Přejít na obsah
filipcrx

peugeot 307 2.0 HDI RHR 100kw

Recommended Posts

Ahoj. mam P307sw 2.0HDI 100kw RHR a mam snim posledni dobou trable. dnes mi vyskocila chyba antipolution fault. diagnostika napsala chyby.. prosim o pomoc nevite nekdo po cem jit? auto nastartuji cca 10vterin a chcipne..

P1435

P1197

P1621

P0606

P1351

P1598

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak se tu zkus zeptat jestli není tady někdo z klubáku ve tvém okolí a nenapíchl by ti to....já jsem v Praze tak třeba po domluvě by to šlo...víc asi neumím ale diag vyčíst zvládnem

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi mají frantíci svoje období...já koupil před rokem a půl a doteď vše ok...najednou čidlo ABS, Egr ventil-cukání, jednotka ABS, a nyní nějaký problém s elektrikou nevidí to řídící jednotku motoru a auto stojí...musím do jiného servisu jelikož v tom stávajícím nevědí...tak že super :bojim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 13 hodinami, Notraniel napsal:

Ahojte. Tiež 307sw 2.0hdi 100kw rv2005. Toto auto som zdedila, cca 1rok išlo bezproblémov, ale za posledného pol roku je to katastrofa. Najprv mi to začalo zdochýnať pri nízkych otáčkach, až po pripojení na Peugeot diagnostiku ukázalo vačkový snímač + snímač polohy klukoveho hriadeľa (+popri výmena rozstrapkaného klinového remeň) .... Potom odpálilo na LZ svetle na základovke aj konektore pin na smerovke... Za mesiac som menila žhaviče, lebo to chytalo v priemere na tretí krát (+popri výmena stabilizačných tyčiek a napínacej kladky klinového remeňa)... 3 mesiace bol kľud, kým mi nezačalo cukať autom pri pridávaní plynu. Diag ukázala turbo, nakoniec to bol "len" EGR ventil, v ktorom sa vraj už niekto prplal.... A teraz po troch týždňoch auto totálne zlenivelo - na rovine pridáva len veľmi pomaly, do kopca nevládze a klesá výkon. EGR ukazuje v poriadku, dúfam, že to bude "len" ventil naklápania lopatiek turba. Prípadne, ak ste sa s tým niekto stretli, prípadne poznáte niekoho v okolí ZV, kto by vedel pomôcť, prípadne kde by sa dali zháňať diely za rozumnú cenu... Nechcem sa tohto auta vzdať, ale už mi dochádza trpezlivosť (a za chvíľu aj peniaze na opravy). Ďakujem :)

Ten mechanik si s diagnostikou asi veľmi nerozumie...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je zaujímavé, že niekedy diag ukazuje správnu chybu a niekedy sekundárne. Netuším, ako je to možné. Ale na druhú stranu, samotné auto mi na displei nevyhadzuje chybu žiadnu, iba proste blbne...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Meranie za jazdy: 

Teplota nasavaneho vzduchu bola 34°C

Tlak v turbe 1,740 psi

Tlak v sa com potrubí 4,5 psi

Záťaž motora pri 3000 ot. 25%

Chybové kódy ktoré vyhodilo:

P2565

P2563

P0401

P0299

P0238

P0402

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Snímač polohy turba , ovládanie turba....celkovo nízky tlak.

Egr máš asi zaslepený...váha vzduchu meria viac ako by mal motor nasávať...ale preto nestratí výkon.

 

Upraveno uživatelem ferinko2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jj, erg bol manuálne odpojený.

Mám ale ďalšiu otázku. Neviete prečo pri pridaní plynu stiahne hadicu na interkulery. Je v nej evidentne podtlak, len nevieme prečo. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Než začneš s výměnou ventilů, vyměň hadičky podtlaků všude. NA 100 procent budou popraskané hlavně u ventilů nad klima kompresorem. Pak u baňky pod sáním. Možná ti odpadla i od turba v zdadu, když se dělal EGR.Pak začni něco řešit. A pokud to je tak že netáhne, chce se to podívat taky na zaplnění FAPu. Stažená hadice cooleru?  Něco ucpanýho, nebo neotvírá jedna klapka v sání, protože nejde ovladaní od ventilu, nebo spíš se ztrácí podtlak prasklou hadičkou. Začni hadičkama.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hadice a hadičky sú vymenené všetky, a robia podtlaky. Klapky chodia obidve, aj vrchná aj spodná. A sťahuje hadicu na vrchnej až tak, že sa opiera stena o stenu už pri 2000ot.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Píšeš, že turbo tlačí 1,7..a vcucává to hadici? Ta hadice se kolem 3tis. ot. nafukuje. Motor chce vzduch a nemá ho.  Odpoj hadici od cooleru co to udělá, poznáš jestli to tam fouká vzduch (ucpanej IC jsem ještě neviděl, ale co není může být.) Pak  ti to turbo opravdu netlačí. S regulací turba jde hnout přes stříkačku pod tlakem, ale chce to vidět hodnoty na diag. Ten FAP nemáš ucpanej? Jdou ti z výfuku spaliny? Ono je to potom jedno  s druhým. Mám pocit že v pořádným tahu jdu vzduch od turba napřímo(díky klapce) mimo cooler, takže pokud by turbo tlačilo a nebyl ucpanej FAP tak by to mělo jet.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×