Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner nebo Dokker?


Lukáš R.

Recommended Posts

Zdravím,

doufam, že mi někdo pomůže s výběrem. Rozhoduji se mezi Dacii Dokker 1.6SCE a Peugeot partner 1.6VTI 72kw, Oboje nové.

ve stejné výbavě to vychází na 285 vs 320 tisíc. Poprvé  si chci pořídit nové auto. ale na oba motory jsem moc chváli nevyčetl. Co se týče zpracování , tak peugeot vypadá o dost líp jak zevnitř , tak zvenku ( ale zas o 35t dražší) . Je mi jedno jestli oželim pohodlí nebo těch 35000, ale byl bych nerad, kdybych udělal zbytečně krok vedle ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dacii neznám, Partnera mohu doporučit všema deseti, máme jich v rodině více, ale s jiným motorem-- od 1.6 VTi totiž odrazují i jejich prodejci, což je už na pováženou...

udělej, jak píše kolega nade mnou:myslim

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím podle mě 35 tisíc v ceně nového vozu není takový rozdíl pokud si teda kvůli této částce nemusíš půjčit. Pokud auto budeš financovat nějak jinak než hotovostí tak tam to taky asi nehraje tak velkou roli. Dacia je jedno z mála aut která se kupují na celou dobu životnosti protože jetá je špatně prodejná za rozumnou cenu. Toho Partnera když budeš chtít/potřebovat prodat udáš snadněji než Dácii.  Samozřejmě že vybavení vozu může prodejnost také ovlivnit. Já jsem zastáncem nafty a dokud to půjde tak bych do auta téhle velikosti nic jiného nedával. I když moderní benzínové motory dnes umí jezdit za podobné litry jako nafty. A do budoucna asi budou benzíny protěžované při vjezdu do měst atd. Ale o tomto motoru jde tolik zvěstí že i kdyby jen půlka z nich byla pravdivá tak bych koupil jiné auto když by nebyl jiný k dispozici.

Vím že řeknete že však auto ještě nekoupil a ty už meleš o prodejnosti ojeteho. Ale i tento parametr by se měl při nákupu zohlednit. Partnera prodá po 5letech se ztrátou třeba 35% z nákupky  Dacii třeba se ztrátou 50-65% což pak v budoucnu může být jedna z brzd pořízení jiného vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nenáročný. Pro mě vše bude daleko lepší než rozpadající se partner 1.4 rv. 2000 :D ...  Rád bych si pořídil auto na 10-15let , takže ho nehodlam hned tak prodávat. S mojím najezdem 10000-15000/rok úplně nevím jestli je nafta štastná volba a zvlášt když je na výběr 1,6hdi nebo 1,5dci . Bál bych se drahého servisu, Fap/EGR/Dvojhmota/turbo , proto raději benzín, ale na VTI se nadává a na 1.6SCE od nissanu(?) taky prý není extra výhra. Pak je jedině možnost MCV s litrovým tříválcem, což je spíš na couračky ve městě... Prodejnostt bych  neřešil, vzhledem k tomu, že máme hodně psů, tak bych úplně po sobě auto nechtěl a hlavně , když bych tomu dával servis jak se patří, tak by mi ho bylo líto prodat :D

 

Opravdu nevím co  tedy za motor. Ve hře je tedy i třeba ojeté Berlingo nebo Partner II 1.6 80KW NFU,ale těch moc na prodej není. Chtěl jsem sse plácnout přes kapsu, ale asi to jednoduché nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravdou, že současný Dacie nepadaj na ceně tak rychle jako dřív. V Dokkerovi jsem seděl před 14 dny a udělal na mě dobrej dojem. Oproti Partneru je to holota (není vevnitř tak obložen plasty a čalouněním) a na údržbu bude levnější.   Známej servisuje chladící zařízení, příležitostně v něm i přespává  a nemůže si ho vynachválit. V poměru cena - výkon je Dokker nepřekonatelnej.   Záleží jestli ho budeš mít spíš na práci či pro rodinu, na práci bych volil Dokkera pro rodinu Partnera. Ačkoli to ještě nikdo nenaťuknul přeci je to malinko i otázkou společenské prestiže ve které vítězí jednoznačně Peugeot.

Upraveno uživatelem sallyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě už by to mělo být pro rodinu a ten interiér je u Dacie znát, že to je opravdu spíš pracovní, ale jak jsem napsal, tak nejsem ten, kdo by auto po 5 letech obměnil, a proto je důležitá hlavně ta spolehlivost, aby nějakých 10-15 let vydrželo , takže co se týče komfortu je mi to jasný, 40 000 navíc mi u partnera nevadí, ale nerad bych si pořídil auto s životností 5 let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nejsem automechanik, jsem jen holý uživatel a mám 1,6 VTI 88kW údajně také od BMW :myslim   Pravdou je že prvních 43.000 km je za dva roky a teď já 52.000 km za 6 let. A motor zatím nic, prostě: olej filtr / olej filtr / olej filtr /  atd...

90% jízd je denně 6 km tam a 6 km zpět :roker                         No a jezdím . . .     :papa      Takže jak je to s tím hrozným VTI doopravdy ???   :myslim   :(   :myslim    :blablabla

Nemám "závodní kočár" jako StibTo, jen normální "dostavník", ale mě to stačí.   Když chci závodit "na dostizích" , auto si půjčím (Camaro, Mustanga a chystám se na Teslu výkon 770 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,9)  :mrk

Upraveno uživatelem Klemoň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...