Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 307 2.0 HDI RHR 100kw


filipcrx

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...

Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi mají frantíci svoje období...já koupil před rokem a půl a doteď vše ok...najednou čidlo ABS, Egr ventil-cukání, jednotka ABS, a nyní nějaký problém s elektrikou nevidí to řídící jednotku motoru a auto stojí...musím do jiného servisu jelikož v tom stávajícím nevědí...tak že super :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Notraniel napsal:

Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem :)

Ten mechanik si s diagnostikou asi veľmi nerozumie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač polohy turba , ovládanie turba....celkovo nízky tlak.

Egr máš asi zaslepený...váha vzduchu meria viac ako by mal motor nasávať...ale preto nestratí výkon.

 

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než začneš s výměnou ventilů, vyměň hadičky podtlaků všude. NA 100 procent budou popraskané hlavně u ventilů nad klima kompresorem. Pak u baňky pod sáním. Možná ti odpadla i od turba v zdadu, když se dělal EGR.Pak začni něco řešit. A pokud to je tak že netáhne, chce se to podívat taky na zaplnění FAPu. Stažená hadice cooleru?  Něco ucpanýho, nebo neotvírá jedna klapka v sání, protože nejde ovladaní od ventilu, nebo spíš se ztrácí podtlak prasklou hadičkou. Začni hadičkama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšeš, že turbo tlačí 1,7..a vcucává to hadici? Ta hadice se kolem 3tis. ot. nafukuje. Motor chce vzduch a nemá ho.  Odpoj hadici od cooleru co to udělá, poznáš jestli to tam fouká vzduch (ucpanej IC jsem ještě neviděl, ale co není může být.) Pak  ti to turbo opravdu netlačí. S regulací turba jde hnout přes stříkačku pod tlakem, ale chce to vidět hodnoty na diag. Ten FAP nemáš ucpanej? Jdou ti z výfuku spaliny? Ono je to potom jedno  s druhým. Mám pocit že v pořádným tahu jdu vzduch od turba napřímo(díky klapce) mimo cooler, takže pokud by turbo tlačilo a nebyl ucpanej FAP tak by to mělo jet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...