zingali Odesláno 20. červen 2018 Sdílet Odesláno 20. červen 2018 Blíží se 120 tis. km. Četl jsem, že je dobré zkontrolovat, případně vyčistit sítka těch ventilů. Výfukový je krásně přístupný, horší je ten sací na druhé straně motoru. Poradí někdo přesný postup jak ho vyndat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 23. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2018 U příležitosti najetých 120 tis. km jsem vyndal ten přední - výfuková vačka. Je to práce na 5 minut a myslím si, že to hodně jemný sítko může dost napovědět o čistotě motoru. Po internetu se dají najít fotky ventilů zalepených karbonem nebo dokonce kovovými šponami. Na sousedním fóru psal jakýsi mechanik, že ono zanešení může být příčinou špatné funkce a taky vydírání uložení vaček - odtud zřejmě ty špony. Můj ventil je krásně čistej, žádný nánosy, nic napečenýcho. Předpokládám, že sací vačka na tom bude stejně. Výměna oleje po cca 10-12 tis. km se pozitivně projevila. Taky jsem dlouho uvažoval o preventivní výměně zapalovacích cívek spolu se svíčkama- jsou hodně tepelně namáhaný. Některé firmy uvádějí životnost cca 80 tis. km, jiné tvrdí že se měnit nemusí. O snížené funkci vlivem dlouhodobého použití jsem se nic nedočet. Při snaze o změření odporů jsem uspěl jen u primárního vinutí -v normě. Sekundární neukazovalo nic. Nakonec jsem cívky při ceně 494 kč za kus (BOSH) vyměnil a jednu budu vozit jako rezervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Britt1 Odesláno 1. červenec 2018 Sdílet Odesláno 1. červenec 2018 Mě to na 407 sw docela vypeklo. Během jízdy mi to oznámilo málo oleje a chcíp mi motor. Vzhledem k tomu, že je to automat, tak jsem sháněl odtahovku a hurá do nemocnice. Síťky totálně zalepené karbonem, takže proplach motoru. Tekl pěkný mazut a to jsem nikdy nepřekročil servisní interval pro výměnu oleje a používám jedině Castrol 5w40. Zítra ho budu opakovat a uvažuji o servisním proplachu BG technologií. http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/ Navíc mi odešel snímač polohy vačky ale to je prkotina a už mám objednaný nový. Máte někdo zkušenost s proplachem BG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 3. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 Při přechodu na jinej olej jsem použil TEC 2000. Ale myslím, že by to šlo i bez proplachu protože měním olej max. do 12 tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Britt1 Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Já ho měním po 10 tis. a stejně je tam karbon a to mám benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 4. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 Možná styl jízdy, já využívám výkon motoru i ve vysokých otáčkách. Po jízdě počítač často ukazuje max. dosažené otáčky nad 5 tis. někdy i víc. Patří tam ten olej? Já jsem taky přešel na 5W40 ale je to C3 od millers. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter1987 Odesláno 9. srpen 2018 Sdílet Odesláno 9. srpen 2018 Dobry den, mam tiez tento motor 1,4 16V 70KW kde tie sitka najdem ? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 13. srpen 2018 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2018 Výfukový ventil je pod držákem měrky oleje - vede k němu kabel s konektorem - viz. obrázek. Sací je na druhé straně motoru špatně přístupný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.