Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vibrace volantu při brzdění


Marenaf

Recommended Posts

mno, když se zeptal na lepidlo a jaké tam má dát, bude to člověk, co se autům nevěnuje ani náhodou :)

jinak samozřejmě i v autor. servisech jsou mechoši debilové--údajně jsou tam jen ti, co se neumí sami uživit-- :D, za svůj život v autoopravárenství pamatuju hodně kluků, co byli jinak fajn, ale obor automechanik byl pro ně španělská vesnice, navíc za komančů jsem je nemohl propustit, takže myli součástky, měnili kola a zametali plac...,prostě je nešlo pustit k autu :bojim, dnes si myslím, že úplní troubové už v servisech nejsou--ona je to totiž vždy otázka KONTROLY odvedené práce , a pokud mu denně vytýkáš kvalitu práce, tak odejde sám...,jinak i technici taky dobře vědí, koho mají pod sebou a nepošlou třeba Lojzu na rozborku-sborku motoru, protože Lojza by to jakž-takž rozebral, ale už nesložil...,(od majitele servisu dostane totiž pojeb technik za to, že Lojzovi přidělil práci, na kterou nestačí), prostě jako všude--rozhlédněte se v práci kolem sebe a jistě najdete soubor lidí, které byste v roli majitele okamžitě vyhodili :D

jak už jsem tu jednou psal, ideální je si na autě udělat všechno sám, když tomu rozumím, ale když se mi rozbije televize, video,pračka, jsem ve stejné situaci, jako zákazník stojící před autoservisem...:papa

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já nemyslel jeho, ale tu větu jako takovou, že s brzdama by všichni měli chodit k odborníkům :)

 

Zrovna před měsícem mi bylo líto kamarádka, který si nechal měnit brzdy před rokem profíkem. Po dvou letech byly brzdy na odpis. Kotouče celé rezavé, v podstatě ty brzdy vůbec nebrzdily. Tak se mi jej zželelo, a udělal jsem to s ním znovu s novým materiálem. Ono to totiž není jen o tom sundat staré a nahodit nové, ale taky vyzkoušet kolem dokola, jak ten třmen chodí, vyčistit jej, a na správných místech promazat, vyzkoušet jak chodí píst, zda není potřeba rozebrat, vyměnit tesnění pístu atd.

 

To většina prostě nedělá. BTW. pamatuju jednoho takového, který už také v autorizáku nepracuje, ale než byl odejit, tak na závěr docela dost věcí doslova pos*al. Zrovna moje auto tam taky chvíli měl, i dkyž u mne to ještě v porovnání s těmi dalšími věcmi co způsobil byla ještě prkotina. Když jsem neměl čas to udělat na autě sám, dal jsem to do autorizáku a věř mi, že po třetí reklamaci kdy mne utvrzovali v tom, že  doslova jejich slova "závada se neprojevila", jsem si to raději spravil sám. A to jsem tam byl 3x 25km tam a 25 km zpět , hromada ztraceného času a ke všemu, tu závadu vyrobili oni, když měnili konektor na čidle tlaku railu. Sundali EGR a zpět jej nasadili blbě. A jelikož se jim to asi nechtělo rozebírat, tak tvrdili, že v autě nic necítí. Nezujatý člověk musel cítit, že stání na semaforu se zahřátým motorem na místě bylo po čase na plynovou masku, jak to v autě smrdělo.

 

Jediný schopný chlap, kterého tam tenkrát měli šel raději dělat sám na sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Marenaf napsal:

Tak lepidlo už jsem taky poresil.ted to jen povolit.klic jsem taky sehnal.jeste čemu nerozumím,někde jsem četl že bych ten kloub měl zaklepnout do drážky?

To by tam musel byt zajisteni na zaklepnuti.Viz foto číslo 4 zde http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=394#

V tom pripade bys tam nemusel davat lepidlo. Je to dalsi moznost zajisteni toho axialniho tahla. Ale zalezi jak je to na tvem aute konstrukcne reseno. Jestli tam ten lem na zaklepnuti je nebo neni.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není a odpoved proč se snažím dělat si věci sam je že servisy co tady jsem stihnul poznat vymeni půlku auta a nic neopravi.a docela jsem se v tom našel a baví mě to.snazim se dělat spoustu věcí sam.a od té doby co tohle auto mám jsem ho dal dost do kopy.treba zjistím že už zrovna tohle nikdy dělat sam nebudu.a pustím se do toho nejspíš v úterý tak dám pak vědět jestli chcete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen příklad.blbej klinovej řemen co jsem si nechal vyměnit s rozvodama.sel jsem za ním a říkám,ten řemen prokluzuje a piska.odpoved byla to si sedne a bude to dobry.nebylo,za půl roku co mě to už sralo jsem vlezl pod auto a dotáhl si ho.nebo mi měnil poloosy že jsou špatný že ty mi mlátí,nemlatili.a to že když měnil poloosy tak že se prý mají měnit i gufera to asi neví.ja to taky nevěděl.ted mi protejka olej z převodovky.ale to asi nechám udělat někoho.jen nevím koho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza C2>  v tom mas pravdu. Spousta "takyservisaku"povazuje jakekoli  mereni za zmekcilost - vzdyt maj oci a cejchovany ucho. Momentak nebo zavitove lepidlo? Proc, kdyz na Golu jde dat metrova trubka a zhoupnout se na ni!:fnuk

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to lozisko se podívám.ale nepřijde mi ze by to dělalo lozisko.kazdopadne mám vyměněne  ty cepy rizeni a axialni klouby a je to podstatné lepší.muzete mi někdo poradit jak dostat ven ten cep ramene?dneska jsem se s tím mordoval a ne a ne ho dostat ven.mel jsem i stažené pružiny a ani omylem to dostat ven.muzu si něco povolit aby to šlo líp ven?stejně půjdu na geometrii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, spodní kulový čep je součástí ramena, takže ho z ramena nevytáhneš

jestli myslíš demontovat ten čep z těhlice, tak povol naspodu šroub, co ten čep svírá, vyklepni ho úplně ven, do mezery v těhlici naklepni velký šroubovák a čep i s ramenem stáhni dolů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo přesně tak jsem to myslel.spatne jsem to napsal.a přesně tohle mi nejde.dostanu ho ven do trictvrte a ani o kousek vic.na tom jsem dneska slusne vykysnul.neni na to nějakej fígl?napadlo mě dat na napravnici stojku a udělat si páku z řetězu a montpaky a zkusit zaprít o tu stojku.co myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 206 na špalkách a udělal jsem to tak, že jsem pod kotouč dal originál hever, lehce přizvedával a vyklepával čep dolů. Ale je to taková prasárna, že se skoro stydím to tu psát:DNicméně mi přišlo, že rameno se vyvěsí na max a furt kousek chybí aby byl čep venku, proto jsem to tak proved. Zpátky jsem to ještě nedával, ale předpokládám stejný postup

 

Hlavně dej pozor ať máš ten hever pod tím kotoučem pořádně, ať ti to nevystřelí proti tobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, PaKr napsal:

Já mám 206 na špalkách a udělal jsem to tak, že jsem pod kotouč dal originál hever, lehce přizvedával a vyklepával čep dolů. Ale je to taková prasárna, že se skoro stydím to tu psát:DNicméně mi přišlo, že rameno se vyvěsí na max a furt kousek chybí aby byl čep venku, proto jsem to tak proved. Zpátky jsem to ještě nedával, ale předpokládám stejný postup

 

Hlavně dej pozor ať máš ten hever pod tím kotoučem pořádně, ať ti to nevystřelí proti tobě

tohle mi připomíná výměnu před. pružiny bez stahováku, jen s pomocí drátu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem říkal, že se to stydím psát:DAle stahováky na pružiny mám;)Mimochodem, když se tu řeší generálka přední nápravy, je nějaký grif, jak dostat manžetu řízení na správné místo ? Je tam nějaký lem(límec) a přes něj to nemůžu dostat .....:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyměněno uložení tlumiče,ramena,tyče a cepy rizeni.delal jsem to dneska 6 hodin.udelana geometrie a je to lepší.jen prý mám zvlnene kotouče a prý to mám vyměnit.koupil jsem je,ale mám strzenou hlavicku na kotouci takze to zatím nemohu udělat.tu hazivost náboje mi promeri v každém servisu?nechci kvůli tomu už nic kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...