším že příplatek za komplet je cca 17 tis. Kč a za přípravu cca 8 tis. Kč. A také se to týká některých motorizací u jiných modelů. A z náběhu výroby tuším že prvních 8-12 týdnů výroby nejde TZ u Karoqu. A samozřejmě že u Citiga.  Jinak škodovky na tom nejsou tak zle co se týče váhy vleku u modelů kde se TZ běžně používá.  ( info čerpám ze Světa Motorů č.9/2019). V tom článku je to i vcelku zevrubně vysvětleno proč se k tomuto fabriky uchylují a ujišťuju Tě že je to jen otázkou času kdy se toto bude muset řešit napříč všemi značkami i kategoriemi aut. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to jak u kterého typu. Někdy když je auto z výtoby bez přípravy na TZ a pak se TZ dodělává tak se mění kopa dalších věcí - chladiče, ventilátory, atd. Nebo zapíší daleko menší váhu přívěsu. Myslím že zrovna Kodiaq může s origo tažným tahat 2,5t. Při dodatečné montáží jiného tažného jen 2t. Dneska šetří na všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Laďa ne tím to není tahle možnost tady byla vždy že se dalo dokoupit neoriginální TZ. A nechat namontovat u servisu který má autorizaci na montáž TZ nebo i svépomocí. Dokonce si pamatuju když naši koupili Š120 tak tam se TZ nedalo objednat z fabriky ale musel jsi najet XXX km než se dalo namontovat.  Jed to o tom že zkrátka auto u kterého se nepočítá s TZ je svým způsobem " ošizené " . Má slabší brzdy, mám menší kapacitu chlazení atd. Oficiálně to nikdo nepřizná ale auto které je objednané s TZ nebo s přípravou tak má minimálně zesílené nosné části vzadu kam se TZ má montovat oproti autu kde se s TZ nepočítá. Ano těmi to věcmi které se " ošidí " na jednom autě fabrika ušetří třeba 0,05% procenta z výrobních nákladů na tom kterém autě ale když takhle " ošidí" těch aut 1000 ks tak už to je úspora. A ruku na srdce kolik je aut která opravdu tahají přívěs pravidelně a kolik je aut kde je TZ jen pro strýčka příhodu nebo spíš jako pevný couvací asistent ze svého okolí znám více těch z druhé kategorie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...