Lukáš R. Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Zdravím, doufam, že mi někdo pomůže s výběrem. Rozhoduji se mezi Dacii Dokker 1.6SCE a Peugeot partner 1.6VTI 72kw, Oboje nové. ve stejné výbavě to vychází na 285 vs 320 tisíc. Poprvé si chci pořídit nové auto. ale na oba motory jsem moc chváli nevyčetl. Co se týče zpracování , tak peugeot vypadá o dost líp jak zevnitř , tak zvenku ( ale zas o 35t dražší) . Je mi jedno jestli oželim pohodlí nebo těch 35000, ale byl bych nerad, kdybych udělal zbytečně krok vedle ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 To se takhle nedá... půjč si obě a pořádně vyzkoušej a co Ti víc sedne si vem domů Gabriel 307, Rikic339 a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 (upraveno) Dacii neznám, Partnera mohu doporučit všema deseti, máme jich v rodině více, ale s jiným motorem-- od 1.6 VTi totiž odrazují i jejich prodejci, což je už na pováženou... udělej, jak píše kolega nade mnou Upraveno 25. květen 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Nevím podle mě 35 tisíc v ceně nového vozu není takový rozdíl pokud si teda kvůli této částce nemusíš půjčit. Pokud auto budeš financovat nějak jinak než hotovostí tak tam to taky asi nehraje tak velkou roli. Dacia je jedno z mála aut která se kupují na celou dobu životnosti protože jetá je špatně prodejná za rozumnou cenu. Toho Partnera když budeš chtít/potřebovat prodat udáš snadněji než Dácii. Samozřejmě že vybavení vozu může prodejnost také ovlivnit. Já jsem zastáncem nafty a dokud to půjde tak bych do auta téhle velikosti nic jiného nedával. I když moderní benzínové motory dnes umí jezdit za podobné litry jako nafty. A do budoucna asi budou benzíny protěžované při vjezdu do měst atd. Ale o tomto motoru jde tolik zvěstí že i kdyby jen půlka z nich byla pravdivá tak bych koupil jiné auto když by nebyl jiný k dispozici. Vím že řeknete že však auto ještě nekoupil a ty už meleš o prodejnosti ojeteho. Ale i tento parametr by se měl při nákupu zohlednit. Partnera prodá po 5letech se ztrátou třeba 35% z nákupky Dacii třeba se ztrátou 50-65% což pak v budoucnu může být jedna z brzd pořízení jiného vozu. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Dovolím si nesouhlasit, třeba Duster je "horký zboží" a kupodivu i bouchlej Logan MCV se prodal docela rychle. Nemyslím si, že by se ojetý Dacie hůř prodávali. Pokud se teda nebavíme o prvním Loganu. Milan+ a Gabriel 307 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 24. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Já jsem nenáročný. Pro mě vše bude daleko lepší než rozpadající se partner 1.4 rv. 2000 ... Rád bych si pořídil auto na 10-15let , takže ho nehodlam hned tak prodávat. S mojím najezdem 10000-15000/rok úplně nevím jestli je nafta štastná volba a zvlášt když je na výběr 1,6hdi nebo 1,5dci . Bál bych se drahého servisu, Fap/EGR/Dvojhmota/turbo , proto raději benzín, ale na VTI se nadává a na 1.6SCE od nissanu(?) taky prý není extra výhra. Pak je jedině možnost MCV s litrovým tříválcem, což je spíš na couračky ve městě... Prodejnostt bych neřešil, vzhledem k tomu, že máme hodně psů, tak bych úplně po sobě auto nechtěl a hlavně , když bych tomu dával servis jak se patří, tak by mi ho bylo líto prodat Opravdu nevím co tedy za motor. Ve hře je tedy i třeba ojeté Berlingo nebo Partner II 1.6 80KW NFU,ale těch moc na prodej není. Chtěl jsem sse plácnout přes kapsu, ale asi to jednoduché nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 (upraveno) Mě by zajímalo, co je to VTi zač. Jelikož je to už dlouho od spolupráce s BMW, takže nemoci starých VTi by měly být dávno pryč. Upraveno 24. květen 2018 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sallyk Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 (upraveno) Je pravdou, že současný Dacie nepadaj na ceně tak rychle jako dřív. V Dokkerovi jsem seděl před 14 dny a udělal na mě dobrej dojem. Oproti Partneru je to holota (není vevnitř tak obložen plasty a čalouněním) a na údržbu bude levnější. Známej servisuje chladící zařízení, příležitostně v něm i přespává a nemůže si ho vynachválit. V poměru cena - výkon je Dokker nepřekonatelnej. Záleží jestli ho budeš mít spíš na práci či pro rodinu, na práci bych volil Dokkera pro rodinu Partnera. Ačkoli to ještě nikdo nenaťuknul přeci je to malinko i otázkou společenské prestiže ve které vítězí jednoznačně Peugeot. Upraveno 24. květen 2018 uživatelem sallyk Klemoň a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 25. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Právě už by to mělo být pro rodinu a ten interiér je u Dacie znát, že to je opravdu spíš pracovní, ale jak jsem napsal, tak nejsem ten, kdo by auto po 5 letech obměnil, a proto je důležitá hlavně ta spolehlivost, aby nějakých 10-15 let vydrželo , takže co se týče komfortu je mi to jasný, 40 000 navíc mi u partnera nevadí, ale nerad bych si pořídil auto s životností 5 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 Auta jsou spotřební zboží... Už se nedělají auta na dvacet a více let Péťa a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 (upraveno) No já nejsem automechanik, jsem jen holý uživatel a mám 1,6 VTI 88kW údajně také od BMW Pravdou je že prvních 43.000 km je za dva roky a teď já 52.000 km za 6 let. A motor zatím nic, prostě: olej filtr / olej filtr / olej filtr / atd... 90% jízd je denně 6 km tam a 6 km zpět No a jezdím . . . Takže jak je to s tím hrozným VTI doopravdy ??? Nemám "závodní kočár" jako StibTo, jen normální "dostavník", ale mě to stačí. Když chci závodit "na dostizích" , auto si půjčím (Camaro, Mustanga a chystám se na Teslu výkon 770 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,9) Upraveno 25. květen 2018 uživatelem Klemoň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 25. květen 2018 Sdílet Odesláno 25. květen 2018 bez toho abych v některém jel bych z pohledu motorizace šel do Dacie,jelikož Peugeot a VTI no nevím,nevím. . . . ale jak bylo psáno-otestuj obě-třeba zvítězí pohodlí z Peugeotu nad motorem Dacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.