stefan24 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Zdravím, mám problém s 1.6 HDi v Partneru Origin r.v. 2008 55kw, kód motoru 9HW. Asi před rokem se stalo, že auto za jízdy na 5 p.s. chcíplo. Vyskočila hláška nízký tlak paliva. Následovala výměna naftového filtru v servisu + diag a auto dalo na rok pokoj. Teď se ozvalo znovu, výměna filtru nepomohla, nádrž i sací koš jsem rozebral a vymyl v benzínu. Profouknutí sací hadice a vratky pomohlo cca na 50 km. Vyměnil jsem DRV ventil na vysokotlakém čerpadle ale nic nepomohlo. Auto bez problémů startuje, zhasíná pouze od 1500 otáček výš a hlavně při jízdě do mírnějšího kopce. Po zhasnutí je balonek skoro prázdný. Napadlo mě, že by si čerpadlo mohlo přisávat vzduch někde mezi nádrží a samotným čerpadlem, zkusím ho i s vratkou napojit do kanystru. Pokud s tímhle problémem máte nejaké zkušenosti, budu rád za každou radu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. květen 2018 Sdílet Odesláno 24. květen 2018 no bere to někde vzduch, zkusil bych, jak píšeš, vyřadit nádrž a její potrubí k motoru a zapojil to na kanystr--stačí si na vrakovišti sehnat origo koncovky hadic pokud to pojede, tak je problém někde v nádrži, nebo v potrubí k motoru...,jestli to bude zhasínat dále, zkus vyměnit O kroužky v koncovkách hadic kolem naft. filtru atd., prostě pod kapotou od filtru k čerpadlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 24. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Zkusím to a ozvu se s výsledkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 24. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2018 Tak test s kanystrem nevyšl, auto po sešlápnutí plynu zdechne. Zkusím vyměnit O kroužky na hadicích napojených do n. filtru, je to tam mastné ale nevím, jestli je to ještě od výměny. Ještě doplňující info... po testu vstřiků to vypadá, že dva brzy odejdou, vracejí míň. A nový poznatek je, že otáčky na volnoběh kolísají mezi 800 a 900. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 26. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Neměl by někdo prosím tabulku s odpory jednotlivých čidel? Zkusil bych je proměřit, bude to levnější než nakupování nových. Zajímá mně hlavně tlak paliva. Popřípadě má někdo zkušenosti s "půjčováním si" dílů z auto kelly? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 28. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2018 Problém vyřešen. Vzadu na naftovém filtru je drážka, do které se nasouvá plastový kus s trubičkou a konektorem. Byl křivě nasazený a auto si přisávalo. JakubkoSK, ozzy56, ferinko2 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 Páči sa mi , že aj keď si tu nováčik,tak si ako jeden z mála zverejnil aj riešenie problému. Super. Péťa, P607Olda, brixtr a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 30. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2018 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janek68 Odesláno 2. červen 2022 Sdílet Odesláno 2. červen 2022 V 28. 5. 2018 at 16:30, stefan24 napsal: Problém vyřešen. Vzadu na naftovém filtru je drážka, do které se nasouvá plastový kus s trubičkou a konektorem. Byl křivě nasazený a auto si přisávalo. Myslíš ohřev paliva? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.