Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výběr motoru 2008


Michael B

Recommended Posts

Ahoj.

Tak určitě by to šlo. Není asi problém koupit tu SMEG jednotku, problém bude v tom, kdo jí nakóduje, pokud už jí nenakóduje přímo prodejce. Nebo mít ochotného, hodného a zároveň šikovného člověka, který to nakóduje tady v Peugeotu, byť za úplatu.

Nakonec jsem na Sygic Car vyjednal alespoň další slevu 25%, takže vyjde na 1000,-Kč

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Dneska bude první jízda s navigací, uvidíme jak to bude fachat. Když to bude tak pěkné jako na videu od Sygicu, nebo od slováků, co to taky testovali, tak to bude Super!

Zatím mne mile překvapilo, jak rychle to reaguje, teda, že není znatelného a nepřijemného lagování při obsluze, jako znám z navigační krabičky TomTom XL  :)

Řeším s prodejcem dvě malé věci, jedna byla absence deklarované WiFi, ale poslal mi trochu vysvětlení, neváhá pokud budu na WiFi trvat poslat jinej nakódovanej SMEG. Je pravdou, že to WiFi ve SMEGU stejně nemá praktické využití a podle jeho kamaráda z Peugeotu v Británii tento SMEG WiFi má, ale ve firmwaru zablokovanou. Mám revizi hardwaru čislo 3, WiFi měla werze 1 a 2. 3 se liší větší pamětí RAM a výkonějším procesorem, tak to nechám plavat.

Druhou věcí co se doladí je duplicitní reakce od palubního počitače. Vyřeší se údajně přes nahrání souboru přes USB. V reálu to vypadá, jako když displej SMEGU supluje palubní počitač, ale i tady by šlo pouze o zvyk .

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Jsem úspěšně po první testovací jízdě se Sygic přes MirrorLink. Po prvních pár metrech lagování - patrně první fixace, ale bohužel bez datového připojení pro jednodušší nalezení satelitů vše naprosto v pořádku. Byl jsem odchován na TomTomu, ale toto je podstatně vyšší liga. Úplná paráda je upozornění na radary a fotopasti. Jako bonus je skutečně fajn, že při vystoupení z auta můžete pokračovat v navigování, ale hlavně telefon bude mít dost štávy.

Jsem spokojen, investice se vyplatila. Navíc Tuner bez zapojení druhé antény  vstupu - zatím i tak o 80% lepší než dřív, asi prostě lepší hardware.

Zůstává tak pouze jedna chybka, duální zobrazení hlášek a pokynů z palubního počítače. Jedno na centrálním displeji - anglicky, druhé na displeji SMEGu - v češtině a s konkrétním obrázkem. Počítám, že se jedná o vnitřní nastavení SMEGu, které půjde změnit přes diagnostiku, jenže jsem se dočetl, že k tomu se musí na diagnostiku, která je on-line spojená Peugeotem, protože se jedná o SMEG+ IV2. Dřívější verze SMEGu mají jít nastavit i offline.

Otázkou je kam za ochotným servisákem Peugeot, co to umí a  má k dispozici, ale to se dá zvládnout.

 

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Aha, tak nebyl jsem pochopen. Nechci češtinu, chci aby to bylo jako dřív, teda systémová hlášení palubního počítače, byť v angličtině, tak pouze centrálním displeji mezi budíky a ne duplicitně taky na displeji SMEGu. Naopak, ale aby SMEG posílal data do centrálního displeje palubního počítače a po několikerém stisknutí tlačítka palubního počítače na ovládací páčce stěračů šlo zobrazit aktuálně přehrávané skladby, médium jako dříve, nyní tam mám zobrazeno oproti dřívějšímu stavu pouze "radio off"  a to trvale. Jsou to sice prkotiny, ale ...

Osobně bych řekl, že zkrátka SMEG byl nakódován k VIN, ale v nastavení se nezohlednilo, že auto má palubní počítač s centrálním displejem a tak vše zobrazuje jako když by nebyl plnohodnotný dispej mezi budíky. Na webu jsem viděl menu kódování SMEGu+ IV2 a položek je tam k programování opravdu dost, včetně barevných schémat, která ve SMEGu jsou, jen jsou programováním zakázaná.

 

PS: v podstatě nyní když stisknu tlačítko palubního počítače, změní se jeho obrazovka na centrálním displeji mezi budíkama a navíc k tomu vyskočí barevné okno na displeji SMEgu a zobrazí na 10-15 vteřin stejné údaje jako displej palubního počítače a to dřív nedělalo. Možná to nakonec je správná funkce SMEGu+ IV2, ale to musí potvrdit někdo kdo ho v autě má.

 

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Abych dokončil akci SMEG s MirrorLinkem, zítra zkusíme povolit odesílání dat do centrálního displeje, jako to bylo dřív a bude hotovo. Objednal jsem vnitřní nalepovací anténu, velkou fóliovou, pro FM a DAB/DAB+, kterou nalepím dovnitř pod vrchní desku palubní desky do jejího středu, vlastně do prostoru za rádio https://www.calearo.com/en/products/antennas/foil-combi-dab-dab-7677950. Má výstupy přímo s FAKRA konektory - pasují do SMEGU+ a zesilovač se napájí fantomově skrze FM anténu, což SMEG+ nativně umí jak pro FM a DAB (12V), tak pro GPS (5V) a lze to dokonce zapínat a vypínat přes diagnostiku. Proto lze se SMEGem provozovat, jak aktivní, tak pasivní antény. Pak budu mít zapojeny oba vstupy FM a vstup pro DAB anténu. Jsem zvědavej, co to chytí v DAB a na posun, znatelnost při FM poslechu. K středovému panelu jsem sehnal držák od BRODITu a uni BRODIT držák mobilních telefonů - má výhodu, že v něm lze jednoduše a bezpečně upevnit mobilní telefon i s jeho obalem, nemusí být nahatý :) a bude tak lépe dostupný pro signál ze satelitů pro SYGIC, nakonec ještě krátký kroucený USB2 kabel na propojení mobilu se SMEGem a bude to komplet.

Bohužel jsem si všimnul, že když jedu na rovné silnici, dálnici rovně, tak volant je o několik stupňů natočený vlevo. Co s tím vyváděl předchozí majitel už nezměním, já žádnou díru nevymentl. Dokonce bych řekl, že se to zhoršuje, tak snad se nepovoluje někde nějaký spoj na axiálním táhle řízení, nebo někde hůře... .

Zítra s tím jedu na objednanou prohlídku a kontrolu na laserové geometrii, tak si počkám na ortel. Kola jsou sjetá rovnoměrně, tlak mají stejný, nikde nic neklepe, volant subjektivně bez vůle.

 

Mára

 

Edit:

Na geometri v Peugeotu měli mnoho argumentů, proč se mi to jenom zdá, nicméně auto dali na diagnostiku geometrie FACOM GTR300 a našli rozhozenou jednotlivou sbíhavost, mezi koly o 0.05´, tu srovnali na rozdíl 0, odklon levého kola posunuli o 0.04´ do mínusu a celkovou sbíhavost upravili z 0.17´na 0.12´. Výsledkem je volant při přímé jízde rovně. Řekli si o 1016,-Kč

 

 

 

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Akce doplnění MirrorLinku do auta bez něj a bez původní navigace dokončena. Naprogramování poslední odlišné funkce nové jednotky tak, aby posílala informace o audiu do centrálního displeje jako původní stará jednotka se povedlo na jedničku a přímo v autorizovaném centru.

Pak že to nejde, dodělat MirrorLink.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to blahopřeji. Pro nás kteří by to třeba chtěli byla by možnost napsat nějaký návod.

Mohl by si založit vlákno, protože si myslím za ty peníze by to asi nebylo špatný a našlo by se dost lidí a nemusel by si to psát dokola.

Kdyby si tam i hodil fotky montáže atd,...

 

PS: měl bych na tebe dotaz, co mě štve je když spojím telefón s radiem tak to po každý chce povolit seznam a když dám příště nezobrazovat, tak to stále otravuje. A pokud nastoupím 5x mám pětkrát SMS a to mě ser... Mám Hauwei Y6 PRO. Myslím, že to asi bude telefonem......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

S návodem uvidím, až to budu znovu vyndavat a lepit anténu.

S tím telefonem nevím. Mám Xperii Z5 Compact, spárovanou bluetoothem. Telefon se sám spojí s autem je-li v dosahu, nikde se neobjevuje žádná smska, hlášení, pouze na telefonu, na liště v pravo, se objeví aktivní ikonka bluetooth a taky na liště, ale vlevo se objeví ikonka aplikace můj Peugeot, připojeno k vozu. To je vše, žádná otravná další hlášení. 

Ještě, když v připojeném telefonu bluetooth vypnu, tak se na displeji rádia objeví na chvilku okno s informací, že telefon ... byl odpojen. Po zapnutí bluetooth se bez dalších oznámení opět telefon s autem spojí.

Třeba je to vážně tím telefonem, verzí Androidu (já mám pouze 7.1), nebo firemní nadstavbou .

Mára

 

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 7. 2018 at 19:47, Michael B napsal:

Tak to blahopřeji. Pro nás kteří by to třeba chtěli byla by možnost napsat nějaký návod.

Mohl by si založit vlákno, protože si myslím za ty peníze by to asi nebylo špatný a našlo by se dost lidí a nemusel by si to psát dokola.

Kdyby si tam i hodil fotky montáže atd,...

 

PS: měl bych na tebe dotaz, co mě štve je když spojím telefón s radiem tak to po každý chce povolit seznam a když dám příště nezobrazovat, tak to stále otravuje. A pokud nastoupím 5x mám pětkrát SMS a to mě ser... Mám Hauwei Y6 PRO. Myslím, že to asi bude telefonem......

Tak mirrorlink "dodělat" jde když si dokoupíš druhý příplatkový displej který to podporuje.Telefon jsem přes blutut propojil jen jednou a od té doby se propojuje automaticky bez jakýchkoliv upozornování jak už tu Mára psal.

Upraveno uživatelem zzipCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Jen upřesním, není potřeba měnit displej, to je skutečně jen displej. Pro podporu MirrorLinku je rozhodující hardware umístěný samostatně za displejem.

Má-li auto rádio s dotekovou obrazovkou, tak ta zůstane původní. Jednotka za displejem je několikerého druhu, SMEG, SMEG+, SMEG+IV1, SMEG+IV2, v nových vozech už ani jednotka SMEG od MagnettiMareli nebo kdo to dělá není, je tam zcela nová od Boshe, nebo Continetalu. Ty nové mají jinou formu zapojení, jiné kenektory a udajně jsou hardwarově kompletní se softwarovou blokací funkcí.

Důležité pro náš účel je, že na fungování MirroLinku je potřeba jednotka SMEG+IV2 ať již s vestavěnou GPS navigací, nebo DAB tunerem nebo dual FM tunerem.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...