filipcrx Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 Ahoj. mam P307sw 2.0HDI 100kw RHR a mam snim posledni dobou trable. dnes mi vyskocila chyba antipolution fault. diagnostika napsala chyby.. prosim o pomoc nevite nekdo po cem jit? auto nastartuji cca 10vterin a chcipne.. P1435 P1197 P1621 P0606 P1351 P1598 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milazar1 Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 co to je za diag? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipcrx Odesláno 28. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2018 to nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milazar1 Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 asi by to chtělo origo diag pro Peugeot ty chyby je každá o něčem jiném Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipcrx Odesláno 28. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2018 no podle googlu je to hlavne chyba ecu. co jsem ted nasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milazar1 Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 taky jsem viděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipcrx Odesláno 28. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2018 ja bohužel k origo diag přístup nemám a už mě to auto važne nebaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milazar1 Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 tak se tu zkus zeptat jestli není tady někdo z klubáku ve tvém okolí a nenapíchl by ti to....já jsem v Praze tak třeba po domluvě by to šlo...víc asi neumím ale diag vyčíst zvládnem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notraniel Odesláno 14. červen 2018 Sdílet Odesláno 14. červen 2018 Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milazar1 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Tak asi mají frantíci svoje období...já koupil před rokem a půl a doteď vše ok...najednou čidlo ABS, Egr ventil-cukání, jednotka ABS, a nyní nějaký problém s elektrikou nevidí to řídící jednotku motoru a auto stojí...musím do jiného servisu jelikož v tom stávajícím nevědí...tak že super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 před 13 hodinami, Notraniel napsal: Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem Ten mechanik si s diagnostikou asi veľmi nerozumie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notraniel Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Je zaujímavé, že niekedy diag ukazuje správnu chybu a niekedy sekundárne. Netuším, ako je to možné. Ale na druhú stranu, samotné auto mi na displei nevyhadzuje chybu žiadnu, iba proste blbne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Merať hodnoty vzduchu a paliva ON-LINE za jazdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notraniel Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Meranie za jazdy: Teplota nasavaneho vzduchu bola 34°C Tlak v turbe 1,740 psi Tlak v sa com potrubí 4,5 psi Záťaž motora pri 3000 ot. 25% Chybové kódy ktoré vyhodilo: P2565 P2563 P0401 P0299 P0238 P0402 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 (upraveno) Snímač polohy turba , ovládanie turba....celkovo nízky tlak. Egr máš asi zaslepený...váha vzduchu meria viac ako by mal motor nasávať...ale preto nestratí výkon. Upraveno 15. červen 2018 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notraniel Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 Jj, erg bol manuálne odpojený. Mám ale ďalšiu otázku. Neviete prečo pri pridaní plynu stiahne hadicu na interkulery. Je v nej evidentne podtlak, len nevieme prečo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 19. červen 2018 Sdílet Odesláno 19. červen 2018 Lebo netlačí turbo......ved o tom sa tu asi bavíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef frantisek Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Než začneš s výměnou ventilů, vyměň hadičky podtlaků všude. NA 100 procent budou popraskané hlavně u ventilů nad klima kompresorem. Pak u baňky pod sáním. Možná ti odpadla i od turba v zdadu, když se dělal EGR.Pak začni něco řešit. A pokud to je tak že netáhne, chce se to podívat taky na zaplnění FAPu. Stažená hadice cooleru? Něco ucpanýho, nebo neotvírá jedna klapka v sání, protože nejde ovladaní od ventilu, nebo spíš se ztrácí podtlak prasklou hadičkou. Začni hadičkama. ferinko2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notraniel Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Hadice a hadičky sú vymenené všetky, a robia podtlaky. Klapky chodia obidve, aj vrchná aj spodná. A sťahuje hadicu na vrchnej až tak, že sa opiera stena o stenu už pri 2000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef frantisek Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Píšeš, že turbo tlačí 1,7..a vcucává to hadici? Ta hadice se kolem 3tis. ot. nafukuje. Motor chce vzduch a nemá ho. Odpoj hadici od cooleru co to udělá, poznáš jestli to tam fouká vzduch (ucpanej IC jsem ještě neviděl, ale co není může být.) Pak ti to turbo opravdu netlačí. S regulací turba jde hnout přes stříkačku pod tlakem, ale chce to vidět hodnoty na diag. Ten FAP nemáš ucpanej? Jdou ti z výfuku spaliny? Ono je to potom jedno s druhým. Mám pocit že v pořádným tahu jdu vzduch od turba napřímo(díky klapce) mimo cooler, takže pokud by turbo tlačilo a nebyl ucpanej FAP tak by to mělo jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.