MJSytic Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Ahoj všem, na našich 307 začala zlobit spínačka. Problém dělá přechod ze zamknuto do první polohy. Zatím se to dá obejít správným "grifem", ale bojím se, aby to nekleklo v ten "správný moment" někde na cestách Nevíte prosím někdo, jak to celé demontovat? Možná bude stačit z toho vyklepat špony. Promazaná je tak, že z ní mazivo teče proudem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Ahoj , není na tom nic složitýho , odděláš plasty kolem volantu , pod volantem a před pojistkovkou , zespodu spínačky je zalamovací šroub v takovým plastovým krytu , ten musíš odrazit majzlíkem nebo něčím podobným a kleštěma vytočit , z druhý strany toho šroubu je kolíček , kterej se zamáčkne dovnitř a spínačka jde ven (před tím musíš samozřejmě vycvaknout a povolit kabely a sundat cívku immo) . Vyndáš to ven i s kabelama , co jdou do BSI a štekru na sloupku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klema307 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 (upraveno) Po zkušenostech bych neotálel s výměnou, nebo aspoň s úpravou zámku. U těchto spínaček se dost často zasekává mechanismus zámku volantu. Promazání nepomůže, maximálně se promaže jen vložka. Ale pokud jde otočit do první polohy tak ta je OK. Problém je se zámkem. Doporučuju dokud to jde, tak spínačku vytáhnout, rozdělat a vyřadit zámek volantu. Pokud nechceš teda zainvestovat do nové spínačky. Dělal jsem to na 207 a bylo to za 5 minut 12. Když už má člověk rozhozenou i tu vložku, tak si můžeš srovnat - přibrousit vodítka (kolíky) a tím odstraníš problém s otočením do první polohy s opotřebovaným klíčem. Návod - Klema Upraveno 15. červen 2018 uživatelem Klema307 odkaz na video regius a P607Olda ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Díky chlapi. JJ, proto se na to ptám, aby se to včas vyřešilo, dokud to trochu chodí. Na tohle video jsem už koukal, ale prvně se to musí vyndat z auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 25. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2018 Tak včera proběhla akce "spínačka". @Devils-night se postaral o demontáž z auta a já jsem si pak hrál až do brzkých ranních hodin s opravou ... Rozloupnutí byl docela oříšek, protože je potřeba odvrtat dva "kolíčky", který drží modul se zámkem volantu, a pak použít hrubou sílu na oddělení. Po rozdělání jsem zjistil, že problém není v zámku, ale v zasekávají-cích se stavítkách ve vložce. Takže stačilo pilníkem všechny více zaoblit a zabrousit i pouzdro, které mělo vyběhané drážky. Trošku jsem to promáznul grafitkou a zase složil. Takhle na stole to šlape jako hodinky, tak věřím, že to bude OK i po namontování do auta Péťa, jarda.simkanin, 307rg a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rollothomasi Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 (upraveno) Zdravim vas .stojim v nemecku na parkovisti a nejde mi otocit klicem v zapalovani.myslite ze pomuze jinej klic nebo to mam nejak odvrtat? Jsem celkem bezradnej....diky.Peugeot 307 Upraveno 18. červenec 2018 uživatelem rollothomasi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swobr Odesláno 14. srpen 2019 Sdílet Odesláno 14. srpen 2019 jak vyndám spínačku u 406 spínací skříňka peugeot 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t152 Odesláno 27. leden 2020 Sdílet Odesláno 27. leden 2020 (upraveno) Tak já jsem teď pomocí vašeho návodu řešil stejný problém.Po letech už taky byl vyběhaný klíček a zadrhávali stavítka.Nepomohl ani originál nový klíček.Zřejmě už se opotřebovali i ty stavítka uvnitř.Pomocí pilníku a obroušení náběhu stavítek už klíček jede jak nový.Zámek volantu nedrhne.Nešlo jen otočit klíčkem,že stavítka naráželi na hranu zámku.Stačí obrousit jen konce do obloučku,pak už se schovají po otočení samy do vložky. Největší problém,je vyvrtat ty kolíčky( jsou to smotané pásky plechu do pružiny),pak už jde zámek rozloupnout jen rukama nebo lehce poklepat kladívkem,aby se uvolnil.Místo těch kolíčků jsem zastrčil hřebíčky,aby to drželo pohromadě.Podle obrázků mám trochu jinou verzi zámku,ale dal se použít ten váš návod.Princip je stejný.Možná jen upravili ten vyskakovací mechanismus,protože s tím jsem problém neměl a ten mě funguje bez zasekávání. Upraveno 27. leden 2020 uživatelem t152 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patas86 Odesláno 31. říjen 2020 Sdílet Odesláno 31. říjen 2020 Měl jsem spínačku na repasi, ale nedokázali vyřadit zámek volantu. Kde mám prosím vrtat? Mám spínačku podobnou té na videu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.