Přejít na obsah
hydrostar

Vedení nafty - 307 HDi 80 kW

Recommended Posts

Zdravím,

při jízdě mně praskla hadička přepadu nafty od vstřiků. Po výměně auto normálně startovalo cca 10 km jelo normálně a potom se přeplo do nouzového režimu. Po návštěvě servisu a výměně dalších hadic auto startuje až na cca desáté protočení, jako by padala nafta a jednou za 100 km padne do nouzového režimu. Předpokládám, že tam bude někde netěsnost. Otázka zní, kam přesně vede hadice přepadu? Od vstřiků jde někam do za motor a do tělesa motoru a potom vystupuje zase předem a jde přes chladič zpátky do nádrže. Co je ale ten mezistupeň v tělese motoru?

Upraveno uživatelem hydrostar

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

VIN bohužel teď napsat nemůžu, protože nemám doklady u sebe, ale jsem si jistý, že čerpadlo v nádrži nemám. Nad motorem mám totiž ten "balonek" na ruční nacucnutí, takže tam mám podlakové nasávání z nádrže.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

aha tak potom ok ,

no pytaj sa ich kde co vsetko menili lebo takto je to len tipovacka 

prepad ide naspet do nadrze 

neviem co myslis pod pojmom teleso motoru

na spiatocke je jimka na snimac nafty  a viac asi nic

na privode nafty je predohrev elektricky 

 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jo, ale jde ten přepad přímo do nádrže nebo je mezi vstřikem a nádrží nějaký mezičlen (dejme tomu nějaké měření)? Nebo nevrací se třeba část paliva z přepadu do čerpadla? Protože když jsem měnil tu prasklou hadici hned za přepadem, tak byla za motorem napojena zase na těleso motoru a potom z druhé strany motoru vycházela zase hadice přepadu a ta šla teprve do nádrže.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

prepady z cerpadla ,vstrekov a filtra ( u teba z filtra nie ak nemas cerpadlo v nadrzi)su spojene  do hlavneho prepadu ktory sa vracia cez chladic naspet do nadrze

konkretizuj teleso motoru ? nerozumiem  co tym myslis?

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Těleso motoru = všechno, co je přilepené přímo na motoru jako takovém.

Vstřiky jsou položeny zhora na hlavě válců. Hadice, kterou jsem měnil šla z přepadu tady zhora dozadu za motor do něčeho kovového, co je přilepené přímo na bloku motoru. Tam jsem neviděl, hadici jsem měnil pouze po hmatu kus za kus.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdar...dejte mi nějaký návrh jak povolit matici plováku nádrže.....tvl to nejde ani bohovy ( kladivo se šroubovákem nepomohlo)....asi mi nemine si půjčit nějaký profi klíč...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

toho se právě bojím....proto jsem do toho moc nemlátil.....zkusím si někde půjčit nějakej přípravek na povolení....nebo si něco vyrobím...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Matka (objímka) môže prasknúť aj so správnym nástrojom, ale s tým nástrojom je to oveľa menej pravdepodobné. Podstatné je, aby pri povoľovaní bol záber rovnomerne aspoň v dvoch bodoch, ešte lepšie v troch bodoch, vtedy by sa tej matke naozaj nemalo nič stať. Prinajhoršom kúpiš novú ako ja keď som to kedysi robil na svojom aute, potom som sa naštval a vyrobil som si svoj kľúč podľa predlohy originálu z peugeotu.

Aj na nete nájdeš celkom dosť motivácie na výrobu nástroja (univerzálny) alebo si ho rovno objednaj, napr. https://www.ebay.com/bhp/fuel-pump-wrench

b1hkzj5c.gif

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

už jsem to tady psal více krát, napíšu to i dnes :)--když vám matka praskne, je důležité našroubovat novou matku co nejdříve, mám z praxe zjištěno, že pokud je závit na nádrži delší dobu bez matky, závit se jakoby zvětší a pak nová matka nejde zaboha našroubovat!! v servisu si zajde mechoš do skladu, ale doma musíte do autorizáku, třeba dva dny se na autě nepracuje a pak jsou s našroubováním nervy...(přípravek na povolení matky nemám)

řeším to tak ( když to mám dělat), že si matku a ten O kroužek koupím dopředu--O kroužek proto, že je někdy ten starý deformovaný a už by asi netěsnil

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá rada nad zlato, a rada z praktických skúseností ešte lepšia, mňa by nikdy nenapadlo, že s tým môže byť taký problém, že sa to dokáže takto zdeformovať. Plne súhlasím s ozzy56 že túto prácu je najlepšie robiť s náhradnou objímkou aspoň požičanou) a tesnením po ruke. Pokiaľ ide o tesnenie ( O krúžok ) tak to výrobca priamo v postupoch nariaďuje vymeniť VŽDY, nie iba keď je deformované alebo poškodené. Predsa len je staršie a teda aj tvrdšie, a je aj otlačené, prinajmenšom ak ho znova použijeme tak bude treba tú maticu (objímku) dotiahnuť s o niečo väčšou silou, a to je možno aj príčina, prečo sa potom tak ťažko povoľuje. A to ešte nehovorím o následkoch kedy to netesní.

Nástroj nie je nutný ale práca s ním je neporovnateľná oproti ďatlovaniu bez nástroja. Vyrobil som si ho keď ma naštvalo keď som si zničil pôvodnú objímku a chvíľu trvalo kým som zohnal novú. Sice som ho použil iba raz ale som rád že ho mám, v prípad potreby je po ruke.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×