Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pojišťovna První klubová


Charlie 1

Recommended Posts

Ahoj, jistě už někdo z Vás narazil na stránky

https://www.prvniklubova.cz/cs/default.aspx

Mají zajímavé ceny a oproti velkým pojišťovnám vycházejí o 25-50%levneji... věřím tomu že rozdíl v ceně oproti pojišťovnám je že nemusí platit provize,sídla a mají male režijní náklady, chtějí jen řidiče co nebo hrají a ty motivují,že když nebouraji na konci roku dostanou bonus slevu z pojistného....otázka je jak budou plnit v případě nehody pov nebo hav. Nejste u nich někdo?konci mi pojistka na Forda komerční pojišťovny nabízí 2400 a víc první klubová 1400 a pokud nebudu bourat tak ještě -300Kc....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čauves, jestli chceš můžu se ti mrknout, jak by vycházelo cenově pojištění u "běžné" pojišťovny. 

Co se týká PRVNÍ KLUBOVÉ POJIŠŤOVNY... jsem u nich registrovaný, kdysi mě tam někdo pozval, nevím jak je to nyní, ale dřív tě musel někdo zevnitř pozvat. Většina lidí tam nemá plnění právě z důvodu, aby dostala bonus. Jinak co se týká auta... 

Nemám s nimi osobní zkušenost jak plní, nebudou smluvní se servisy a je to opravdu těžký, ale když si na jednu stranu vah vezmu limit plnění 50mil a na druhou úsporu 1000Kč a představa že z té částky něco "nevyplní" mě osobně u auta nepřesvědčí o tom, abych tam měl auto pojištěný. Životko může být zajímavé, tam o zas tak velké plnění nejde, když pominu trvalé následky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj, akurat som chcel zakladat podobne vlakno. Ja mam s nimi dobre skusenosti, hoci likvidaciu a asistenciu za nich robi Axa. Maju to vsak nastavene dobre a u mna plnili ferovo.

Horsie to bolo s Axou, lebo som cakal dlhsie na obhliadku.

Snad ako jedini nenutia chodit do zmluvnych servisov, ale preplatia aj autorizak a aj na starsom aute.

Ked som sa o to zaujimal pri hladani poistky, vacsina komercnych poistovni ma fintu, pytaju sa na znacku auta a rok vyroby. A starsie auta uz do autorizaku nechcu posielat, resp. to penalizuju (napr.allianz zvysenim spoluucasti).

Dalsia dobra vec, ze spoluucast je fixna, teda nie 5% min.5000, ale rovnych 5tisic. Napriklad.

Zmluva sa da zrusit kedykolvek a clovek neriesi vyrocia a vypovede.

U HAV sami od seba navrhuju novu poistnu ciastku ku kazdemu vyrociu.

Ja by som sa ich nebal. Maju aj ine poistky, domacnost, majetok, zodpovednoat, cestovne ... pozvanku rad zaslem zodpovednym ludom, ktori nemavaju skody. :-)

 

je tu niekto od nich? Napiste Vase skusenosti, prosim

Upraveno uživatelem proreo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

příklad je velice jednoduchý... ano máš pravdu, škoda na zdraví je na každou osobu, ale z té částky škody na majetku se bere i třeba škoda na ušlém zisku, majetek apod. Takže si vem, že když člověk bude trvale invalidní následkem nehody tak rozdíl z výplaty až do doby důchodu o kolik milionů ten člověk přijde.

Teď neberu věci jako vjetí na přejezd před vlak, tramvaj apod, kde ty škody jsou milionové lusknutím prstu ale to jsou výjimečné případy.

Já osobně limit 35mil dávám max na motorky, nějaký druhý auta apod. běžně dávám limit 50 nebo 60mil., na žádost 100 nebo 150mil, kde je lepší asistence nebo vyšší sleva na HAV...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám na to velmi podobný názor. 807 má to nejvyšší možné u ČP  C2 má ten střed a Puňta má to nejmíň od ČP.  Ale 807 najezdí ročně cca 16-18 tis km. C2 tak 3-4 tis. km a Puňta najezdil do 2000 km co ho mám.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím že neušetřil. Protože jen jednou jsem nechal auto pojistit jinde než u ČP a to mě z podobných pokusů vyléčilo. Zkrátka jsou věci u kterých mě ani ekonomický aspekt nepřesvědčí abych je měnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČP nema najlepsiu povest :-) ale samozrejme, ty mas vlastne skusenosti... vdaka za reakciu

Pre mna ma velku hodnotu aj to, ze sa zmluva da ukoncit kedykolvek. Takto sa nerad viazem, ci uz na telefon, energie atp.

Takisto taky navrat ku korenom - neplnis kapsy nikomu len sebe(mam na mysli ucast na "zisku")

Upraveno uživatelem proreo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pak otázka když by tě naboural někdo, kdo má tu "klubovku" jak je to řešený třeba se smluvním servisem apod. 

Tady je to o tom, že člověk se žene za nejlepší cenou ale už nekouká co k tomu má a pak čumí jak puk, když má nabouraný auto, nemá s čím jezdit, pojišťovna prodlužuje plnění apod. to se ten rozdíl pár stovek hned někde projeví... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@skuci daj si pauzu :-) klubovka plni dobre.

Je mi jasne,ze ako poradca ich nemas rad, lebo Ti neplatia provizie.

Mal som s nimi co docinenia s asistenciou a HAV. Pri asistencke fsjo ok. Kdezto napriklad Allianz mi mala poslat odtah do 45 min a o hodinu a pol volal typek, ze vyraza, ze tam do 90 min.bude.

Pri HAV som cakal dlhsie na technika, ale to bolo kvoli jeho pochybeniu. To sa stane kazdej poistovni, ti technici su vacsinou zivnostnickovia a pracuju pre viac poistovni

Z POV sa da plnit snad aj pozicovne a tam asi tazko bude diktovat poistovna, kde sa to moze opravit. Za tu skodu vzdy moze konkretna osoba, takze ak si vybrala dana osoba zlu poistovnu, peniaze vzdy treba vymahat po danej osobe.

Poistovne musia byt obozretne, lebo sa na nich robia podvody.

Ak budes mat konkretny priklad, ako Klubovka v roli POV vinnika nechcela platit poskodenemu, napis.

 

PK si vezme presne definovanu cast vybratej sumy pre seba. Zo zvysku sa plati skoda a co sa zvysi sa vracia clenom bez skody.

Komercna poistovna tento zisk posle svojej matke do zahranicia, oblepi mosty reklamami, ostane aj na tajny fond, z ktoreho si platia prostitutky.

Toto financovat nechcem a hlavne sa nechcem viazat. Zmluvy mozem ukoncit kedykolvek,pretoze tam nik nema potrebu klientov lakat, a potom ich nasilu drzat... :-)

Upraveno uživatelem proreo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku se mýlíš... jsem u nich vedený a zaregistrovaný když by někdo chtěl pozvat, takže brzdit nemusím :)

ale vím, jak dopadli kdysi klienti Directu, Hasičské pojišťovny apod. když se mělo plnit... ono je něco jiného, když se má plnit pár stovek nebo tisíc a něco jiného, když by se mělo plnit několik desítek nebo stovek tisíc.

Já jsem tedy zastáncem toho, že radši si pár korun připlatím a sem v klidu než se strachovat až to budu potřebovat... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@proreovelmi nerad tady jdu do konfrontace s kýmkoliv ale s tebou to asi jinak nejde. Připadá mi že jsi přesvědčený o své pravdě a nikdo tě o ničem jiném nepřesvědčí.  Takže ti poskytnu moje vysvětlení na to proč mám POV u ČP. A proč bych zrovna tento produkt nehledal u jiné pojištovny  i když vím že jiní to umí levněji.  V době kdy jsem začínal jezdit tak byla jen ČP kdo uměl POV jiní pouze přeprodávali produkt ČP . Po otevření trhu to byla zase dlouhou dobu ČP kdo tento produkt ovládal nejlépe. Ale pro mě nejdůležitější je že obchodní kancelář mají když to řeknu blbě v každé druhé ulici. A to je to co ocením a i si připlatím, protože ano změny můžeš hlásit přes internet škodní událost taky a vlastně vše můžeš ovládat přes internet ale ta změna kterou potřebuješ platí až od okamžiku kdy máš v ruce dodatek smlouvy(potvrzení změny) s tou změnou a ten okamžitě nepřijde kdežto když si zajdu do jakékoliv kanceláře a řeknu tohle a tohle potřebuju změnit tak ten obchodní zástupce případně zaměstnanec pojištovny to rovnou zadává do systému a změna platí takřka vyslovením se v kanceláři. Další věcí je že nikdy jsem s jejich plněním neměl jediný problém. Síť servisů a asistenční služba jsou další plus. Měl jsem jedno auto u ČPP a když jsem tam rušil pojistku tak než mě ji zrušili jsem vyslechl v jejich kanceláři 45 minut nabiflovaného monologu jak dělám špatně že smlouvu ukončuji a pak během dvou hodin ještě 4 agresivní telefonáty abych si to rozmyslel a to jsem smlouvu rušil kvůli prodeji vozu ne proto že jsem s ní chtěl přejít jinam.

 Hele na silnici a mezi auťákama na dílně se pohybuju téměř celý profesní život sice se živím  resp. živil jsem se jako řidič z povolání ale k servisům jsem měl vždy blízko. A posledních x let se pohybuju i v rámci odtahovek a lidí zajištujících asistenční služby.  Jak si myslíš že fungují asistenční služby té které pojištovny.  Všechny pojištovny tuhle službu " kupují " u subdodavatele což jsou firmy které se specializují na tenhle segment služeb. Zde v ČR jsou to asi tři firmy které to ve spolupráci se svými smluvními partnery dělají na té lepší úrovni.  A dá se říct že když ti operátor slíbí odtah do 45 minut tak to je slib a tím nezarmoutíš. Protože u žádné smlouvy na asistenční služby jsem neviděl že by bylo specifikováno v jakém čase se dostaví mechanik k opravě případně odtahové vozidlo k odtahu. Všude je to psáno tak jako že příjezd technika/mechanika asistenční služby který závadu odstraní na místě případně rozhodne o odtahu na dílnu. Samozřejmě že všichni zainteresovaní mají interně ošetřeno za jak dlouho by měli být schopni u volajícího být. Ale to jsou věci které jsou mezi nimi a pro toho zákazníka( volajícího na asistenční linku) jsou zcela irelevantní. Úplně polopatě  máš defekt, vezmeš telefon a zavoláš na infolinku " své " asistenční služby ozve se operátor ten s tebou probere co potřebuješ a předá tento požadavek dispečinku asistenční služby s tím že podle smlouvy máš nárok na tyhle služby a podle toho dispečer zvolí postup jak bude požadavek řešen. A vysílá nejbližšího smluvního partnera který bude řešit tvůj problém. Jenže nejbližší neznamená že to bude " Lojza z Horní u Dolní " přestože ty stojíš na konci " Horní u Dolní" protože ten " Lojza " kterého zde mají nasmlouvaného je zrovna někde za " Dolní u Horní " a řeší tam jiný problém takže k tobě je nejblíž "Lojza z Vrchní u Soutoku " a ten to má k tobě 78 km a to už nějakou dobu trvá než se k tobě dostane.

Jména a názvy jsou pouze ilustrační.

A tohle jsem nepsal že bych kopal za kteroukoliv pojišťovnu nebo asistenční službu ani za " skučiho" .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vena garážmistr ja sa nepotrebujem s nikym konfrontovat, mohol by som sa letargicky zasit a mysliet len sam na seba, ako to robi vacsina obyvatelstva. Ja som vsak alergicky na bullshit...

Ked na PK komentoval poistovaci agent skuci, co komentoval, citil som povinnost zdielat svoju skusenost a odhalit skutocnu podstatu problemu. Zelal by som si, keby u komercnych poistovni ostali len klienti, co mavaju skody a ostatni isli do komunitnych poistovni ako PK.

Zmena legislativy sa postarala o to, ze makleri musia informovat o vyske provizie pri hypotekach. Zelal by som si podobnu zmenu aj pri poisteni. Pretoze peniaze su velky motivator, a teda ich treba sledovat...

Je to nieco podobne ako taxi. Su ludia, ktori nikdy nepojdu Ubrom a naopak. Prave v USA ma Uber a Lyft takyto peer to peer charakter. Tam clovek nepotrebuje ziadne skusky ani zivnostenske listy. A je pravda, ze aj tam su ludia, ktori sa tym zivia. Stale tam je vsak obrovske percento ludi, ktori si tym iba privyrabaju. Stretol som dochodcu, ktory si takto zarabal na to, aby mohol rodinu zobrat na veceru do restauracie alebo do kina. Typka, ktory vozi par hodin po praci, lebo ho to bavi a tak.

PK sa takto vracia ku korenom a ma tohoto p2p ducha. Nie kazdemu je to po voli, to je jasne. Ako su ludia, ktori neradi chodia osobne na pobocky a veci riesia radsej elektronicky. 

Bol by som rad, keby sme toto vlakno dalej viedli v priatelskej atmosfere a zdielali naozaj skusenosti s PK.

Chcel by som, aby sa jej ludia nebali a mozno sa zamyseli nad touto volbou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@proreo já jsem ti jen řekl důvod, to je to samé, jako nikdy nešetřím lidem na cestovním pojištění. Někdo hledá nejlevnější, ale položka 500Kč za cestovní pojištění u dovolený za 10000Kč je zanedbatelné.

Jinak co se týká provizí. Už od pradávna, jsme legislativou byly nuceni, pokud se klient optal na výši provize mu tuto částku říct. To jestli někdo řikal pravdu nebo ne asi nikdo nezjistí. Co se týká legislativy tak teď se do smluv dává provize, kterou vyplácí banka nějaké instituci, ale nechápu proč to tam píšou, když tuto částku nedostane ten člověk, co to zprostředkovává, trošku nesmysl :D 

Ale na druhou stranu, provize v rámci daného segmentu se liší jen v málo % takže ve výsledku je jedno kde to člověk "udělá" takhle to mám nastavený já, takže je jedno jestli hypotéku, pojištění apod. dám do dané pojišťovny nebo ne, a když u jednoho bude provize 10000Kč, další bude mít 9500Kč, další 10500Kč apod.

A teď mě zajímá třeba názor z pléna... k čemu je potřeba vědět, jakou částku za danou službu vyplácí pojišťovna? Lidi na pobočce mají taky fix bez ohledu na to, co udělají... Copak jdete do servisu s autem a na faktuře je napsáno, že spojka stojí 5000Kč, ale servis Vám naúčtoval 7000Kč + práci 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si že do toho je každému pendrek kolik ty jako obchoďák máš provize z té které smlouvy. Protože příklad děláš dvě téměř totožné smlouvy ale u jedné je součinnost klienta ukázková a u druhé je klient no kvůli tomu abych nic nemusel jsem tě sehnal tak se starej a makej o každej papír, podpis atd. ho uháníš a strávíš s tím xxx hodin najedeš xxx km spotřebuješ za xxx Kč kancelářskýho materiálu protelefonuješ atd. a ve finále je ta provize stejná ale jednu smlouvu jsi " sfouknul" na dvě schůzky s klientem a celkově ti to zabralo dvě šichty a druhou jsi rodil po kouskách třeba 3 týdny tak jakej je z toho vejdělek z tý druhý seš hladovej a ještě že jsi tu první sfouknul aby bylo za co jíst svítit v kanclu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...