Tydla Odesláno 5. červen 2018 Sdílet Odesláno 5. červen 2018 Ahoj, vlastním peugeot 406 2.0 hdi 66kw a stala se mi nepříjemná věc. Vlezu do auta, nastartuji, popojedu s ním a chcípne (šlapalo cca 10 sekund). Pokusím se znova nastartovat, ale ani neškytne..když počkám cca 1 minutu, pokusím se nastartovat tak má motor snahu, ale nechytne. Po cca 5-ti minutách stání to zkusím znovu, motor nastartuje ale hned se vypne ( šlape cca 1-2 sekundy). Vůbec netuším, čím to může být, jako by do toho nešlo palivo. Filtrbox jsem čistil před 2 týdnama. Zítra to zkusím znovu a rovnou kouknu, jestli vůbec jede čerpadlo. Předem děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 11. červen 2018 Sdílet Odesláno 11. červen 2018 co na to říká diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 11. červen 2018 Sdílet Odesláno 11. červen 2018 2 Hdi 66kw byli dva modely jeden RHY ten měl čerpadlo v nádrži tam bylo vstřikování Bosch a RHZ tam bylo vstřikování Siemens ( tuším ) ale vím že čerpadlo v nádrži neměl u motoru má balonek. Každopádně to chce píchnout na Diag aby jsi zbytečně nepostupoval systémem pokus omyl. A neměnil jsi zbytečně díly které můžou být v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. červen 2018 Sdílet Odesláno 11. červen 2018 naopak--RHZ80kw má Bosch a čerpadlo v nádrži, RHY66kw má Siemens (má i Bosch) a balonek LubomirL ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 je to DRV VENTIL NA CERPADLE VYSOKOTLAKOVOM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlos.16 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 (upraveno) Měl jsem podobne problemy s autem. Otačky se po nastartovani neudržely a auto chcipalo. .Vše začalo,až když se venku ochladilo. Tak se začalo řešit,diagnostika ,v jakem stavu jsou žhavičky, drw ventil, vstřiky... vše v pořadku a nakonec se vyměnil starter za novy a auto startuje jako za mlada a otáčky krasně drží doplním motorizaci 406 2.0 hdi 66kw Upraveno 7. leden 2019 uživatelem brixtr nepiš dva příspěvky hned za sebou, použíj upravit ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.