Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hlučný větrák chlazení P308 2009


Gladstone

Recommended Posts

Ahoj, před pár měsíci jsem měl na opravě svou 308 r.v. 2009, vyměňovali mi zanesený radiátor, protože mi špatně fungovalo topení. Od té doby je dle mého děsně hlučný ventilátor chladiče, jako by pořád běžel naplno, v autě to tolik slyšet není, ale zvenčí je to docela hlučné. A navíc mi to začalo dělat to, že větrák běží ještě cca 5 minut po vypnutí motoru a to i pokud jen nastartuji a hned to chcípnu. Dříve, než jsem měl auto v opravě to nedělalo. Je tohle normální? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě nemá výměna radiátoru topení (je v kabině) nic společného s hlučným ventilátorem chladiče

i nový ventilátor chladiče je dost hlučný, ale u tebe to bude spíše vadným ovládáním ventilátoru (teplotní čidlo, ovládací relé atd.) :myslim, protože co ti to dělá,  normální není

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud měnili radiátor v kabině, tak museli vypustit "vodu". Takže to ta výměna mohla způsobit :myslim  Problém bude asi v čidle, které si myslí, že je teplota chladící kapaliny vyšší a proto jednotka spouští větrák. Chce to DIAG, aby se zjistily hodnoty a podle toho pak jednat dál. Asi bych zajel do toho servisu a zkusil se s nimi domluvit. Pokud jsou solidní, tak se na to mrknou :myslim 
Ještě zkus vypnout klimatizaci, jak se to bude chovat :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vypuštěním ,,vody'' ze systému se nepokazí čidlo :myslim, to tvé možná potřeboval mechanik a dal ti tam vadné čidlo, co měl v ponku...:D, kravál ti to dělá proto, že ventilátor jede na druhou rychlost, a to pak je hodně slyšet

začni tou diagnostikou

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, asi tak nějak, ale tam kde to znají, tak si to po výměně kontrolují, jestli vše funguje normálně. Vím, že po pouhé výměně teplotního čidla se čekalo několik hodin, než úplně vychladne motor a pak přehrávali sw, takže práce na celý den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Díky moc za rady. Nakonec jsem vše vyřešil naprostou náhodou sám.  Při náhodné prohlídce motoru, když jsem dolíval vodu do ostřikovačů jsem objevil, že byla úplně vypadlá hadička vedoucí pravděpodobně od chladiče do olejové nádrže. Po jejím nacvaknutí zpět na místo je už vše v pořádku. Takže toto téma se může uzavřít, případně odstranit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...