krejcif Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Zdravím, trápí mě vůle v řízení na přední nápravě P807, projevuje se to na nerovnostech, kdy mě to strhává volant, nebo to jako by plave zleva doprava při vyšších rychlostech. Nemusí to nutně být na řízení, ale obecně na nápravě. Dal jsem to do servisu, popsal problém, oni nato vyměnili obě ramena, ale problém setrvává. Nejsem odborník, v servise tvrdí už, že je vše v pořádku, ale já se cítím nejistý, skoro se bojím s tímto autem jezdit rychle. Setkal jste se někdo s tímto problémem. Díky. Franta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Tak možností je víc. Pokud vyměnili ramena, tak ty můžeš asi vypustit, pak tyče řízení, ale to se dá poznat a pak tlumiče, jinak provést kontrolu uložení nápravy, zda je vše v pořádku. Jiné možnosti asi už nejsou neřeším pneu. U mne to byly tlumiče, auto nechtělo držet směr a plavalo po výměně se vše již neprojevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Asi před dvaceti lety jsem jezdil s Fordem Tranzit a bylo něco s posilovačem, že šlo řízení dost ztuha. Potom se něco stalo a řízení šlo velmi lehce, ale pokud jsem jel víc jak 60, tak jsem musel pořád kmitat volantem ze strany na stranu, aby to jelo trochu rovně. Dost mi to připomnělo Tvůj popis. Když pohneš trochu volantem sem a tam, je to hned vidět na kolech, nebo se nehnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Koukni na uložení hřebenu řízení na nápravnici. Mě dělal servisák spojku a málo ho dotáhl. Pak tam jakoby poskakoval a vcelku se chování podobalo tomu co popisuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Plavání auta ti klidně způsobí vůle zadní nápravy. Ale tvuj problém tu od pc nikdo nerozlouskne. Prostě se ti na to musí někdo fyzicky podívat a zhodnotit stav všech komponent, co na to mají vliv. Pokud přímo nikoho nemáš, můžeš zajet na STK a za nějaký bakšiě je nechat s tvým autem zatřást na třasáku a celkově shlédhnout, zda li někde oni nevidí problém. Pokud nic nenajdou, tak bohužel budeš muset hleda dál, ale taky to mohou být dobře investované dvě stovky, pokud oni ten problém uvidí. Někde na STK mají i test tlumičů. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejcif Odesláno 4. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2018 před 2 hodinami, Leo napsal: Asi před dvaceti lety jsem jezdil s Fordem Tranzit a bylo něco s posilovačem, že šlo řízení dost ztuha. Potom se něco stalo a řízení šlo velmi lehce, ale pokud jsem jel víc jak 60, tak jsem musel pořád kmitat volantem ze strany na stranu, aby to jelo trochu rovně. Dost mi to připomnělo Tvůj popis. Když pohneš trochu volantem sem a tam, je to hned vidět na kolech, nebo se nehnou? Na kolech je vidět, že se pohnou, při pohnutí volantem. Řízení ztuha nejde, to ne, ale jak můžu srovnávat s jinými vozy co mám, kde řízení mnohem jde přesněji, tak tam na nápravě nějaký problém bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Ten problém se u mne nevyskytl při tuhém řízení, ale naopak jak najednou začalo jít moc lehce. Pokud by byla nějaká vůle na nápravě, tak by to podle mne mělo jít slyšet, nebo cítit do volantu, při přejezdu nerovnosti nebo zahýbáním kol. To by však v servise měli poznat a projít všechny kuláče a klouby. Kontrola na STK je dobrý tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejcif Odesláno 5. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2018 V 4. 6. 2018 at 14:31, Semir103 napsal: Tak možností je víc. Pokud vyměnili ramena, tak ty můžeš asi vypustit, pak tyče řízení, ale to se dá poznat a pak tlumiče, jinak provést kontrolu uložení nápravy, zda je vše v pořádku. Jiné možnosti asi už nejsou neřeším pneu. U mne to byly tlumiče, auto nechtělo držet směr a plavalo po výměně se vše již neprojevilo. Díky za info, také mě napadly tlumiče, pneu jsou nové a tyče řízení snad kontrolovali, ale řeknu v servisu ať mě vymění tlumiče a zkontrolují tyče řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 No já nevím, ale měnit tlumiče bez lokalizace závady a když se to nepovede, tak měnit dál se mi nezdá moc ideální řešení. Tlumiče jdou za 200Kč změřit a jejich uchycení včetně uložení zkontrolovat. Jaký má auto rok výroby a kolik má najeto? HonzaC2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 No vcelku jednoduchá lokalizace závady. Ramena nová, jak jsou na tom další věci, uložení nápravy, pneu. Pokud ani zde není zjištěna závada tak už jen ty tlumiče. Já do nich šel bez nějakého testu, vzal jsem to i s horním ložiskem a měli jsme 190000km. a byl pokoj, auto se srovnalo. drží stopu a ani ve vyjetých kolejích jsem ho už nemusel honit ze strany na stranu. Milan+ a krejcif ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 před 12 hodinami, Leo napsal: No já nevím, ale měnit tlumiče bez lokalizace závady a když se to nepovede, tak měnit dál se mi nezdá moc ideální řešení. Tlumiče jdou za 200Kč změřit a jejich uchycení včetně uložení zkontrolovat. Jaký má auto rok výroby a kolik má najeto? To měření tlumičů je sázka do loterie. Myslím po zkušenostech s autobusy, dá nové a má klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejcif Odesláno 26. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2018 V 6.6.2018 at 21:03, Semir103 napsal: No vcelku jednoduchá lokalizace závady. Ramena nová, jak jsou na tom další věci, uložení nápravy, pneu. Pokud ani zde není zjištěna závada tak už jen ty tlumiče. Já do nich šel bez nějakého testu, vzal jsem to i s horním ložiskem a měli jsme 190000km. a byl pokoj, auto se srovnalo. drží stopu a ani ve vyjetých kolejích jsem ho už nemusel honit ze strany na stranu. Díky moc za info, objednávám tedy tlumiče SACHS nebo KYB? Pořád jezdím s tím do servisu, když už to někdo začal, ale oni si nevědí moc rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot206sw Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 Dobrý večer mám podobný problém ale stým že to plave jen při řazení už jsem vyměnil ramena stabilizační tyče a čepy už si nevím rady mate někdo nějakou radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 11. leden 2019 Sdílet Odesláno 11. leden 2019 No já vyměnil kompletní ramena včetně silentbloků, všechny 4 tlumiče včetně uložení a ložisek, čepy řízení, kosti, fungl nové pneu, poté laserová geometrie po kalibraci a také mám stále pocit, že to plave. Občas, když jsou kola mírně natočená doleva, tak vpravo vepředu něco i klepne. Už mě napadají pouze silentbloky zadní nápravy a hřeben řízení, možná uložení stabilizátoru. Koupil jsem i ty řídící tyčky, co jsou mezi hřebenem řízení a čepem řízení, ale ta výměna bude trochu složitější-špatný přístup - asi bude muset hřeben ven. Tlumiče už byli totálně unavený. Tak taky nad tím špekuluji a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot206sw Odesláno 11. leden 2019 Sdílet Odesláno 11. leden 2019 Ja jsem teť na fazi misky na tlumiči ale nevěřim na zadni napravu ta je po go asi rok a taky mě něco na předku v pravo křupe po konzultaci ze všema co znam asi misky nikoho nic jineho nenapadá a tobě to taky tahne jednou do prava a po zatočeni pak zase do leva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 No měl jsem před výměnou tlumičů volant velmi málo o chlup natočený doleva při rovné jízdě. Po výměně tlumičů se natočení volantu přesunulo na opačnou stranu. Po výměně ložisek tlumičů jde volant lehčeji, ale nevypadalo to, že by na tom ta stará ložiska byla nějak špatně. A to táhnutí kamkoliv občas taky registruji, ale může být, že například na jedné straně není dofoukané pneu, boční vítr, náklon silnice apod. Už nám z toho začíná šibat, slyšíme i vidíme trávu růst Před 2 rokama auto plavalo strašně moc. V servisu mi řekl týpek, že to může být i gumama, což jsem považoval za naprostou kravinu. měl jsem tam na polovinu sjeté letní Goodyeray. A čuměl jsem jak puk, když jsem pak přezul na zimní a situace se rapidně zlepšila. Už jsem je zpět nedával a letěli na likvidaci. Nicméně já bych nejradši pro svůj klid viděl hřeben řízení na repasi. Myslím si, že není v pořádku. Ale do toho se pustím až po výměně zadních silentbloků, už jsem to jednou zkoušel, ale nešlo to. Na jaře zkusím ověřený postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot206sw Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 Zdravím ja jsem měnil kola na zimní a situace se trochu zlepšila ale jak naložim něco do kufru tak je to horší. Mě to plave jak přidám plyn a uberu tak to škubne někdy do prava někdy do leva ale na předku to při zatačení lupe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 Homokinetické klby P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 (upraveno) V 8. 1. 2019 at 17:42, peugeot206sw napsal: Dobrý večer mám podobný problém ale stým že to plave jen při řazení už jsem vyměnil ramena stabilizační tyče a čepy už si nevím rady mate někdo nějakou radu? Silentbloky spodního ramene. Tzn. při zátahu/brzdění se kolo posune dopředu/dozadu a zároveň se změní jeho poloha vůči vozidlu, takže pak míří jinam. Je to jedna ze závad, které lze určit na dálku... Pi zatáčení lupe = homokinetický kloub. Poslechni si (pomocník venku) která strana. Anebo na zvedáku to poznají v pohodě. Z Bystročic to nemáš tak daleko do Zábřeha, tel. 583 411 572, tak přijeď... Upraveno 12. leden 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 (upraveno) @Jarda5: taky můžeš zavolat a přijet, když tak aspoň na posouzení. Vždycky mě mrzí, když někdo vyměňuje díly a závadu tím neodstraní. Upraveno 12. leden 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.