Ice-man Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 Zdravím. Peugeot přestal dávat na převodovky kontrolní šroub? Koukám do serviceboxu a není tam. Na převodovce jsem taky nenašel druhý šroub se čtyřhranem. (207čka z podpisu) Je možný že už ho tam nedávají? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 je to tak, někteří pežoti ho mají, někteří nemají--prostě francouzi...,,měl jsem 207 1.4 54kw r.v. 2011a ta kontrolní otvor (nápustný) neměla když převodovka kontrolní otvor nemá, nalívá se olej odvzdušnovacím otvorem nahoře na převodovce, nebo vyšroubuješ spínač zpětných světel (vedle spínače je ten odvzdušnovák, má plastovou krytku), nalívá se odměřené množství oleje, doporučené výrobcem, v tvém případě 2 litry Total Transmission Gear 8, 75W-80 viz. http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=bbe2ab1a2b20a519dc3b6cf7689afc9c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice-man Odesláno 12. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2018 Aha. No bylo mi to divný že tam není tak jsem se zeptal. Na novém Peugeotím přírůstku je vždycky nějaké překvapení . Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 26. červen 2018 Sdílet Odesláno 26. červen 2018 Chystám se po 120 tis. km vyměnit olej s nadějí že čtyřka přestane pískat a dvojka kvílet. Rád bych si upřesnil, jestli ten spínač zpětných světel má šestihran na klíč 22 mm jak jsem našel po internetu. Případně pokud to někdo dělal na 207 1,4 vti budu rád za jakoukoliv radu ohledně postupu. Je to tam dost těsný,děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. červen 2018 Sdílet Odesláno 26. červen 2018 postup výměny oleje v převodovce je stejný, jako u každého jiného auta, které nemá nalívací (kontrolní) otvor--olej zahřeješ (delší jízdou) a pak hned vypustíš, necháš vykapat co nejdéle čas dovolí (nechávám přes noc v garáži), pak otvor zacpeš šroubem s novou těs. podložkou a vyšroubuješ ten spínač zpět. světel, nebo odvzdušnovák nahoře na převodovce, pak naleješ správný olej ve správném množství a zašroubuješ spínač do původního místa, tak jak byl zašroubovaný předtím (po kontramatku), to je vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 26. červen 2018 Sdílet Odesláno 26. červen 2018 (upraveno) Děkuju pěkně, potřeboval bych potvrdit velikost klíče na ten spínač - je to 22 mm? Případně nějakej grif jak se tam dostat, je tam málo místa. Pro jistotu mám půjčenou odsávačku oleje, dá se použít i opačným směrem na naplnění převodovky. K vypouštěcímu šroubu se určitě dostanu - to je nějakej imbus? Ptám se proto, že auto nemám doma v Praze. Je dočasně odstavený na chatě a nemůžu to zkontrolovat pohledem. Výměnu plánuju na víkend na chatě a rád bych měl všechno pohromadě, třeba prodlouženej ořech 22 kterej musím koupit. Ještě dotaz ohledně napínáku rozvodového řetězu 1,4 vti, dá se vyměnit prostým vyšroubováním a našroubováním nového bez nějakých dalších úkonů, např. zajištění rozvodů apod? Upraveno 26. červen 2018 uživatelem zingali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 (upraveno) Olej vyměněn. Je k tomu potřeba 8 mm čtyřhran na vypouštěcí šroub a dlouhou štíhlou ruku na sundání krytky odvětrávacího ventilu. Tu nemám, ale nakonec to šlo. Stačilo sundat hadici od sání, kryt baterie a protlačit ruku k ventilu. Vypuštěnej olej byl tmavej - neprůhlednej a hustší. Výsledek - řadí to líp, píská to míň (čtyřka) a kvílí to decentněji - dvojka při podřazení. Upraveno 3. červenec 2018 uživatelem zingali ozzy56 a JJ ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 K napínáku rozvod. řetězu mně v servisu řekli že jde jen vyšroubovat a dát novej. Pak si to technik rozmyslel a šel se poradit s mechanikem. Takže to skutečně jde, ale je třeba postupovat šikovně jako jejich mechanik. Jak ale konkrétně, to jsem se nedozvěděl. Kdyby někdo věděl jak na to ozvěte se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Rudo08 Odesláno 23. září 2021 Sdílet Odesláno 23. září 2021 Tak dnes vymeneny olej v prevodovke, dosť zlý prístup k odvzdusnovaciemu ventilu,ale ináč to šlo,žiadny kontrolný otvor tam nie je,olej sa lial cez odvzdusnovaci otvor 1,9L total traxium gear75w-80,dávala sa dole hadica od sania a kryt batérie (batéria stále pôvodná peugeot-citroen). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. září 2021 Sdílet Odesláno 23. září 2021 V 12. 6. 2018 at 16:45, Ice-man napsal: Je možný že už ho tam nedávají? Na obrázku je "víko mechanické převodovky" (pozice 3).... To by mělo být připevněno třemi šrouby.... Jeden (už si nevzpomenu který) ze šroubů byl větší, než zbylé dva.... To byl kontrolní.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.